• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Neen had ik nog niet, dank je.]

    Vince

    "Energie? Welke energie? O die, nee volgens mij niet." Zeg ik en kijk Violet aan. Ik maak een paar sprongen en ga achteruit joggen en kijk naar Violet en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    Ik laat me afzetten door de taxichaffeur en laat hem mijn koffers uit de achterbak halen. Daarna betaal ik hem met een extra fooi en rijd hij weg, ik kijk hem even na. Daarna draai ik me om en bestudeer ik het huis dat zeker voor de komende 6 maanden mijn nieuwe thuis word. Het ziet er vanaf de buitenkant ouderwets uit, erg mooi moet ik toegeven. Het is niet heel groot maar dat maakt niet uit, het is rustig en er zijn andere mensen waardoor ik toch een beetje sociaal word. En het was op aanraden van een goede vriend van me. Zonder moeite pak ik de drie grote koffers beet en open ik ook nog de deur met de sleutel die ik eerder gekregen had.


    Your make-up is terrible

    [Kan iemand Solomon anders binnen halen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Natuurlijk,' zegt Luca zacht waarna hij alvast naar de auto loopt.
    Ik zucht even en loop dan achter hem aan. Als hij de auto van het slot heeft gehaald stap ik in en doe ik gelijk de gordel om. Het liefste zou ik nu opkrullen als een bolletje maar dat is nu niet zo handig.
    'Je mag nu wel sneller rijden als je wilt,' zeg ik zacht tegen Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AlienPrinces schreef:
    [Kan iemand Solomon anders binnen halen?]

    [Solomon kan toch ook uit zijn eigen naar binnen gaan? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Neen, geen zin in. xD NVM ik laat hem wel naar binnen komen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    June
    'Hallo!' hoor ik iemand op de gang ineens roepen.
    Ik ben eigenlijk wel blij dat er nu nog iemand anders is aangezien Chèlle en ik nou niet echt zitten te praten. Ik sta op van de bank en loop naar de gang waar een meisje met een erg lichte huid en lichtblond haar staat. 'Hee,' glimlach ik naar haar waarna mijn blik op de koffers valt. 'Ook nieuw hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar maar maar, weet iemand wel hoe laat het is?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    'Hee,' hoorde ik opeens. Ik keek naar waar het geluid vandaan kwam waar ik een meisje zag staan. Ik glimlachte naar haar. 'Hee,' vroeg ze aan mij waarop ik knikte. 'Ja, net aangekomen,' zei ik met een glimlachje. Niet veel later hoorde ik de deur. 'Hallo?' zei ik nieuwsgierig richting de deur.


    [Moet zo wel oppassen en eten.. Dus dit kan al weer de laatste van mij zij xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [en ik moet nu folder lopen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nvm]

    Solomon

    Ik zwaai nog even naar de kinderen en draai me dan richting het huis, ik zie net iemand de deur openen.
    Ik ren erheen. "Hello... Ik bedoel, Hoi." Zeg ik en glimlach licht naar de jongen.
    Ik heb echt even plezier gehad met de jongens, even lekker voetballen, had ik nodig..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ze stapt ook in en doet haar gordel om. "Je mag nu wel sneller rijden als je wilt." zegt ze zacht.
    Ik knik. "Natuurlijk." Ik snap het best, die wilt nu op tijd thuis zijn. Ik rij de parkeerplaats af en op een iets hogere snelheid dan net richting huis, waardoor we er zo zijn. "We zijn er." zeg ik zacht als we de garage binnen zijn gereden.

    Riley Winchester
    Ik ben blijkbaar niet de enige nieuweling hier, het meisje voor mij loopt ook met koffers en word begroet.
    "Hello... Ik bedoel, Hoi." hoor ik achter me in een Brits accent en draai me gelijk om.
    "Goodafternoon." zeg ik met mijn accent en grijs kort.
    Ik glimlach eventjes en besteed er verder geen tijd aan. Met de koffers in mijn handen zeul ik alles omhoog en loop ik kamer elf in. Daar kijk ik even rond, hoe minimalistisch. Ik zet mijn koffers neer en begin gelijk uit te pakken, mijn kleding in de kasten te stoppen en persoonlijke spullen neer te zetten. Tevreden kijk ik naar mijn werk.

    [Het is nu rond 6 uur.]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:22 ]


    Your make-up is terrible

    [Hmm, ik denk ik zet het hier nog even neer; Mia heeft haar koffer en tas bij de trap neergezet xd Ze heeft niks vast ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Effe kijken, welke kamer had Sol eerst? Achja doe nu maar 13 dan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomon

    "Goodafternoon." Antwoord hij en loopt door.
    Ook Brits? Nice.
    Ik loop naar boven naar mijn kamer en kijk rond. Je kan zien dat er lang niets aan gedaan os, ik denk dat ik maar even op ga ruimen.
    Ik wil eerst wat drinken. Ik loop naar de keuken en open de koelkast waar ik een pakje bloed uit haal, ik open hem en drink er wat uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.