• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik schuur nog wat tegenmiddel op mijn wond zodat ik wakker blijf. Justin was gelukkig in slaap gevallen dus ik moest hè kamp bewaken. 'Carmen.' Klonk er plots wanhopig. Freya. 'Carmen waar ben je.' ik loop uit de bosjes en zie dat ze wakker is. 'Ik ben hier.' Zeg ik als ik mijn hand opsteek. Er zit een mooi gat in en er komt bloed vanaf. Het bloed zat ook op mijn shirt en deels in mijn haren maar dat haalde ik er wel is uit. Aangezien Cat mijn giftie pijl had gepakt doopte ik een andere pijlpunt in het bloed enger metaal begon te sissen maar hè. Vervormde nie. 4 pijlpunten dompelde ik onder. Ik keek Freya aan. 'Justin heeft je bewusteloos geslagen. Dat leren wij ook. Ht is een bepaald punt op je achterhoofd. Je hebt 2 gevechten gemist.' Zeg ik geruststellend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Ik kijk rond me heen maar zie niets anders dan het donkere bos. Het is al nacht... hoe lang heb ik in deze bewusteloze toestand gezeten?
    Een golf van opluchting overspoelt me als ik Carmen's vertrouwde stem hoor, een eindje verderop.
    'Ik ben hier.' Ze stapt onder het bladerdek vandaan en ik schrik. Haar haren, shirtje en hand zitten vol met bloed en ze draagt een rare bril die ik nog nooit eerder heb gezien. Ze kijkt me aan en begint me meteen in te lichten over de toestand nu.
    'Justin heeft je bewusteloos geslagen. Dat leren wij ook. Ht is een bepaald punt op je achterhoofd. Je hebt 2 gevechten gemist.' verwonderd staar ik haar aan. 2!?
    'Heb je tributen vermoord? Ben je ernstig verwond? Staat Justin nu aan onze kant?' de woordenstroom stopt maar niet.
    'Maar vooral: gaat het wel?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen Violet Grey
    'Heb je tributen vermoord? Ben je ernstig verwond? Staat Justin nu aan onze kant? Maar vooral. Gaat het wel?' ik kijk haar glimlachend aan. De bezorgde Frey. 'Ik heb er 2 zwaar verwond Ventain werd gered door Damon. En Het meisje uit 9 schoot met pijltjes een soort verdovend iets in me, maar ze heeft ook meteen dat brandend bloed in zich. Ik ben niet erg verwond alleen die verdoving ga ik nu tegen met deze bladeren en het bloed op mijn shirt en in mijn haren is van de andere tributen. Van Justin weet ik niet. Ik mag hem niet heel erg. 1 hij pakte mijn wapen af. 2 hij noemt me schatje en 3 hij maakte jou bewusteloos. En ja het gaat.' Zeg ik vriendelijk. Ik zag haar raar naar mijn bril kijken. 'En dit is een nachtbril. Zo kan je kijken als het donker is. Ik heb er 2 dus jij mag er ook 1 er zijn er 3 in hè spel en die3e heb ik ondergekrast en ligt nog bij de hoorn.' Zeg ik glimlachend als ik de nachtbril die ik meegenomen had vanuit de hoorn aan Frey.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Parker

    Ze vertelt me dat ze 2 tributen zwaar verwond heeft en ik kijk haar bewonderend aan. Als ik er helemaal alleen had voor gestaan... waarschijnlijk zou ik dan nu dood zijn.
    'Van Justin weet ik niet. Ik mag hem niet heel erg. 1 hij pakte mijn wapen af. 2 hij noemt me schatje en 3 hij maakte jou bewusteloos. En ja het gaat.' besluit ze vriendelijk. Ik schud mijn hoofd als teken dat ik hem ook niet mag en kijk dan benieuwd naar haar bril.
    'En dit is een nachtbril. Zo kan je kijken als het donker is. Ik heb er 2 dus jij mag er ook 1 er zijn er 3 in hè spel en die 3e heb ik ondergekrast en ligt nog bij de hoorn.' weeral sta ik versteld van haar wijsheid en moed. Ik grijns en probeer onhandig op te staan.
    'Met jou in een bondgenootschap gaan was het slimste dat ik ooit kon doen.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen Violet Grey
    'Maar Justin Is wel mijn district genoot en ik heb beloofd hem niet te doden.' Ik grinnik even. 'Met jou in een bondgenootschap gaan was het slimste dat ik ooit kon doen.' ik kijk haar geintresseerd aan. 'Wat gaan we doen dan?' Vraag ik nieuwschierig. Als ze wat spectaculers wou doen had ik energie nodig. Mijn lieve mentor wou dat vast wel sturen aangezien wij twee de meeste sponsors hadden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    'Maar Justin Is wel mijn district genoot en ik heb beloofd hem niet te doden.' ik knik begrijpend. Zelf zou ik ook niet de jongen uit mijn district kunnen doden... hoewel hij misschien al dood is.
    'Wat gaan we doen dan?' ik haal even mijn schouders op.
    'Eerst kijken hoeveel vijanden we nog hebben. Welke tributen waren er te zien vannacht, aan de rand van de arena?'

