• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik kijk haar aan. 'We maken Justin nog niet dood. Het is nu nog te vroeg om hem te laten sterven. Ik heb toch al een dood voor hem bedacht. Ik gun hem nu toch nog een beetje hoop. Hij heeft geen eten en hooguit een wapen namelijk een drietand waar hij niet mee om kan gaan. Anders zal hij sterven van de honger. Hij mag Damon niet net als omgekeerd dus hij zal zich niet voegen bij de mensen bij de berg. Ik begon langzaam alles in te pakken en liet alleen de drietand van hem avhter. 'Kom we moeten hier weggaan.' Zeg ik rustig. 'Dat meisje van 9 weet dat wij al het eten hebben. We zullen vervolgt worden door ze. We moeten een soort van onderduiken. Misschien die valkuil waar ik mijn tas eerst had neergelegd.' Vraag ik aan haar. Hetwas een moeilijk te vinden schuilplaats en we konden hem super goed verbeteren door speerpunten bij de openingbte zetten en als mensen erin zouden vallen waren ze of erg gewond of dood.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    'De jongen uit tien. Hij viel mij opeens aan, dus toen had ik hem vermoord.' Ik haal mijn schouders op alsof het er niet toe doet. 'Ik heb trouwens alvast eten voor morgen!' zeg ik om iedereen wat op te vrolijken. Ik laat de twee vogels en het rare knaagdier zien.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    'We maken Justin nog niet dood. Het is nu nog te vroeg om hem te laten sterven. Ik heb toch al een dood voor hem bedacht. Ik gun hem nu toch nog een beetje hoop. Hij heeft geen eten en hooguit een wapen namelijk een drietand waar hij niet mee om kan gaan. Anders zal hij sterven van de honger. Hij mag Damon niet net als omgekeerd dus hij zal zich niet voegen bij de mensen bij de berg.' ik knik langzaam. Klinkt logisch, en ik begrijp wel dat ze de tribuut van haar district niet wil doden. En toch... het zou een kans zijn om sneller bij Samuel te zijn.
    Als schuilplaats stelt ze haar valkuil voor, maar die verwerp ik weg.
    'Het idee is heel goed maar als de Spelmaker de arena onder water zet of beesten op ons afstuurt zijn we dood. Misschien een soort boomhut met een valkuil eronder?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Wat is er gebeurd?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vintain
    Voor de eerste keer maakt de gedachte aan eten me niet blij. 'Ze zijn zo doortrapt,' mompel ik, terwijl ik heen en weer ijsbeer. 'We hadden ze voor kunnen zijn... Zo'n simpel plan, daar had ik best op kunnen komen...' Ik vloek opnieuw. 'Verdomme. Wie weet wat voor plannetje ze nu aan het bedenken zijn?'


    I can't define who I am.

    Damon

    'Dude, rustig, kan je niks met mijnen ofzo' mompel ik.
    Dan plaatsen we gewoon mijnen rond hun en dan is het dag dag.


    El Diablo.

