• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staar naar hem. "Ik heb mijn vaders nog altijd" mompe; ik.
    "Finn luister het kan me niet schelen wat je denkt, vind of wilt maar ik kan het kindje niet vermoorden ja. Dat is iets wat jij nooit zult begrijpen maar las je het begreep zou je mij snappen" sis ik boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nu is ze weer de bitch]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je kunt je kind niet zomaar dumpen bij je vaders, dat is pas een gebrek aan verantwoording.' zeg ik. Ik wil echt nog geen kind op mijn 18e. Ik kan geen goede vader zijn, we zijn veel te jong!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "weet je finn zoek het uit, ik had het graag gewild wij met een kindje maar als jij het wilt vermoorden dan zoek je het echt uit" huilend loop ik weg en ik ga voor een deur zitten van een leegstaand lokaal. Ik begin te huilen nadat ik er een paar keer met mijn hoofd op gebonsd had.

    [lolz als dat de deur bij kurt zou zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoordt mijn zoen en slaat zijn armen om mijn hals. Ik druk hem dichter tegen mij aan en laat een hand onder zijn shirt gaan en leg die op zijn onderrug. Ik kan niet zonder Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik ben ook even eten. ;p ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [back]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trololol ik zit echt om de 20 seconden oop F5 te drukken om te kijken of Cheyenne er is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet zo weer even weg, maar daarna kan ik ook wel weer komen. (: ]

    Kurt

    Hij laat zijn hand onder mijn shirt gaan en legt hem op mijn onderrug. Ik laat mijn hand over zijn rug glijden en stop bij zijn middel. De andere houd ik om zijn hals geklemd tijdens het zoenen. Mijn hart gaat weer heel snel tekeer, en alles voelt weer hartstikke vertrouwd en veilig.

    Finn

    Ik sta op en loop Rachel achterna, ik vind haar vlakbij een lokaal en frons even. 'Kunnen we hier tenminste even normaal over praten?' vraag ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk naar Finn, ik weet al wat je wilt zeggen.
    "je wilt dat ik het kindje afmaak om vervolgens de rest van mijn leven een trauma aan zoeiets over te houden, nou fijn hoor Finn" Ik loop weg naar buiten en bel naar Kurt hopend dat hij opneemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel me zo gelukkig. Het is nu gewoon goed tussen ons en ik heb hem alles aan hem verteld. Alleen Alexys moet ik dan nog zeggen, dat ik haar niet leuk vindt. Alleen Kurt is mijn vriend en bij hem wil ik zijn. Mijn hart gaat weer tekeer en ik zoen hem wat ruwer en wrijf met mijn hand, die op zijn onderrug ligt over zijn blote huid.

    (Is Goed! ^^)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine zoent me ruwer en wrijft over mijn blote huid. Ik laat mijn hand nu ook onder zijn shirt gaan en verken daar onderzoekend zijn buik en borst. Net als ik met mijn andere hand hetzelfde wil gaan doen gaat mijn mobiel af en beëindig ik langzaam onze zoen. 'Vind je het goed als ik deze even opneem? Iemand probeert me al de hele tijd te bereiken.' zeg ik. Misschien is het mijn vader wel, of zo. Het kan wel heel belangrijk zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [moet heel ff gaan, mijn moeder komt. Ik probeer af en toe te reageren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan