• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Zayngasm schreef:
    [De takken kunnen verdwijnen remember? haha]

    [Niet de afgehakte takken of boomstronken en Carmen heeft afgehakte takken goed aan de boomstronk bevestigd zodat ze stabiel blijven staan. En de tak die ze gebruik verdwijnt niet anders was dat al meteen gebeurt :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Hmm' je hebt een punt.
    Maar als ik nou heel snel van alles grijp' grinnik ik.

    [Hoe ligt alles daar bij jullie enzo? XD ]


    El Diablo.

    Frodo schreef:
    @ Zayngasm : 'die andere'? Haar naam is Freya hoor ;D]


    [Maar dat weet Vintain niet ^^ Ik probeer zo veel mogelijk uit zijn perspectief te schrijven, haha]


    I can't define who I am.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Niet de afgehakte takken of boomstronken en Carmen heeft afgehakte takken goed aan de boomstronk bevestigd zodat ze stabiel blijven staan. En de tak die ze gebruik verdwijnt niet anders was dat al meteen gebeurt :)]


    [Ze is slim hoor (cool)]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vintain
    'Dat zou kunnen. We zijn wel in de meerderheid... Maar ik neem niet aan dat ze daar doodleuk op ons staan te wachten. Waarschijnlijk zijn ze allang ergens anders heen.'


    I can't define who I am.

    Damon

    'Dat word dan zoeken' grinnik ik.
    Ik slijp mijn messen nog wat en grijns.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    'Zullen we wat eten?' Vraagt Frey. Ik knik. Ik sta op en spring zonder van de takken te komen op en neer, maar geen geluid en ook geen beweging. Ik pak een pakje gedroogd vlees en fruit en geef het aan Frey. Ik pak de takken die ze net nog er van hier gekapt heeft en maak ze als een soort reling zodat we er dan nie. Af zouden vallen. Voor de rest maak ik ze vast aan de boom zodat het verste puntje ook stevig staat. Ook die takken begin ik te verven zodat je geen verschil ziet. 'Ik heb geluk dat ik een overleefster ben en ook gewoon kan knopen enzo. Anders had je niet veel aan me gehad.' Zeg ik grinnikend. Niemand kon ons zo zien en anders hadden we wapens genoeg om ons te verdedigen. 8 speerpunten en twee katapulten onder mijn polsen. 3 speren ter beveiliging 17 pijlen 1 drietand. Een bijl. Ik kon er niet mee omgaan maar toch. Handig om takken weg te hakken. Of misschien zelfs bomen. En nog 1 kartelkapmes en 1 normaal kapmes. Alle wapens zaten deels in mijn grote grijze nu geverfde houtskleurige tas en de groene tas. We hadden het goed voor mekaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ze zitten in een soort onzichtbaar fort in een boom. De tassen zijn ook gecamoufleerd en zitten hoger in de boom. Alles is onzichtbaar van onderaf en het ziet er ewoon uit als een normale dikke boon. Ze hebben de laatste 2 nachtbrillen. Er zit een valkuil onder de boom. Maar da was al zo. Het. Fort gaat perfect op in de boon dus je zal ze niet zien als je naar boven kijkt. Frey en Carmen hebben eten voor 1 tot 3 weken. Ligt eraan hoe langzaam ze erover doen. Ze hebben ook water voor eenweek. Ze hebben het goed voor elkaar. Alles bij de hoorn is gesloopt. Er zijn geen wapens meer. Ook geen bruikbare spullen. Die zijn kapot gesneden. ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Carmen pakt het gedroogd vlees en fruit terwijl ik de veldfles met helder water neem. Beiden eten we zwijgend. Dit voedsel kan eigenlijk als een feestmaal worden gezien in de arena.
    Als ik ergens in de verte een vogel hoor fluiten, doet me dat denken aan alle andere wezens en mensen die in de arena zijn. Iets dat ik eventjes totaal vergeten was. Dus grijp ik meteen naar de 6 vlijmscherpe messen die aan mijn riem hangen. Er zullen nooit 6 tributen tegelijkertijd komen en ik mis nooit. Dus àls iemand ons aan wil vallen zal die het niet meer na kunnen vertellen.

    [Damon, Vintain en de rest dit is ook een waarschuwing aan jullie. Als jullie ons aanvallen ben je dood. Geen uitzondering.

    Wat klink ik streng o.O]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Dus, alle spullen van jullie liggen beneden? :p]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    [Dus, alle spullen van jullie liggen beneden? :p]


    Nee, bij ons in de boom.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Haha, me beste vriendin loopt hier hele tijd droog te zeggen, perfecte mensjes in deze rpg joh.. XD Ik telkens zeggen, dat is leuk! XD ]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    [Haha, me beste vriendin loopt hier hele tijd droog te zeggen, perfecte mensjes in deze rpg joh.. XD Ik telkens zeggen, dat is leuk! XD ]


    [Hoe bedoelt ze 'perfect'? ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik rek me even uit, 'ik ga jagen' mompel ik.
    We moeten meer eten krijgen, het is gewoon zo.
    Ik ren de jungle weer in, en kijk rond.

    [Hij mag gerust gezien worden, maar niet aanvallen a.u.b ]


    El Diablo.

    Frodo schreef:
    (...)

    [Hoe bedoelt ze 'perfect'? ;D ]


    [Haha dat jullie bijna alles hebben en mijn bondgenootschap van alles geneest ^^ ]


    El Diablo.