• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Dat is echt balen... :c]

    Luca Jones
    Als we boven zijn loopt Cassie gelijk verder naar haar kamer en ik volg in stilte. Ze raapt de deken van de grond met haar goede hand en slaat die om zich heen en gaat zitten. "H-hoe gaan we het doen?" vraagt ze zacht.
    Ik ga naast haar zitten, in stilte. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen en het duurt even voor ik haar aankijk.
    "Ik weet het niet, eerlijk niet." zucht ik. "Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik denk dat we eerst maar eens dingen moeten ophelderen." zeg ik.

    Riley Winchester
    "Ja, maar nu was het je eigen schuld dat ik het zei." zegt ze met een lichte grijns. "Ik ben June trouwens. En jij bent...?" Ik loop naar haar heen en steek mijn hand naar haar uit.
    "Riley Winchester, my pleasure." zeg ik. Ik pak haar hand en druk er een kus op.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Lachend kwam ik beneden op de vloer terecht. Ik haalde het lijstje tevoorschijn en zette een kruisje voor de zin van een trapleuning afglijden. Ik stopte het weer weg terwijl ik door de gang heen liep. Ik kwam uit op een woonkamer of zo, waar drie mensen zaten. Twee daarvan had ik net al in de gang gezien, maar die andere niet. 'Hallo,' zei ik met een glimlachje. 'Mag ik erbij komen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Luca gaat naast me zitten. Na een tijdje kijkt hij me pas aan. 'Ik weet het niet, eerlijk niet. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik denk dat we eerst maar eens dingen moeten ophelderen'.
    Ik bijt op mijn lip en glij met mijn vingers over het verband rond mijn pols waarna ik Luca weer aankijk. 'Maar ik weet wel zeker dat ik het wil laten weghalen,' ik zwijg eventjes. 'Of wil jij dat niet?'

    June
    De jongen loopt naar me toe en steekt zijn hand uit.
    'Riley Winchester, my pleasure'. Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kus op.
    Of hij is gewoon een gentlemen of hij is nogal een flirt.
    'Hmmm, Engels hoor ik?' vraag ik geïnteresseerd. Zelf heb ik een paar jaar in Londen gewoond, ik zou er best wel nog een keer weer heen willen. Maar niet om daar te gaan wonen. 'Uit welk gedeelte van Engeland kom je?'
    'Hallo, mag ik erbij komen?' hoor ik dan iemand zeggen.
    Ik kijk op en zie het blonde meisje van net staan. 'Tuurlijk,' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 22:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het klinkt wel grappig maar het lijkt me moeilijk om in te leven.]

    Luca Jones
    Ze bijt op haar lip en glijd met haar vingers over het verband rond haar pols waarna ze mij weer aankijkt. "Maar ik weet wel zeker dat ik het wil laten weghalen." Ze zwijgt eventjes. "Of wil jij dat niet?" Ik pak haar goede hand vast.
    "Ik ben het eens met elke keuze die je maakt en zal je volledig steunen." zeg ik terwijl ik haar in haar ogen kijk. "Maar onderbouw je keuze wel goed, denk overal over na."

    Riley Winchester
    "Hmmm, Engels hoor ik?" vraagt ze geïnteresseerd waarop ik knik. "Uit welk gedeelte van Engeland kom je?"
    "Officieel uit Yorkshire." zeg ik met een glimlach.
    "Hallo, mag ik erbij komen?" hoor ik dan iemand zeggen.
    Ik kijk op en zie een blond meisje staan, het meisje met de gewaagde kledingstijl.
    "Tuurlijk." glimlacht June. Zelf neem ik ook plaats op een grote stoel die er staat en bekijk de meisjes even. Veel meisjes hier.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Tuurlijk,' zei het ene meisje. Hmm, straks de namen maar eens gaan vragen. Ik glimlachte en liep naar binnen. De andere zeiden niet van dat het niet mocht. Ik nam plaats op de andere bank die nog leeg was. De twee meisjes zaten op de andere en de jongen had plaats genomen op een grote stoel. 'Ik ben trouwens Mia,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Luca pakt mijn goede hand vast. 'Ik ben het eens met elke keuze die je maakt en zal je volledig steunen. Maar onderbouw je keuze wel goed, denk overal over na'.
    'Ik ben net achttien,' zeg ik zacht. 'Ik heb geen baan, ik heb geen idee hoe ik een kind moet opvoeden en eh, hoe zou het dan tussen ons moeten?'

    June
    'Officieel uit Yorkshire,' glimlacht Riley.
    Hij kijkt even naar het meisje dat binnen is komen lopen en gaat op een grote stoel zitten.
    'Ik ben trouwens Mia,' zegt het meisje.
    'Ik ben June,' glimlach ik naar haar.
    'En Yorkshire dus?' zeg ik dan tegen Riley. 'Volgens mij ben ik daar wel een keer geweest'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Had Violet nog gereageerd? En wil iemand Solomon gezelschap brengen? Of waar zijn de meeste mensen? Miss kan ik hem daarheen sturen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [De meeste zijn nu in de woonkamer geloof ik ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik ben net achttien." zegt ze zacht. "Ik heb geen baan, ik heb geen idee hoe ik een kind moet opvoeden en eh, hoe zou het dan tussen ons moeten?" Ik knik begrijpelijk.
    "Daar heb je een heel goed punt. Zeker als wij over een tijdje uit elkaar moeten, wat ik alles behalve leuk vind natuurlijk." Ik klink een beetje onbeholpen en zakelijk. "Maar maak je in ieder geval geen zorgen over geld."

    Riley Winchester
    "Ik ben trouwens Mia." zegt het meisje.
    "Ik ben June." glimlacht ze.
    "Riley." zeg ik met een klein lachje.
    "En Yorkshire dus?" zegt ze tegen me. "Volgens mij ben ik daar wel een keer geweest." Ik grinnik zacht.
    "Ik ben er al heel veel jaar niet geweest." beken ik en gebruik expres de term heel veel jaar, aangezien ik duidelijk kan merken dat Mia een mens is. Een beetje coveren.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik berg alles weg, veeg mijn mond af en loop mijn kamer uit naar beneden.
    Vanuit de woonkamer hoor ik stemmen komen.
    Ik loop er ietwat twijfelachtig op af maar ga er dan toch voor.
    "Hi." Zeg ik hard genoeg zodat ze me wel moesten horen. Ik loop wat meer naar binnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    Het meisje en de jongen hadden zich voorgesteld. Dus hij verstond mij wel? Ik luisterde een beetje naar het gesprek en keek een beetje verbaasd toen Riley gewoon Nederlands terug antwoordde. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. Wist ik dat ook weer. 'Hi,' hoorde ik opeens iemand hard zeggen. Ik draaide mijn hoofd naar het geluid toe en zag dat het een jongen was. Die jongen kwam vlak achter Riley in dit huis. Ik glimlachte vriendelijk naar hem. 'Hallo,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Hallo." Zegt een meisje.
    Ik glimlach naar haar.
    "Ik ben Solomon." Zeg ik dan. "Ey British man, why'd you come to this house?" Vraag ik plat Engels.
    Ik glimlach even en neem plek op een lege plek stoel/bank.
    "Ik ben trouwens niet nieuw hoor." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Daar heb je een heel goed punt. Zeker als wij over een tijdje uit elkaar moeten, wat ik alles behalve leuk vind natuurlijk. Maar maak je in ieder geval geen zorgen over geld,'
    Ik schud mijn hoofd. 'Geld is ook niet echt een probleem, mijn ouders-' ik zwijg gelijk en voel weer tranen in mijn ogen prikken. 'Mijn ouders mogen er niet achter komen! Wat zullen ze wel niet van me denken?' Ik krul mezelf op en verstop mijn hoofd onder de deken.

    June
    'Ik ben er al heel veel jaar niet geweest,' zegt Riley.
    'hmm, bij mij is het ook al lang geleden toen was ik nog eh jong,' zeg ik met een klein lachje.
    'Hi,' hoor ik dan iemand zeggen.
    'Hallo,' begroet Mia hem.
    'Hee, ik ben June,' glimlach ik terwijl ik de jongen in me opneem. Ook een vampier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [... This omdat Mia het niet weet.. Anders zou ze zich nu heeel ongemakkelijk voelen denk ik xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jup, volgens mij ook xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.