• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Vince

    De ene jongen en een meisje komen de trap af.
    "Hooi!" Roep ik dan. "Wat is er?" Vraag ik en kijk naar het meisje haar pols.
    "Mag ik ernaar kijken?" Vraag ik dan.
    Alsnog spring ik op en neer van drukte. Maar als ze toestemt zal ik rustig worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Nee." zeg ik bot tegen de jongen en duw hem aan de kant zodat we er langs kunnen. Ik glimlach veronschuldigend naar het meisje dat erbij loopt en loop daarna in stilte met haar naar buiten.

    [Ik ga naar bed.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hooi!' roept de jongen vrolijk. 'Wat is er? Mag ik ernaar kijken?' zegt hij doen terwijl hij op en neer springt.
    Zijn drukke gedrag maakt me moe, ook al heb ik net nog geslapen.
    'Nee,' zegt Luca bot en hij duwt de jongen aan de kant.
    'Moeten we echt naar de dokter?' vraag ik zacht als we weer buiten staan. 'Ik voel me alweer een beetje beter, alleen mijn pols doet pijn'.

    [Slaap lekker, ik ga ook zo]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    "Ik wou alleen maar helpen." Zeg ik en loop hoofd hangend de trap op.
    Ik loop naar mijn kamer en wacht op Violet. Dan ga ik mijn kamer in en ga op de bank, die ik voor het raam het geschoven, zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dan ga ik ook maar Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Violet
    Vince is echt aardig, maar een beetje te spontaan soms. Grijnzend loop ik de trap op en kom ik in zijn kamer. 'Jouw domein,' zeg ik met mijn armen omhoog.


    I can't define who I am.

    Vince
    "Jouw domein." Zegt Violet met haar armen omhoog.
    Meteen vergeten wat er net gebeurde spring ik op.
    "Ik dacht eerst echt zo van; saai. En toen heb ik alles verplaatst en neergezet soals ik wilde, en nu staat het zo!" Roep ik weer blij en ik sta op en pak Violet vast en spring terwijl ik rondjes draai. "Mijn domein. Mijn domein! Dit is lekker mijn domein!" zing ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Eigenlijk is het wel zielig voor Vince dat hij die stoornis heeft, want hij maakt heel moeilijk vrienden en kan zich vet moeilijk concentreren op school. xdp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik heb eerder medelijden met de mensen om hem heen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Moeten we echt naar de dokter?"" vraagt ze zacht als we buiten zijn. "Ik voel me alweer een beetje beter, alleen mijn pols doet pijn."
    "We gaan gewoon, niet zo zeuren." zeg ik en ik loop met haar richting de garage. "Ik zal rustig rijden." beloof ik.


    Your make-up is terrible

    [Ghehe, ja. Arme mensen on Vince heen! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'We gaan gewoon, niet zo zeuren. Ik zal rustig rijden,' zegt Luca.
    'Ik zeur niet!' Protesteer ik, ook al weet ik dat ik wel zeur. 'En daar houd ik je aan'.

    [Ik luister nu Justin Bieber, wat is er mis met me]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik zeur niet!" protesteerd ze. "En daar houd ik je aan."
    Ik glimlach. "Mooi, dat moet je vooral doen." antwoord ik en trek het laken van de auto af, waarna ik instap en de deur vanaf binnen opendoe voor Cassie, ik ben bang dat ze haar pols nog meer bezeerd. "Maar je zeurt wel."

    [Vreselijk!]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:11 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Mooi, dat moet je vooral doen,' glimlacht hij. Als hij het laken weer van de auto heeft gehaald en in is gestapt wil ik de deur open de doen maar Luca is me voor.
    'Maar je zeurt wel,' zegt hij als ik ook zit. Ik wil weer gaan protesteren maar doe het toch maar niet. 'Okee, soms dan,' geef ik toe. 'Waarom doe je eigenlijk steeds dat laken over de auto?' vraag ik daarna.

    [ik luister al naar iets anders a.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Goedzo, je hebt me trots gemaakt.]

    Luca Jones
    "Okee, soms dan." geeft ze toe. "Waarom doe je eigenlijk steeds dat laken over de auto?" vraagt ze.
    Ik kijk haar even niet-begrijpend aan. "Omdat er anders stof en andere dingen opkomen?" zeg ik alsof het meest logische antwoord in de wereld is. Ik trek op en rij langzaam weg, zoals ik beloofd heb.


    Your make-up is terrible