• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

Rachel
    Ik laat mkijn hoofd op het stuentje rusten en als we bij school zitten blijf ik zitten wetend dat Finn me eruit zou tillen en dat leuk zou vinden.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn
    Ik stap uit en loop naar de kofferbak en klap de rolstoel open. Daarna loop ik naar Rachels kant toe en open ik de deur. Als ze blijft zitten lach ik even. 'Wist je dat je ook benen hebt?' grap ik. Uiteindelijk til ik haar toch uit de auto en zet ik haar in de rolstoel en duw ik haar naar binnen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik kijk even naar hem "echt waar?" grinnik ik en hij rijd me naar binnen. "gosh wat heb ik een zin in glee zeg" mopmpelde ik

Finn
    'Ik ook, het is fijn om iedereen weer te zien na gisteren.' glimlach ik. Ik kijk even rond en rijd Rachel alvast het muziek lokaal in. We komen als eerste aan.

Jesy Brown
    Zodra ik mijn broodje opheb, loop ik naar mijn auto. Hij glanst mooi in de ochtendzon. Ik stap in en start de moter. Als ik de radio aan zet, hoor ik I like it like that van Hot chelle rae. Vrolijk zing ik mee, maar er wel voor zorgend dat ik op de weg blijf letten.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Mercedes

Ik zat nog steeds op de motorkap van mijn auto toen ik opgewekt een deuntje begon te neuriën.
    Mijn ogen gleden over de parking, en een glimlach sierde mijn gezicht toen ik de auto van Quinn herkende.
    Toen ze echter uitstapte en dichter kwam, vielen mijn ogen op de grote, zwarte zonnebril die ze droeg.
    "Waarom draag je een zonnebril?" Vroeg ik en kwam van de motorkap af. "Zo zonnig is het toch niet."
    "Kater," Was haar korte antwoord, het was niet onvriendelijk, gewoon kort. "Alles doet pijn."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Sebastian

Uiteindelijk kwam ik ook weer aan bij school.
    Ik zucht, en loop naar binnen.
    Eenmaal daar zie ik Finn en Rachel en loop naar ze toe.
    'Sup' grijns ik.

El Diablo.

Rachel
    "allerliefste Finn wil je me een gitaar geven?" ik keek met puppy ogen naar hem. Terwij lik glimlachte.

[Naar wie mag ik Quinn of Mercedes sturen? Met jezelf RPG'en is saai :') ]

(Ik ben er weer, maar dan voor even. Moet straks weer gaan, dus ik kan dan nog een paar keer reageren en dan ben ik weer oflline. XD Dan reageer ik morgen wel verder. (: )

One Who Travels A Higher Path.

[Stuur ze naar het Glee lokaal?? (: ]

Finn
    Ik lach even en geef haar een gitaar. 'Hey Sebas,' glimlach ik uitgelaten als ik hem zie. 'Ben blij om je weer hier te zien.'

[gwoon naar glee lookaal

Sebastian

'Ja toch' grijns ik, en plof neer op een van de stoeltjes.
    'Dus, het gaat wel met je?' vraag ik, en kijk hem aan.

El Diablo.

Quinn

Samen met Mercedes wandelde ik het schoolgebouw binnen en wandelden al meteen naar het glee lokaal, waar we stemmen hoorde.
    Zachtjes opende ik de deur en glimlachte zwakjes naar iedereen.
    "Hey," Ik plofte op de achterste rij stoeltjes neer en liet mijn hoofd tegen de muur rusten.
    "Heeeeeey Babes," Hoorde ik Mercedes zeggen en kromp automatisch wat in elkaar.

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:35 ]

Blaine Anderson:

Ik zie dat Kurt op zijn lip bijt en me verlangend aankijkt. 'Ik wil het,' fluistert hij zachtjes. 'met jou.' Hij drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik zoen hem terug en laat mijn handen naar zijn hemd glijden en trek het voorzichtig uit, verder laat ik zijn lippen met rust en zoen hem weer in zijn nek.

One Who Travels A Higher Path.