• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik parkeer mijn auto nogal scheef, maar stap toch uit, jammer dan. Ik slenter naar binnen en ik loop weer naar het Glee lokaal. Ik zie Rachel tegen de verwarming aan zitten, en zelf neem ik ergens plaats in een hoekje. Even geen behoefte aan anderen, zodat ik rustig even mijn gedachten op een rijtje kan zetten.

    Kurt

    Ik glimlach zwakjes terug en houd zijn warme hand in de mijne. 'Ik vermoed dat Dave hier allemaal achter zit. Rachel vertelde al dat ze hem en Alexys samen zag. En nu blijkt het dus ook dat hij liegt over wat hij gezien heeft in de jongenswc bij jou en Alexys.' vertel ik langzaam, zonder mijn blik los te maken van de zijne.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [back had ruzie met ouders]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik keek even op en zag dat Finn binnen kwam.
    Hij ging in een hoekje zitten en zei niks. Ik liet het maar zo, hij wou vast nadenken. Als hij klaar was voor gesprek zou hij komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oei, is het nu weer goed?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [mwa ik gb je wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht zwakjes terug en houd zijn warme hand in de mijne. 'Ik vermoed dat Dave hier allemaal achter zit. Rachel vertelde al dat ze hem en Alexys samen zag. En nu blijkt het dus ook dat hij liegt over wat hij gezien heeft in de jongenswc bij jou en Alexys.' vertelt Kurt langzaam, zonder zijn blik los te maken van de mijne. Ik knik. 'Klopt, Alexys kwam bij mij en ik vroeg wat er met haar aan de hand is. Want zo deed ze nooit, dus had ze alles verteld wat Dave had gedaan. Toen moest ze huilen en zei ze dat het haar speet. Daarom had ik haar in mijn armen en ik voelde dat ze me nog meer dingen moest vertellen, daarom had ik haar kin gepakt om zo haar doordringend aan te kijken en gaf ze toe dat ze me leuk vond' zeg ik vervolgens. 'Ik heb haar helemaal niet gezoend Kurt en ik ben ook niet op haar. Ik ben op jou, ik ben altijd op jou geweest, Kurt. Jij bent belangrijk voor me' zeg ik gemeend en heb weer tranen in mijn ogen. Hij was alles voor me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voel weer tranen in mijn ogen branden, maar deze keer niet van verdriet maar van geluk. 'Jij bent het belangrijkste in mijn leven, Blaine.' zeg ik terwijl waarnaar er weer tranen over mijn wangen rollen, maar niet van verdriet dit keer. Ik buig over het tafeltje heen zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken en daarna kijk ik hem aan in zijn ogen. Het is echt niet in woorden te beschrijven hoeveel Blaine voor me betekent. Ik zou hem dan ook niet zomaar opgeven. Hij is de enige in de hele wereld die me dit geweldige gevoel kan geven. Niemand anders dan Blaine kan dat.

    Finn

    Als ik een redelijk goed idee heb, loop ik naar Rachel toe en ga ik naast haar zitten. 'Ik heb nagedacht, en ik heb misschien wel een idee.' zeg ik tegen haar, al een stuk kalmer dan in het ziekenhuis. 'Misschien kunnen we ons gewoon laten informeren over een abortus.' zeg ik. Misschien als ze zich laat informeren erover, dat ze er wellicht wel voor zou kiezen. Ik zou niet weten hoe ik een kind moet opvoeden. Dus ik denk dat het ook beter is voor het kind.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slikte even. Hij wou dat het kind vermoord werd.
    "Finn ik wil dat niet" krijg ik er zacht uit.
    Waarom wou hij zijn kind vermoorden?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Denk er over na, Rachel. Het kindje zou geen goed leven zouden kunnen lijden, zou je het dat aan willen doen?' vraag ik terwijl ik mijn ogen naar haar buik glijden, maar daarna kijk ik haar snel weer aan in haar ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem ongelovig aan. "Finn alsjeblieft zeg, je zegt dat je je kind wilt vermoorden" ik kijk hjem aan in zijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je doet nu net alsof ik een moordenaar ben.' zeg ik zachtjes terwijl ik mijn blik van haar afwendt. 'Het is nog niks nu, Rachel. Over een paar maanden is het pas iets.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem verdrietig aan. "het is wel wat Finn, het is een zaadje, het groiet uit tot ons kind" zeg ik zacht. ik pak mijn mobiel en stuur Kurt een sms. Kurt kun je naar glee lokaal komen miss. Finn wilt hem/haar weg laten halen, ik heb je nodigsnel verzend ik het en hoop dat hij komt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Jij bent het belangrijkste in mijn leven, Blaine.' zegt Kurt en er rollen tranen over zijn wangen. Hij buigt over het tafeltje heen zodat hij mijn lippen op de zijne kan drukken en daarna kijkt hij me aan in zijn oge. 'Kurt, ik zou nooit jou bedriegen' zeg ik en er rollen ook bij mij tranen. 'Ik zou jou nooit verlaten en ik hou ziels veel van je' zeg ik vervolgens en trek hem op mijn schoot en zoen hem vol op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    [en het is weer dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, alsjeblieft.' zeg ik terwijl ik haar smekend aan kijk. 'Ik zeg dit niet alleen voor mezelf, je weet niet wat je jezelf aan doet.' zeg ik terwijl ik haar licht in paniek aan kijk. 'Het is niet één of andere pop, er is heel veel verantwoordelijkheid voor nodig. Dat is iets wat hij niet hebben op onze leeftijd.'

    Kurt

    Ik laat me door Blaine op schoot trekken en vervolgens zoent hij me vol op mijn mond. Ik beantwoord zijn zoen en ik sla mijn armen om zijn hals. Ondertussen maakt mijn mobiel een geluidje, maar ik negeer het. Ik ga helemaal op in onze zoen en glimlach tijdens de zoen gelukkig.

    [Ja, sorry. Had even last van iemand.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.