• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "thanks" Ik begin de deuntjes van What Makes You Beautifull te spelen en zacht zing ik mee. Ik gin op in het nummer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik lach even om Sebastian, hij heeft zelf pas een hartoperatie achter de rug en dan vraagt hij aan mij of het gaat. 'Ik denk dat ik dat beter aan jou kan vragen.' grijns ik.

    Kurt
    Ik kreun zachtjes als hij me in mijn nek kust en laat mijn vingers naar de rand van zijn boxer glijden, maar doe nog niets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Met mij gaat het goed' grijns ik, en kijk even rond.
    Ik blijf steeds nadenken.
    Zal ik auditie doen, zal ik auditie doen...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kreunt zachtjes en laat zijn vingers bij mijn boxer rusten en deed niets. Ik liet mijn onderlichaam tegen de zijne aandrukken en er veroorzaakte een geweldig gevoel in mijn onderbuik. Waardoor er een stijve kwam, een kreun verliet ook mijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Vanonder mijn wimpers hield ik alles in het oog en was blij dat niemand mijn kleine ogen kon zien.
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en bleef met mijn hoofd tegen de muur hangen.
    "Is Kurt er nog niet?" Vroeg ik zacht door de zaal.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Met een bruggetje sprong ik over naar Moments. Er vormde tranen in mijn ooghoeken. Dit nummer raakte me altijd keer op keer maar waarom daar had ik geen antwoord op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Cool.' grijns ik terwijl ik hem even onderzoekend aankijk. 'Ga je nog meedoen met de Glee club?' vraag ik. 'Aangezien de meesten je hier al beginnen te mogen, en je een goede aanwinst bent.'

    Kurt
    Hij drukt zijn onderlichaam tegen het mijne en ik voel dat de zijne al stijf is en ik hoor hem nog een keer kreunen. Dit keer ben ik de gene die mijn lippen in zijn nek plaats en zachtjes begin te zuigen. Met mijn handen trek ik zijn boxer uit en dan voel ik dat de mijne ook begint te groeien en dan kreun ik even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    Ik ren naar mijn kluisje als ik op school ben, pleur mijn boeken erin, werk mijn make-up even bij en ren naar Glee club. Ik stop een paar meter voor het lokaal en loop rustig naar binnen. Ik wilde het niet toegeven, maar ik vond het hier leuker dan bij Cheerio lessen, vooral omdat de sfeer hier veel gezelliger is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ga zo maar je kent me]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Nu begint hij bij mijn nek te zoenen en zuigt zachtjes in mijn nek, wardoor ik nu wat harder kreun. Met zijn handen trekt hij mijn boxer uit en dan voel ik dat de zijne ook begint te groeien. Voorzichtig en teder trek ik nu ook zijn boxer uit. En laat ik mijn handen verkennen op zijn lichaam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even en leg de gitaar op mijn schoot. Daarna rijd ik me weg naar de auditorium. Ik begin Cry te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zoen hem weer even hartstochelijk op zijn mond en streel zijn wang met mijn hand. Daarna ga ik op mijn buik liggen en verstop ik mijn gezicht even in het kussen.

    Finn
    'Ik weet niet waar Kurt is, sliep hij dan niet bij jou, Cedes?' vraag ik als Quinn erover begint. Pas daarna merk ik dat Rachel niet meer op haar oude plaats zit en kijk ik even rond waar ze is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij zoent me nu hartstochelijk op mijn mond en streelt met zijn hand mijn wang. Ik ga van hem af, want hij draait zich om op zijn buik en laat zijn gezicht in het kussen verstoppen. 'Kurt, wat is er? Wil je niet'?' vraag ik bezorgd en wrijf mijn hand over zijn rug.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Ik schudde mijn hoofd en keek Finn aan.
    "Ik ben gisteren als laatste uit de Lima Bean vertrokken," Zei ik. "Kurt is met Blaine mee gegaan."
    Een veelbetekenende grijns sierde mijn gezicht terwijl ik al zo'n licht vermoeden had waar hij was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    'I-ik,' ik stotter en ik zucht. 'Het spijt me,' mompel ik. 'Het voelt gewoon niet goed, omdat het zo snel gaat..' zucht ik. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Nu ik eindelijk de ware gevonden heb, moet ik weer moeilijk doen.

    Finn
    Ik frons even niet-begrijpend en haal mijn schouders op. Kurt weet heus wel wat hij doet. 'Hebben jullie gezien welke kant Rachel op is?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.