• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik begin even te lachen om haar. 'Tsja, het is eigenlijk altijd al zo geweest. Begrijp me niet verkeerd, Rachel is mijn vriendin en ik hou van haar, maar ik snap wat je bedoeld.' lach ik. 'Sebastian moet ook nog steeds auditie doen, en er is te veel drama aan de hand de laatste tijd.' ben ik het met haar eens.

    Kurt

    'Rachel, je bent één van mijn beste vriendinnen. Natuurlijk ben ik er altijd voor je. En eet smakelijk, maar eet geen American filet of rauwe vis. Dat is namelijk erg slecht. En neem ge..-' Ik slik mijn laatste woord in omdat ik weer veel te veel praat. 'Ik zie je vanmiddag vast nog wel, doei.' zeg ik waarna ik ophang en ik kijk Blaine even aan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 18:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij hangt daarna met zijn gesprek op en kijkt mij aan. Ik trek mijn beide wenkbrauwen omhoog. 'Rachel is zwanger, niet?' zeg ik en kijk hem doordringend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik even als ik ophang. Daarna loop ik zo snel mogelijk naar mijn tas in het glee lokaal en zoek mijn brood. Oeh met choco erop. Ik ga zitten en begin te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Rachel is zwanger, niet?' vraagt Blaine terwijl hij me doordringend aan kijkt. Ik pers mijn lippen even op elkaar en kijk even snel om me heen, ook al is er hier toch niemand. 'Ja, maar ik moest het geheim houden.' zeg ik tegen Blaine. Ook al weet ik dat dit geheim bij Blaine veilig is, hij zou het nooit doorvertellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [wie wilt met rach kletsen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ja, maar ik moest het geheim houden.' zegt Kurt. 'Kurt, ik ga het echt niet door vertellen. Zo ben ik niet' zeg ik en glimlach zwakjes. 'Houdt ze de baby?' zeg ik daarna nieuwsgierig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Na de boterham had ik nogsteeds trek en beloot wat uit de kantine te halen.
    Ik pakte wat geld en liep erheen. Ik nam een zak snoepjes en liep weer kauwend terug. Onder weg zag ik Finn met iemand praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dat weet ik,' glimlach ik. 'Ze houdt de baby, ja. Maar Finn wil met haar praten. hij wil het liever laten weghalen, dus daar hebben ze nogal veel gedoe over.' vertel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'Kun jij me misschien helpen? Ik hoorde van Quinn namelijk dat er vooral heel veel emotionele nummers worden gedaan, en het nummer dat ik voor mijn auditie wil gebruiken is niet echt emotioneel. Kan ik het dan nog steeds doen, of moet ik het veranderen?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    'Dat weet ik,' glimlacht Kurt, waarnaar ik ook glimlach. 'Ze houdt de baby, ja. Maar Finn wil met haar praten. hij wil het liever laten weghalen, dus daar hebben ze nogal veel gedoe over.' vertelt Kurt. Ik knik en denk even na. 'Andere kant ik begrijp ook Finn, maar de andere kant ook weer Rachel. Het is natuurlijk niet leuk om iets die strakjes leeft weg te halen, maar aan de andere kant ze zijn wel erg jong om een baby groot te brengen en alles' zeg ik en kijk kurt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik ga op het drumkrukje zitten en begin awt te drummen zodat ik alles kwijt kan. Even laat ik me helemal gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat klopt, ja. Er worden veel emotionele nummers gedaan omdat mensen meestal hun gevoelens daar in kwijt kunnen.' zeg ik. 'Maar natuurlijk kan je nog steeds doen wat je wilt. Het hoeft niet per se emotioneel te zien. Ik denk dat de meesten het zelfs waarderen als je iets anders kies. Muziek is er niet alleen om je gevoelens te uiten, maar ook om je vrolijk te maken.'

    Kurt

    'Het is een moeilijke beslissing die ze moeten maken, daarom heb ik haar ook geadviseerd om er met Finn over te praten. Het belangrijkste is dat ze het samen eens worden en met een oplossing komen, wat waarschijnlijk het beste is voor hun en het kind.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte even toen ik klaar was. Ik pakte mijn mobiel. Finn sorry dat ik zo deed, maar het is voor ons samen moeilijk. Kom jen aar Glee lokaal? Ik hoop dat we samen een oplossing kunnen vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het is een moeilijke beslissing die ze moeten maken, daarom heb ik haar ook geadviseerd om er met Finn over te praten. Het belangrijkste is dat ze het samen eens worden en met een oplossing komen, wat waarschijnlijk het beste is voor hun en het kind.' zegt Kurt. Ik knik. 'Goed gedaan, Kurt. Goede advies' zeg ik trots. Oja, we waren ergens mee bezig. 'Laten we hun eventjes vergeten en laten we verder gaan waar we gebleven zijn' zeg ik met een onduigende grijns. En laat mijn beide handen onder zijn shirt gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'ja, maar als je iets wilt uiten hoeft het toch ook niet meteen emotioneel te worden. Tenzij dat je doel is, waar ik de meesten in Glee club toch wel voor aanzie,' zeg ik, waarna ik mijn energy leegdrink. Ik haal een chocoladereep uit mijn tas en scheur hem open. Ergens voel ik me schuldig dat ik niet al het geld aan mam heb gegeven zoals beloofd, maar ik wil ook weleens wat lekkers. 'Wil je ook een stukje?' vraag ik terwijl ik voor mezelf alvast een stukje afbreek.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see