    Carmen i tegen jUstin uitgevallen. Dat hij niet aan haar wapens mocht zitten haar geen schat mocht noemen en Frey niet aan mocht raken. Justin viel in slaap en ze hebben hem achtergelaten. Je kan frey en Carmen weer opzoeken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Is goedd..ehm..Ik ga weer ff PLL kijken..dus dan post ik daarna wat ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    Frey had gelijk. Ik keek omhoog en zag nu bomen met veel bladeren. Het bracht me op een idee. Ik liep stappen teug en begon takken af te zagen. Hooguit een stuk of 20. Allemaal rond 1 boom alsof het leek alsof we daarin zaten. Ik legde mijn rugzak bij haar op de grond en begon met een stuk touw en de stukken hout te klimmen. Takken die verdwenen was ik te snel af en zodra ik Frey niet meer kon zien doordat ik door het bladerdak heen was en dus tussen allerlei groen zat en de takken niet meer verdwenen begon ik knopen te leggen. Ik bond de dikke takken aan elkaar en aan takken aan de boom en sprong erop. De takken waren sterk genoeg en je hoorde het nauwelijks. Ik grijnsde. Hier viel je niet snel vanaf. Ik klom weer naar beneden. 'Ik heb iets snel in elkaar geknutseld. Waar we op staan is dan rond de 4 m breed en 4 meter lang. Als we nog een paar takken kunnen afsnijden kunnen we hem wat meer op laten gaan in de boom. Plus er zijn geen trackerjackers.' Zeg ik grijnzen. 'Hak alleen takken af ver van hier zodat ze deze boom niet zullen verdenken.' Fluister ik naar Frey.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Carmen liet haar blik over het bladerdek glijden en schoot ineens overeind. Geen idee wat ze aan het doen was maar het zag er goed uit.
    'Ik heb iets snel in elkaar geknutseld. Waar we op staan is dan rond de 4 m breed en 4 meter lang. Als we nog een paar takken kunnen afsnijden kunnen we hem wat meer op laten gaan in de boom. Plus er zijn geen trackerjackers.' Ze grijnsde, een grijns die ik absoluut met veel enthousiasme beantwoordde.
    'Hak alleen takken af ver van hier zodat ze deze boom niet zullen verdenken.'
    Ik wenk Carmen dichterbij.
    'Car, je bent geniaal, weet je dat?' zeg ik zacht in haar oor en begin dan te lachen. Een lach vol opluchting en hoop. We kunnen dit winnen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carnen Violet Grey
    Ik grijns terug. 'Daarom noemen sommige mensen me ook Karma. Karma always sticks 2 times harder back.' zeg ik met een grijns. 'Hier heb je mijn kapmes ik zou ondertussen camoufleren.' Zeg ik met een glimlach. Ik pak haar rugzak en de andere twee en klauter weer omhoog. De 3 tassen maak ik vas aan de boom en ik pak een pot met groene en grijze verf uit mijn rugzak. Ik maak me vast met touw aan de stronk en hang eronder en sta op een tak. Maar voor als hij zou verdwijnen zat ik dus vast. Ik verfde de onderkant in de precieze kleuren van het bladerdak en de boomstronk. Ik grijnsde naar het eindresultaat. Op mijn hand deed ik nog is een drupje jodium en een verbandje. Het was midden in de nacht, maar het leek wel middag door die nachtbrillen. De verdoving was uitzwermt en ik was weer topfit. Als dit af was konden we slapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [De takken kunnen verdwijnen remember? haha]


    I can't define who I am.

    Vintain
    'Ik heb daar nog nooit iets mee gedaan,' zeg ik tegen Damon, 'en hoe zou ik aan mijnen moeten komen? Als die er überhaupt geweest waren, heeft die Carmen ze al verwoest. De enige wapens of spullen die we nu hebben, is alles wat we bij ons dragen. De rest is gewoon weg. Onze overlevingskansen zijn een stuk kleiner, aangezien Carmen en die andere allerlei wapens en andere spullen hebben.' Ik schop tegen een boomstronk aan.


    I can't define who I am.

    Freya Rose Jones

    'Daarom noemen sommige mensen me ook Karma. Karma always sticks 2 times harder back.' Ik lach hard om die opmerking, een geluid dat totaal niet past bij deze omgeving. En toch komt het tinkelende geluid zo spontaan over mijn lippen dat ik het nog even langer aan hou.
    Ze geeft me een mes omdat mijn messen voor dode dieren en mensen is, niet voor bomen. Ze zouden nog wel eens bot kunnen worden en dan kon ik het wel vergeten.
    Na dat Carmen ook klaar is, zie je niets van onze geniale schuilplaats. Ik klauter omhoog als een aapje en zit in een mum van tijd helemaal boven.
    'Zullen we iets eten?' vraag ik opgewekt.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:22 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @ Zayngasm : 'die andere'? Haar naam is Freya hoor ;D]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien