• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    De vrouw die wijst met haar vinger op iets kleins, ons kindje.
    Ik voel de tranen in mijn ogen branden en ik slik.
    Ik kijk even naar Finn bang voor zijn reactie.
    Wat de vrouw rest zei verstond ik niet.
    Alleen niet te veel stressen en een afspraak voor ove reen paar maanden maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Ik slik, en kijk hem even aan.
    Daarna knik ik, en loop de deur uit.
    Ik loop naar mijn kluisje, boven dus.
    Op de trap zit Kurt, dus ik loop er maar snel langs.


    El Diablo.

    Finn

    Ik heb het gevoel alsof mijn wereld instort. Het is dus echt zo, ook al wisten we het al bijna zeker. Ik staar voor me uit en negeer alles om me heen. Ik sluit mijn ogen en sla mijn hand voor mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    De vrouw laat ons alleen en we mogen weg als we willen.
    Ik slik en sla een arm om Finn heen, 1 ding hoopte ik vurig, dat onze relatie in stand zou blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze kijkt me even aan en knikt dan, daarna loopt ze weg mij achterlatend. Ik zucht en tranen biggelen op mijn wangen. Waarom heb ik dat weer? Waarom kan ik niet gewoon met Kurt een relatie hebben, zonder dat iemand het verstoort. Ik hou gewoon van hem, maar Alexys, ze is lief en alles. Maar ze is geen Kurt. Ik laat mezelf tegen een muur aanzakken en snik verder.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:17 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Godverdomme.' roep ik boos terwijl ik opsta en een tafeltje omver trap waar allerlei folders op lagen over zwangerschap en zo.

    Kurt

    Ik wrijf de tranen van mijn gezicht en loop naar de meisjes wc's, aangezien Blaine en die Alexys zo gelukkig zijn met elkaar in de jongens wc. En ik kijk in de spiegel. Mijn ogen zijn waterig en mijn wangen zijn rood van het huilen. Ik plens koud water in mijn gezicht en kijk in de spiegel, maar meteen vallen er meerdere tranen over mijn wangen. Waarom moet dit nou weer gebeuren? Ik heb eindelijk iemand die van mij houd, en iemand die me niet pest of wat dan ook. En dan gebeurt dit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Finn alsjeblieft: ik kijk hem smekend aan.
    Hij was boos echt boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hoe kan jij zo rustig blijven?!' roep ik naar haar terwijl ik me tegen de muur aan laat zakken. 'Dit kan niet!' roep ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek naar hem.
    "Ik ga terug naar school, van hier zitten word ik gek" mompel ik alleen en loop de kamer uit. Ik sms naar Kurt dat ik zwanger ben en dat ik of binnen 10 minuten er ben als Finn rustig doet en anders over een 20 minuten erben omdat ik dan maar ga lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik veeg mijn tranen ruw weg. Kurt is de belangrijkste persoon op deze aardbol. Ik hou van hem en niemand anders. Hij maakt mij compleet en ik hem. Hij respecteerd mij om wie ik ben. Ik hou gewoon van hem en niemand komt aan mijn gevoelens, zeker Alexys niet. Ik sta op en gooi water over mijn gezicht. Wacht, die harde knal, was dat Kurt? Ik was wel lang weg, misschien? Zou hij? Zou hij het gezien hebben?

    Dave Karofsky:

    Ik heb de hele show gezien en het was geweldig. Goed gedaan, Alexys. Ik liep naar de meisjeswc in en zie Kurt staan. Nu wordt hij van mij. 'Gaat het, Kurt?' vraag ik nu lief aan hem. Ik had altijd gevoelens voor hem, maar ik drufde het niet te tonen. Ze zouden het toch niet begrijpen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet gaan, ik reageer morgen verder!! Doei!! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [doeg yes ik ben morgen om 12 uur vrij maar ik moet folderen aangezien ik het druk krijg maar zaterdag ben ik na scouting heel de nacht alleen thuis dus.....]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Gaat het Kurt?' ik krimp in elkaar als ik hoor wiens stem het is en kijk naar hem via de spiegel. 'Je zult wel blij zijn.' sis ik naar hem terwijl ik ruw de tranen van mijn gezicht af veeg. Ik hoor mijn mobiel afgaan, maar ik negeer het. Wat doet Karofsky hier?

    Finn

    ik zucht en loop het kamertje uit op zoek naar Rachel, als ik haar gevonden heb ga ik tegenover haar sta. 'Ik wil dit niet.' zeg ik kortaf tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Finn alsjeblieft maak het nu niet nog moeilijker" ik kijk hem strak aan.
    Ik ahd mijn keuze's gemaakt punt uit.

    [is cedes onlinne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [weer dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan