• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    [ Justin gaat Carmen maar achtevolgen, daar is hij namelijk erg goed in XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Veel plezier, ik ga slapen ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [waarom komen jullie elkaar echt àltijd tegen? ;D )
    [Omdat het lot dat wilt. Nee. Gewoon een beetje actie. Jeaah. En Justin gaat haar volgen maar niet helpen wantDamon en Carmen gaan volgens mij gewoon praten :) xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Slaaplekker ;dd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Justin

    Als Carmen weg is vertrouw ik het niet helemaal. Ik heb een vreemd gevoel en ik kijk Freya aan, 'Ik ben zo terug. Oke?' Ik pak mijn messen en spring van de ene naar de andere boom. Ik kijk als ik Carmen vind en achtervolg haar. Weer eens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [-Wacht op een berichtje van Damon die Carmen ziet ofzo xD-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk rond, en zie Carmen.
    Grijnzend vermoord ik nog een mutant, ze komt wel naar mij toe..


    El Diablo.

    Carmen
    Als ik een Mutilant hoor janken draai ik om en ik zie een grijnzende Damon. 'Heey Damon. Tijdje niet gesproken. Hoe gaat het met je bondgenoten?' Zeg ik nogxwel oplettend. Die vraag was gemeen. Dat wist ik ook wel, maar dat moest in dit spel. Helaas. Arme Damon denken dat hij een kans maakt om te winnen. Dus niet...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Goed hoor, ze zijn gelukkig al dood, hoefde ik dat niet op te knappen' grijns ik.
    Ik steek rustig nog een mutant dood, en grijns.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik kijk hem verbijsterend aan. 'Deze spelen hebben echt een monster van jou gemaakt Damon. En ik zal het alvast vertellen je zal deze spelen niet winnen.' Zeg ik hoofdschuddend. Het was de keiharde waarheid. Onze bondgenootschap was veel sterker dan hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Wie zegt dat ik wil winnen, hmm?' grijns ik, en draai me om naar haar.
    Mijn grijns verdwijnt, en ik loop richting Carmen.
    'Wie zegt dat ik deze hele zooi wel wou! Je weet het zelf ook je word gedwongen om te trainen' zeg ik sissend en loop op haar af.


    El Diablo.

    Carmen
    Ik had Damon als een vanzelfsprekende moordlustige jongen verwacht. Die vrijwillig naar voren was gestapt. Hij had zich ook vrijwillig aangeboden. 'Wie zegt dat ik deze hele zooi wel wou! Je weet het zelf ook je word gedwongen om te trainen.' Zegt Damon nu iets dreigender. Ik sis even oncontroleerbaar. 'Tuurlijk weet ik dat. Maar ik gaf me niet vrijwillig op voor deze spelen. Jij wel en het was niet eens een familie lid.' Zeg ik grommend. Mijn kapmes dichtbij me. Een beweging naar voren voor mij en ik had zijn hart doorboord.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk haar dreigend aan.
    'Nee, en weet je waarom? Anders zou ik daar wel vermoord worden hé? Doe je niet mee ben je een schande. Nou dat is leuk' sis ik. Ik kijk haar dreigend aan, en hou het mes stevig vast.


    El Diablo.

    Carmen
    Ik grom naar hem. 'Zo veel mensen doen niet mee. Er is niet een massa moord geweest op jongens of meisjes die niet mee wouden doen met de spelen hork.' Zeg ik net zo fel terug. Ik werd pissed of door Damon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Nou ja, dan gebeurt er bij de verwende kindjes in jouw district zeker niks, in district 2? Nou, weinig hoor. Je word alleen maar gehaat, gehaat omdat je niks kan' sis ik, en draai me om. Ik ga niet in gesprek ook met dat rot kind, waarom eigenlijk?


    El Diablo.