• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Jesy Brown
    ´voor jou wel,´ zeg ik. Ik ben de eerste die je kan vertellen dat ik meestal niet te vertrouwen ben, maar ik hoor aan de toon van Finn´s stem dat het serieus is, en dan kan ik wel geheimen bewaren. ´Ik weet niet of je misschien ergens rustigers heen wilt gaan,´ zeg ik terwijl ik om me heen kijk. Er zijn niet heel veel mensen, maar je weet nooit zeker wie alles hoort.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexys

    Ik blijf naar de grond kijken, en slik.
    Waarom?!


    El Diablo.

    Finn

    Ik kijk even om me heen en loop dan samen met Jesy naar een leeg lokaal en sluit ik de deur even. 'Oké, niet schrikken.' mompel ik terwijl ik haar aankijk. 'Maar Rachel is zwanger.' zeg ik waarnaar ik mijn ogen neersla.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ongemakkelijk schuif ik me heen en weer en kijk Kurt onzeker aan. Ik zie dat ze nog steeds naar de grond kijkt. Ik weet echt niet wat ik moet doen en probeer ergens anders aan te denken, dan aan Kurt om zo mijn bobbel te verminderen. Want ik weet zeker dat het nu echt zichtbaar is. 'Alexys?' vraag ik nu onzeker aan haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    ´shit,´ zeg ik luid. ´ik kan nu wel boos worden op jou omdat je het niet veilig hebt gedaan, maar het is net zoveel Rachel´s schuld, dus ik ga niet boos worden. Ik weet alleen niet hoe ik je kan helpen, maar kom hier,´ Zeg ik en ik open mijn armen om hem te omhelzen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    Ik omhels Jesy en zucht even. 'Geloof me, ik ben ook boos op mezelf. Hoe had ik zo stom kunnen zijn.' zeg ik terwijl ik even aan het gesprek van mij en Rachel denk. 'Rachel wilt het houden.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    'Wat?' zeg ik, klinkt botter dan ik wou.
    Maarja..
    Ik sla mijn armen over elkaar, en kijk de twee aan.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    ´Ik snap het wel. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar er groeit iets in haar. En ook al weet ze het pas kort, vrouwen worden daar echt heel erg door geraakt. Dus ik snap wat Rachel wilt, maar ik snap ook dat jij het waarschijnlijk niet wilt, dat zou ik ook niet willen, aangezien je nog een heel leven voor je hebt,' ik wrijf over zijn rug ookal is hij een heel stuk groter, op dit moment voel ik me de soort van moeder die haar kindje moet troosten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    'Wat?' zeg ze en kijkt ons twee aan. 'Nou...' zeg ik ongemakkelijk en kijk Kurt aan. Hopend dat hij ook wat zegt, want ik weet niet wat ik nu moet zeggen en kijk haar weer ongemakkelijk aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    Ik kijk de twee aan, en knijp mijn ogen samen.
    Ik tik met mijn voet..


    El Diablo.

    Kurt

    'Nou..' zegt Blaine ongemakkelijk en kijkt mij aan met een blik dat hij hoopt dat ik ook iets zeg. 'Alexys..' probeer ik terwijl ik haar aankijk. 'Ik begrijp dat dit vreselijk voor je is, maar het was nou eenmaal niet de bedoeling dat je dit zag.' zeg ik zachtjes. 'Blaine heeft altijd hele goede bedoelingen, en ik snap dat je hem leuk vond.. Ook al vond ik de manier waarop je handelde niet goed.. Maar ik begrijp het, en ik wil graag opnieuw beginnen. We kunnen je helpen, als je daar behoefte aan hebt.' zeg ik. Ik laat onze woordenwisseling maar voor wat het is.

    Finn

    Ik zucht weer omdat ik weet dat ze gelijk heeft. 'Maar het kind zou ook geen goed leven kunnen leiden, denk ik. Hoe zouden we een kind op kunnen voeden als we zelf nog op school zitten? Dat gaat nooit werken. Ik weet gewoon niet wat ik er mee aanmoet.' verzucht ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    Ik kijk ze nog even aan, maar dan voel ik kwaadheid opborrelen.
    'Weetje wat? Best! Ik heb geeneens fucking hulp nodig!' schreeuw ik naar ze en loop de deur uit die ik met een klap achter me dicht gooi. Ik kijk nog een keer achter me en zie dat er barsten en kapotte stukken in het glas van de deur zitten. Whatever. Ik loop naar een trap, en barst daar in tranen uit terwijl ik neer plof.

    [ Heb ik al gezegd dat ze stemmingwisselingen heeft XD ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'kun je het niet ter adoptie opstellen, aan bijvoorbeeld een homo of lesbisch stel. Dan hoeft het kindje niet dood, en hoeven jullie het niet op te voeden, maar als je het goed regelt mag je het kindje wel zien,' Ik glimlach alsof ik de perfecte oplossing heb gevonden, maar waarschijnlijk hebben ze het hier al over gehad.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Ik luister wat Kurt zeg en ik knik zachtjes. Opeens wordt ze boos. 'Weetje wat? Best! Ik heb geeneens fucking hulp nodig!' schreeuwt ze naar ons en loopt weg. En doe de deur met een klap dicht waar er glasscherven er nu op de grond liggen. Ik kijk Kurt ongelovig aan en ik staar weer naar de deur.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dat zou Rachel vast niet willen, ze is zelf geadopteerd.' verzucht ik. Ook al vind ik dit wel een goed idee. 'Maar in ieder geval, bedankt voor het meedenken. Ik had dit even nodig.' zeg ik terwijl ik haar weer los laat en probeer te glimlachen.

    Kurt

    Met open mond kijk ik naar de deur waar nu ook glasscherven liggen. Wow.. Wat was dat ineens? 'Tot zover mijn poging om aardig te doen tegen haar.' mompel ik terwijl ik nog steeds naar de deur kijk. Wow.. Wat was er met haar?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:53 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.