• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Cassie.' hoor ik ineens zacht naast me. Het is Luca maar ik kijk niet op of om. 'Het spijt me van wat ik net zei...'
    'Nee, je hebt gelijk,' zeg ik bot. 'Je zei dat ik maar naar Liam moet gaan en dat die baby niet van jou is dus dan moet hij wel van Liam zijn, hopelijk gelooft hij me wel, dat zou het een stuk gemakkelijker maken',


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, je hebt gelijk." zegt ze bot. "Je zei dat ik maar naar Liam moet gaan en dat die baby niet van jou is dus dan moet hij wel van Liam zijn, hopelijk gelooft hij me wel, dat zou het een stuk gemakkelijker maken."
    Ik bijt gepijnigd op mijn lip en hou mijn woorden binnen. Nouja, woorden... eerder vervloekingen richting Liam en daarna naar Cassie.
    "Cas, het spijt me oké? Ik geloof je op je woord als je zegt dat je geen seks met hem hebt gehad sinds twee weken." zeg ik met een zucht. "Maar als je naar hem toe wilt nu zal ik je niet tegenhouden." De pijn klinkt door in mijn stem en ik besef maar al te goed dat ik het hier zelf naar gemaakt heb. Domme ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    "Cas, het spijt me oké? Ik geloof je op je woord als je zegt dat je geen seks met hem hebt gehad sinds twee weken.' zucht hij,
    'En waarom geloof jee nu ineens wel?' vraag ik.
    'Maar als je naar hem toe wilt nu zal ik je niet tegenhouden,' zijn stem klinkt gepijnigd en ik bijt op mijn lip.
    'Ik wil niet naar hem toe en ook al zou ik dat wel willen dan zou het alsnog niet kunnen,' zucht ik. 'Hey enige wat ik op dit moment wil is dat jij me geloofd en van dit ding af,' voeg ik er aam toe en ik wijs even naar mijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik wil niet naar hem toe en ook al zou ik dat wel willen dan zou het alsnog niet kunnen." zucht ze. "Hey enige wat ik op dit moment wil is dat jij me geloofd en van dit ding af." zegt ze en wijst naar haar buik.
    "Waarom zou het niet kunnen? Als jij dat zou willen zou ik je brengen." Ik slik even. "Zeg het me gewoon, dan geloof ik je. Maar waarom wil je er zo snel vanaf?" vraag ik fronsend, alweer in beslag genomen door een nieuwe vraag in mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    "Waarom zou het niet kunnen? Als jij dat zou willen zou ik je brengen. Zeg het me gewoon, dan geloof ik je. Maar waarom wil je er zo snel vanaf?'
    'Omdat het gewoon niet kan ,' zucht ik. 'En zoals ik al eerder zei; Sinds ik hier ben heb ik met niemand anders geslapen,' zeg ik daarna. 'waarom ik er zo snel vanaf wil? Wat denk jezelf, ik ben net 18. Ik kan geen kind gaan opvoeden dus het kan beter zo snel mogelijk weg'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Idee'tje, geef het aan Chélle? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Omdat het gewoon niet kan." zuchtt ze. "En zoals ik al eerder zei; Sinds ik hier ben heb ik met niemand anders geslapen." zegt ze daarna. "Waarom ik er zo snel vanaf wil? Wat denk jezelf, ik ben net 18. Ik kan geen kind gaan opvoeden dus het kan beter zo snel mogelijk weg."
    Ik zucht en hou haar stil. "Ten eerste, je maakt me nieuwsgierig naar waarom het niet kan. Ten tweede, sinds je hier bent is nog geen twee weken, waardoor ik het niet zeker weet. Ten derde, denk erover na. We praten er over en dan mag je een beslissing nemen. Maar neem alsjeblieft even de tijd voor je iets doet."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ten eerste, je maakt me nieuwsgierig naar waarom het niet kan. Ten tweede, sinds je hier bent is nog geen twee weken, waardoor ik het niet zeker weet. Ten derde, denk erover na. We praten er over en dan mag je een beslissing nemen. Maar neem alsjeblieft even de tijd voor je iets doet.'
    'Een, dat ligt nogal ingewikkeld en dit is niet het goede moment om daarover te praten. Twee, ik beloof je dat die baby van jou is en drie,' ik zwijg eventjes,' ik kan de baby onmogelijk houden,' zeg ik uiteindelijk. 'Wil jij hem wel houden dan?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Een, dat ligt nogal ingewikkeld en dit is niet het goede moment om daarover te praten. Twee, ik beloof je dat die baby van jou is en drie." Ze zwijgt. "Ik kan de baby onmogelijk houden." zegt ze uiteindelijk. "Wil jij hem wel houden dan?" vraagt ze zacht.
    "Ik denk dat we beter eerst naar huis kunnen gaan en er daar over praten, dan zet ik thee voor je." zeg ik zacht en ik pak weer haar hand vast, dit keer hopend op een beter einde. "Wil je nog met me mee en met me over alles praten?" Ik kijk haar hoopvol aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    "Ik denk dat we beter eerst naar huis kunnen gaan en er daar over praten, dan zet ik thee voor je.' Hij pakt mijn hand vast maar deze keer trek ik hem niet los. 'Wil je nog met me mee en met me over alles praten?'
    Ik knik en geef hem een lichte knuffel. De vraag die ik net stelde brand nog steeds op mijn tong. Wil hij de baby wel of niet houden? Maar ik kan er beter thuis weer naar vragen. Ik laat hem weer los. 'Zullen we gaan? Ik krijg het koud,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ga slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze knikt en geeft me een lichte knuffel, ik glimlach erom. Ik knuffel haar voorzichtig terug en laat haar los als ze mij lost laat.
    "Zullen we gaan? Ik krijg het koud." zegt ze.
    "Natuurlijk." zeg ik zacht en ik loop vast naar de auto. Ik haal hem van het slot af en stap erin.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Voor de zoveelste keer deed ik mijn schoudertas goed. De band ervan bleef schuren in langs mijn schouder. Ik liep verder met mijn koffer aan mijn hand. Gelukkig was ik er bijna, althans.. Als ik de weg goed had onthouden.
    Na tien minuutjes te hebben gelopen kwam ik eindelijk aan bij het huis. Ik opende de deur en liep naar binnen. Ik zette mijn koffer en mijn schouder tas neer bij de trap. 'Hallo!' riep ik opgewekt en liep beetje verder de gang in.

    [Is er trouwens nog iemand in het huis?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [June en Chèlle geloof ik. In de woonkamer.]


    Your make-up is terrible

    @AlienPrincess: sorry ik kon je reactie niet vinden, wist niet dat je al gereageerd had haha

    Violet
    'Finally,' zeg ik en begin naast hem te joggen. 'Hoe voelt dit? Begint de energie al een beetje uit je weg te druppelen?'


    I can't define who I am.