• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik wcht op blaine en kurt dan kn rach reageren ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij laat zijn hand nu ook onder mijn shirt gaan en verken daar onderzoekend mijn buik en borst. Ik kreun zachtjes. Hij beeindigd onze zoen, door de telefoon. Ik kreun gesmoord en kijk hem dan aan. 'Vind je het goed als ik deze even opneem? Iemand probeert me al de hele tijd te bereiken.' zegt Kurt. 'Is goed' zeg ik mompelend en kijk hem bedroefd aan. Waarom moet iemand nou nu storen? Ik wou Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    [kan Jesy ergens inspringen? ik verveel me]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [trololol nu moeten we ff wachten. om half acht stop ik iets daarvoor want ik moet dan naar dansne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik merk dat Blaine het heel erg jammer vindt dat we waren gestoord en glimlach even naar hem. 'Geen zorgen, we gaan zo weer verder.' zeg ik terwijl ik even met mijn wenkbrauw wiebel en de telefoon opneem. 'Hi, Kurt Hummel, met wie spreek ik?' neem ik de telefoon op terwijl ik nog steeds tegen Blaine aan blijf zitten.

    [@Thirlwall als je wilt kan je wel even naar Finn toe gaan? Hij staat op de gang.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin te snikken en hoor dat Kurt opneemt.
    "K-kurt met mij" snik ik. Daarna gooi ik gewoon alles eruit wat me dwars zit.
    "Finn wilt ons kind vermoorden en wilt dat ik het weglaat halen of erover ga praten zodat ik overgehaald word maar ik wil dat niet en ik ben ban g dat we ruzie krijgen" ratel ik tijdens het snikken door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oké, maar Finn is chagrijnig]
    Jesy Brown
    een beetje verveeld loop ik de gang op. Ik zie Finn staan en loop naar hem toe. 'Hé, Finnio. Wat is er dude, je kijkt chagrijnig,' Ik pak een blikje energy uit mijn tas en maak het open terwijl ik op zijn antwoord wacht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    'Geen zorgen, we gaan zo weer verder.' zegt Kurt en zie zijn wenbbrauw wiebelen en hij neemt de telefoon op. Ik schud lachend mijn hoofd en luister. 'Hi, Kurt Hummel, met wie spreek ik?' neem Kurt de telefoon op en blijf nog steeds tegen me aanzitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Rachel, rustig even.' zeg ik met een rustige stem. 'Ruzie hoort er nou eenmaal bij, het beste is toch dat je de confrontatie aangaat met hem. Als hij je over probeert te halen, probeer jij hem weer over te halen. Jullie moeten hier uiteindelijk toch samen aankomen.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik snikte en dacht nog even na. "toen hij op het scherm zag dat er een kindje komt toen flipte hij, ik heb hem achtergelaten in het ziekenhuis en Santana heeft me opgehaald en ik ben zo bang dat hij me overhaald Kurt" ik ga even staan en loop een rondje door de school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hey Jesy,' probeer ik al iets vrolijker te klinken. 'Niks, gewoon wat ruzie met Rachel.' zeg ik terwijl ik tegen de muur aan leun. 'Hoe vind je het in de Glee club tot nu toe?' vraag ik haar, om onder lastige vragen over Rachel uit te komen en voor de afleiding.

    Kurt

    'Zolang jij bij je eigen standpunt blijf, en je het écht graag wilt haalt hij je niet over, Rachel.' zeg ik. 'Het is logisch dat Finn zo reageert, het gaat wel om een kindje.' zeg ik. Daarna kijk ik Blaine aan, en bijt ik even op mijn lip. Oops.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 18:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    Ik zie aan hem dat het niet gewoon een ruzie is, maar ik negeer het even. Ik kom er straks wel op terug. 'ik vind het best gezellig, alleen ik merk nu al dat alles om Rachel draait, no offence. Ik wil echt heel graag auditie doen, maar elke keer gebeurt er iets dramatisch waardoor dat niet kan. Ik denk dat ik mezelf ook even het ziekenhuis in gooi,' zeg ik grappend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik slik even. "DAnkje Kurt, dankje dat je er voor me bent" ik zucht even.
    "Ik ga even wat eten en dus ophangen als je het niet erg vind?" ik bijt op mijn lip. Het was nog lang geen pauze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik luister aandachtig wat Kurt allemaal zegt en opeens hoor ik kindje. Kindje? Is Rachel zwanger?! Ik kijk hem ongelovig aan en ik zie dat hij op zijn lip bijt en naar me kijkt. Ik staar voor me uit en begin nu na te denken.


    One Who Travels A Higher Path.