• Mijn ouders zijn een avondje stappen, samen met mijn zus en der man, en geloof me, ik zit er echt niet mee. Waar ik wel mee zit is dat ze het verdomme om de telefoon op te nemen. Het enigste wat ik wil weten is hoe lang ze nog van plan zijn om weg te blijven zodat ik weet wat ik moet afsluiten mocht ik naar bed willen. Het is niet veel bijzonders, maar stel dat er iets aan de had zou wezen? Dan zou ik ze dus voor geen meter kunnen bereiken. Ik ben echt zo pissig nu.


    Believe in yourself.

    Ik heb dus altijd hetzelfde probleem! En dan zeuren als ik me mobiel een keertje niet oppak.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Ik heb dus altijd hetzelfde probleem! En dan zeuren als ik me mobiel een keertje niet oppak.

    Ja precies! Mijn ma zat daar straks nog te zeuren dat mijn zus niet reageerde op het smsje dat ze had gestuurd, en nu vertikt ze het zelf op te nemen. En dat terwijl het midden in de nacht is. Wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn.


    Believe in yourself.

    Inderdaad. Laatst ook, ik was naar Scheveningen met een vriendin en ik zou rond half 11 op het station zijn. Mama was ook een dagje weg met vrienden, dus ik dacht okay en ik dacht er niet echt over na. Ik zat in de bus terug naar huis vanaf het station en ik denk, ik bel mama eventjes om te zeggen dat ik onderweg naar huis ben, wie weet wat er onderweg gebeurt. Pakt ze niet op. Ik thuis, door het donkere gangetje heen, is ze ook nog niet thuis. Ik snel de deuren weer op slot en mama weer proberen te bellen dat ik thuis was, weer niks. Na 15 gemiste oproepen van mij naar haar komt ze thuis en had ze als excuus dat ze in de auto zat. Ik was zo boos he!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ja precies! Ik krijg ook altijd dat stomme gevoel dat er iets mis is als ze niet opnemen en dan ga ik allerlei dingen bedenken en uiteindelijk komen ze thuis, niks aan de hand en hebben ze zo'n stom smoesje..


    Believe in yourself.

    Nog steeds geen reactie. Niet normaal.
    Misschien komt het wat paranoïde over maar ik heb opgezocht of er iets gebeurd is waar ze zijn, zoals een ongeluk, maar nee, dat is niet zo, dus ze zijn niet dood of whatever dus waarom pakken zie die verdomde telefoon niet op?


    Believe in yourself.

    Wow, dat is echt eng joh, je moet echt niet zulke dingen opzoeken, dan word je alleen maar banger! Ga je wakker blijven tot ze terug zijn?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Nah, dan weet ik tenminste dat ze hun telefoon kunnen opnemen.
    Maar mijn vader heeft net eindelijk opgenomen met een kut smoes dat er te veel herrie is. Dat ding van hem staat loeiend hard dus dat hoort hij echt wel.
    Maar hij zei in ieder geval dat ze straks naar huis komen dus ik denk dat ik wel wacht..


    Believe in yourself.

    Slechte smoesjes hebben ouders altijd haha. Volgens mij liegen die nog meer dan de kinderen zelf doen. Maar goed, ik ben kapot, succes nog en slaap lekker alvast! x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Ik heb dus altijd hetzelfde probleem! En dan zeuren als ik me mobiel een keertje niet oppak.


    -

    xIbiMalik schreef:
    Ik heb dus altijd hetzelfde probleem! En dan zeuren als ik me mobiel een keertje niet oppak.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daarom, en om het feit dat ik nog twee kleine broertjes heb, staat mijn lieve buurman/vrouw altijd stand-by


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."