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catlyn Grayne

    Ik bijt mijn kiezen op elkaar en wacht tot Vintain klaar is met zijn martel-genees methode. 'Dat kind gaat er aan. Lekker stom van der dat ze mij niet eerder door had,' grom ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen violet Grey
    'Eerst kijken hoeveel vijanden we nog hebben. Welke tributen waren er te zien vannacht, aan de rand van de arena?' ik denk even na. 'Volgens mij de jongen van 4 de 2 van 6 en 7 de man van 10 en de man van 11. 7 doden dus vandaag.' Zeg ik met een kort glimlachje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vintain
    'Ik ben nog niet klaar,' zeg ik, 'heb je heel toevallig wat jodium bij je?'


    I can't define who I am.

    Freya Rose Jones

    '7 tributen die we al niet meer moeten verslaan. En ik denk dat we het best wachten op de Spelmaker, die sowieso vannacht nog iets zal uitvoeren. We kunnen een goede schuilplaats maken, voorzien op alles zodat meerdere tributen uitgeschakeld zijn. Daarna kunnen we een plan maken om de tributen die jou hebben aangevallen te vermoorden, want ze willen hoogst waarschijnlijk wraak. Zo zijn ze.' ik kijk peinzend voor me uit. Wat is de beste schuilplaats; in een boom, in een grot?
    'Maar voor nu moeten we eerst Justin afmaken. Dat is dan al één tribuut minder. Als jij het niet wilt doen, doe ik het.' er komt een zekere vastberadenheid in mijn stem. Er is een kans om hieruit te raken en die wil ik met beide handen grijpen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catlyn Grayne

    Ik zucht diep. 'Dat heb ik niet, maar ik heb wel dit gevonden bij één van de meertjes in de jungle.' Ik haal een stuk zeewier uit mijn tas. Er is echt wat mis met dat water in de jungle, want anders zou dit er niet kunnen groeien.


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain ||
    'Dat is ook prima.' Ik neem het zeewier uit haar handen en begin het fijn te malen tussen twee stenen. Het groene prutje smeer ik langzaam over de wond heen, en voor de zekerheid ook nog over de wond op mijn schouder. 'Ik denk dat ze iets heeft met schouders. Tenminste, ik neem aan dat jij ook met die agressieve vrouwelijke tribuut te maken had.'


    I can't define who I am.

    Jillana

    'Ik heb wel wat' mompel ik, en gooi een ehbo tasje richting Vintain.
    Ik bijt op een stuk gedroogd fruit en kijk naar het meer.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    'Carmen Violet Grey van district 1,' zeg ik. De afkeer is duidelijk in mijn stem te horen. 'Ze hebben alle spullen bij de hoorn verwoest of meegenomen. Ze hebben ook nog zat water, dus ik denk dat we dat eerst af moeten pakken, voor we hen met ander water kunnen vergiftigen.' Boos kijk ik naar mijn schouder. Nu is mijn hele linker arm stuk. De diepe wond van de jongen uit tien en nu ook nog een doorboorde schouder.
    Ik pak wat verband uit mijn tasje en smeer het in met het zeewier prutje. Ik houd van de natuur. Je kunt er alle elementen in terug vinden. Eigenlijk heb je niks anders nodig om te overleven.


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain ||
    Ik begin te vloeken. 'De adder onder het gras,' grom ik, en krabbel overeind. 'Hoe moeten we dit aanpakken? Ze zijn slimmer dan we dachten. Moeten we ze met z'n vieren overvallen en gewoon al hun spullen meenemen?'
    Ik kijk mee naar Cat's schouder. 'Wie heeft dit gedaan?' zeg ik en raak kort een andere wond op haar schouder aan.
    Dan pak ik de ehbo-doos op en geef hem terug aan Jillana. 'Hoeft niet.' Ik gebaar naar het groene prutje dat aan het intrekken is in mijn wond.


    I can't define who I am.