• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik was een beetje onzeker omdat je zo afwezig was..' zeg ik terwijl ik mijn armen om zijn middel sla terwijl ik bij hem op schoot zit. 'En ik maakte me zorgen, daarom ging ik kijken of het wel goed met je ging. Toen zag ik je daar staan met haar. Je omhelsde haar en het leek net alsof jullie gingen zoenen. Toen rende ik weg, en toen kwam Karofsky. Hij zei dat hij jullie zag zoenen en dat hij hoorde dat je het uit ging maken met mij. En nog veel meer.' zeg ik met een trillende stem. Ik kijk dit keer nog een keer om me heen om zeker te weten of niemand dit zou horen en kijk Blaine weer aan. 'Hij heeft gevoelens voor me.' fluister ik.

    [Ik moet ook gaan, eventjes post bezorgen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    MsHutcherson schreef:
    Rachel.
    Ze rolde haar ogen en ik zei niks. " je komt het vanzelf te weten"" zeg ik zacht.
    Ik zuchtte even en staarde naar mijn buik.

    [m,ijn laatste reactie. ik ben er rond 3 uur werd gesotord dodor bui


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Je bent zwanger' zei ik doodsimpel en kijk haar niet aan.
    Wat is dit hier, iedereen word teenmom ofzo..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staar verbaasd naar Santanna en weet even niks uit te brengen.
    "Hoe-hoe weet je dat?" ik kijk haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben ik weer ^^ wat een weer zeg :s]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Simpel, je was in het ziekenhuis, doet geheimzinnig, en staart naar je buik' zeg ik. Ik haal een hand door mijn zwarte lokken en grinnik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht "we wisten het niet zeker maar nu wel" ik voel weer tranen branden in mijn ogen en dacht aan Finn. Ik besloot hem te smsen. Finn ik ben weer terug naar schoool, zit bij Santana in de auto xsnel drukte ik op verzenden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Dus, ga je het houden' mompel ik.
    Ik stop de auto voor de school en stap uit.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik was een beetje onzeker omdat je zo afwezig was..' zegt Kurt en doet zijn armen rond mijn middel. 'En ik maakte me zorgen, daarom ging ik kijken of het wel goed met je ging. Toen zag ik je daar staan met haar. Je omhelsde haar en het leek net alsof jullie gingen zoenen. Toen rende ik weg, en toen kwam Karofsky. Hij zei dat hij jullie zag zoenen en dat hij hoorde dat je het uit ging maken met mij. En nog veel meer.' zegt Kurt met een trillende stem. Hij kijkt even om zich heen en kijk naar me. 'Hij heeft gevoelens voor me.' fluistert Kurt. 'W-wat' stotter ik en kijk hem met grote ogen aan. Is hij op Kurt! Dat kan niet! 'B-ben jij op hem?' vraag ik twijfelend. Ik wist dat het een domme vraag was, maar ik wou het voor de zekerheid het weten en ik had niet met Alexys gezoend, alleen getroosd. 'Misschien moeten we even naar een lokaal gaan, Kurt. Dan kunnen we beter praten, dan hier' zeg ik nadenkend en kijk hem aan. Dan kunnen we zeker serieus praten samen en kan ik alles uitleggen, wat er gebeurd is tussen haar en mij.

    (Yeey! ^^ Ik ben er ook weer en wat een lap tekst zeg! XD)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 15:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "ik kan het niet over mijn hart te krijgen om hem of haar te vermoorden of zonder de echte ouders te laten opgroeien" ik kijk glimlachend naar mijn buik. Ik moet er vast als een idioot uti zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik sta weer op en loop de kamer uit, op zoek naar Rachel. Maar ik kan haar niet vinden, totdat ik een sms'je van haar krijg waarin staat dat ze weer onderweg is naar school. 'Is goed. Zie je zo wel.' sms ik tevergeefs terug terwijl ik even naar de kantine loop van het ziekenhuis, waar ik een flesje water en een pakje kauwgom haal. Ik woon nu zo onderhand in deze kantine, lijkt het wel. Ik loop naar mijn auto toe en rijd weer terug naar school. Ik zal op school wel met Rachel praten. Of niet.

    Kurt

    'B-ben jij op hem?' vraagt Blaine twijfelend. 'Blaine, ben je gek?' vraag ik terwijl ik hem doordringend aankijk in zijn ogen. 'Ik heb hem afgewezen, Blaine. Ik hou alleen van jou, en ik wil niemand anders.' zeg ik zachtjes. 'Misschien moeten we even naar een lokaal gaan, Kurt. Dan kunnen we beter praten, dan hier' zegt Blaine nadenkend waarna ik knik en opsta van zijn schoot. 'Ik denk dat dat een heel goed idee is.' zeg ik terwijl ik zijn hand pak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sta zuchtend op uit de auto "dankje Santana" mompel ik en lees het smsje van Finn. Rillend van de kou loop ik terug naar het Glee lokaal, ik neem plaats naast de verwarming die zaht aan staat, snel draai ik hem hoger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine, ben je gek?' vraagt Kurt en ik bloos een beetje, terwijl hij me doordringend aankijkt in mijn ogen. 'Ik heb hem afgewezen, Blaine. Ik hou alleen van jou en ik wil niemand anders.' zegt Kurt zachtjes. 'Ik denk dat dat een heel goed idee is.' zegt hij en pakt mijn hand vast. Ik sta ook op en samen lopen we naar een lege lokaal en ik doe vervolgens de deur dicht en gaan we samen aan een tafel zitten. 'Nu kunnen we rustig en seriues praten' zeg ik en kijk zwakjes glimlachend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [lolz toch niet glee lokaal want die is vol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan