• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15

Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]

Your make-up is terrible

[Te lui om aan te passen.]

Your make-up is terrible

Mia Donovan

Vlak achter de jongen met koffers kwam er nog iemand aan, zonder koffers. Even later gingen ze al weer naar boven. Ik keek even naar het meisje die me als eerste had begroet. 'Ehm, ik ben koffer en tas ook maar even boven,' zei ik met een glimlachje. Ik liep weer naar de trap toe waar ik mijn tas weer over mijn schouder deed en mijn koffer oppakte. Ik liep de trap op en ging op zoek naar kamer 15.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Riley Winchester
    Al ik klaar ben met uitpakken en alles goedzetten, besluit ik naar buiten te gaan. De zon is al aan het zakken dus dat komt mooi uit. Ik pak mijn jas die over de stoelleuning hangt en stap mijn kamer weer uit, de gang op.

Your make-up is terrible

Mia Donovan

Terwijl ik de trap op liep keek ik om mij heen. Het zag er hier apart uit. Apart, maar leuk. Een glimlachje verscheen weer op mijn gezicht. Toen ik boven was hoorde ik een deur opengaan. Gelijk keek ik en zag dat het de Engelse jongen was. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en liep verder totdat ik kamer 15 had gevonden.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Riley Winchester
    Ik glimlach beleefd als er een meisje voorbij loopt dat ook vriendelijk naar mij glimlacht, maar als ze voorbij is, kijk ik haar verbaasd na. Wat een gedurfde kleding voor een meisje, zeker voor een meisje dat niet in gezelschap van iemand anders verkeerd. Maar de wereld gaat tegenwoordig toch een heel andere kant op. Héél erg vind ik het stiekem niet, ik vind het wel prettig om naar dames te kijken. Ik draai me weer op en loop de trap af.

[Iemand die met Riley wilt praten?]

Your make-up is terrible

[Mia past, die is nu in haar kamer bezig]

Mia Donovan

Ik sloot de deur achter mij dicht en zette mijn koffer en tas bij de bank neer. Ik liep het appartementje beetje rond en merkte dat het nodig gedecoreerd mocht worden. Ik glimlachte. Daar had ik geen problemen mee. Ik opende mijn koffer en begon mijn kleren op te bergen.

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:08 ]

[Okay. :'D Waar is iedereen? D:]

Your make-up is terrible

[@Assasin June kan wel? En reactie met Cassie komt er aan]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Haha dan gaattie June wel voor een moment lastig vallen.]

Riley Winchester
    Ik loop verder naar beneden en merk dat de twee meisjes nog op de bank zitten. Soortgenoten. Ik glimlach even door mijn ene mondhoek wat hoger op te trekken dan de anderen, in de loop der jaren heb ik geleerd dat dat als prima begroeting werkt maar alleen voor meisjes.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Natuurlijk.' zegt Luca waarna hij de parkeerplaats afrijdt en richting huis gaat. 'We zijn er,' zegt hij na een tijdje op een zachte toon.
    Het duurt even voordat het tot me doordringt wat hij bedoelt. 'Oh eh, okee,' mompel ik zacht. Als ik uitgestapt ben ga ik zonder dat ik het door heb met mijn hand over mijn buik heen terwijl ik naar de uitgang van de garage loop.

June
    Ik ben maar weer naast Chèlle op de bank gaan zitten aangezien de twee nieuwelingen naar boven gingen.
    Niet veel later komt er al weer iemand naar beneden gelopen. Aan de voetstappen te horen is het de jongen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat de jongen glimlacht. Zijne ene mondhoek is hoger opgetrokken dan de andere. Expres negeer ik hem even en kijk ik pas na een paar minuten op. 'Oh hee, sorry ik had je niet zien staan,' zeg ik liefjes.

Luca Jones
    Het duurt even voor ze antwoord geeft maar ik wacht rustig en geduldig. "Oh eh, okee." mompelt ze zacht. Ze stapt en loopt naar de uitgang. Ik bekijk haar vanaf een afstandje en zie dat ze over haar buik heen gaat met haar hand. Ik zucht zacht en loop met haar mee. Ik sla mijn arm beschermend om haar heen en loop het huis in, de auto laat ik verder voor wat het is, het lijkt ineens zo onbelangrijk.

Riley Winchester
    Het duurt even voordat één van de twee iets zegt. "Oh hee, sorry ik had je niet zien staan." zegt het meisje liefjes.
    Ik lach zacht en grimmig. "Dat zal vast niet." zeg ik en ik glimlach licht. "Ik gok zomaar dat je me wel hoorde aankomen." En dat is wel het meest bijdehandte wat ik ooit gezegd heb.

Your make-up is terrible

Cassie
    Luca slaat zijn arm om me heen en we lopen het huis in.
    'Je hebt de deken niet om de auto gedaan,' zeg ik zacht waarna ik een blik in de woonkamer werp. Chèlle, June en een nieuwe jongen zitten daar. Ik til mijn hoofd een stukje op zodat ik Luca aan kan kijken. 'Kunnen we gelijk naar boven gaan?' vraag ik zacht.

June
    De jongen lacht zacht en grimmig. 'Dat zal vast niet,' glimlacht hij licht. 'Ik gok zomaar dat je me wel hoorde aankomen'.
    'Hmmm, ja okee, dat is waar,' zeg ik schouderophalend. 'Maar ik kan toch lastig zeggen dat ik je expres aan het negeren was,' voeg ik er onschuldig aan toe. 'Dat zou niet zo aardig zijn namelijk'.

[Iemand hier nog een idee voor een rpg? Want de meeste zijn de laatste tijd zo bleghh en ze lijken allemaal zo op elkaar]

Luca Jones
    "Je hebt de deken niet om de auto gedaan." zegt ze zacht en kijkt de woonkamer in. Ik volg haar blik en mijn ogen kruizen die van een jongen.
    "Niet belangrijk nu." antwoord ik.
    "Kunnen we gelijk naar boven gaan?" vraagt ze zacht.
    "Ja, dat was ik wel van plan." glimlach ik licht naar haar en neem haar mee naar boven.

Riley Winchester
    "Hmmm, ja okee, dat is waar." zegt ze schouderophalend. "Maar ik kan toch lastig zeggen dat ik je expres aan het negeren was." voegt ze er onschuldig aan toe. "Dat zou niet zo aardig zijn namelijk."
    "Je hebt het als nog net gedaan." zeg ik met een glimlach en mijn ogen volgen degene die net zijn binnengekomen. Ik kruis blikken met een jongen en ik herken hem. Hoewel ik hem nooit persoonlijk gezien heb, is hij toch bekend bij mij. Luca de bloeddorstige, al is hij niet zo bloeddorstig meer de laatste jaren. Weinig over hem bekend. Als ik naar de meisjes kijk, besef ik dat zij Chèlle is. Ik hou mezelf in om iets te zeggen.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Ja, dat was ik wel van plan,' glimlacht hij licht waarna we naar boven lopen. Als we boven zijn loop ik gelijk verder naar mijn kamer. De deken ligt nog steeds op de grond en ik raap die op met mijn goede hand waarna ik die om me heen sla en naar de bank loop. 'H-hoe gaan we het doen?' vraag ik zacht.

June
    'Je hebt het als nog net gedaan,' glimlacht hij.
    Ik volg zijn blik en zie Cassie en Luca staan. Hun stemming is een stuk anders dan zo net. Ik vraag later wel aan Luca wat er is.
    'Ja, maar nu was het je eigen schuld dat ik het zei,' zeg ik met een lichte grijns. 'Ik ben June trouwens,' voeg ik er aan toe. 'En jij bent...?'

[ik had op de fiets iets bedacht maar weet het nu niet meer (no_chears). Ik ga zo gewoon al mijn boeken bij langs om te kijken of daar nog iets tussen zit a.]

Mia Donovan

Ik had al mijn kleren opgeruimd en de slaapkamer als iets meer eigen gemaakt. Tevreden keek ik ernaar. Ik pakte het lijstje van mijn nachtkastje en keek er naar. Die had ik een tijdje geleden gemaakt. Gekke dingen die ik wil doen. Zoals een boom knuffelen of van een trapleuning glijden. Nu ik er zo over heb. Die kon ik nu wel doen. Ik pakte een pen en stopte ze beide in mijn kontzak, liep mijn kamer uit en liep naar de trap toe. Ik keek eventjes of het kon en of er niemand in de weg stond, sprong erop en gleed van de trapleuning.