• op het feit dat je 'Breaking Free' van High School Musical aan het zingen bent. Ik heb dat noooooit leuk gevonden, maar omdat iedereen die liedjes steeds zong ken ik ze allemaal. :'D
    Toen ik het door had ben ik meteen gestopt hoor, wees maar niet bang. (cat)
    Jullie ook zulke momenten? (:


    everything, in time

    hahhaha Jaa dat heb ik ook wel eens. Mijn vriendin zingt altijd Hnadjes draaien van K3 en vandaga ging ik hem ook ineens zingen terwijl ik dat lied haat

    Haha. Ja. Ik wou toen ik jong was, nooit toegeven dat ik High School Musical leuk vond.

    Ja af en toe.


    -

    Omg, maakt ze daar een topic over hahahaa.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, best wel vaak. Dan kijkt me zus me aan van 'Wtf' en dan heb ik zoiets van: 'Zong ik zojuist serieus dat? Schiet me neer.'

    Ik zing heel vaak van die oude intro liedjes van vroeger, zoals pokemon, as told by ginger enzo, maar dan krijg ik nostalgie en word ik verdrietig, faal.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zingen is leuk he (cat).

    Soms


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Door jou ben ik nu high school musical aan het luisteren :')


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb da veel of ik maak geluiddjes me mn mond of ik zing of wa dan ook
    ik heb da egt constant
    egt wel funny xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Nou ja, ik vind het nooit zo erg als mensen doorhebben dat ik 'genante' muziek zing.
    En ik vind HSM gewoon koel (:


    Felix

    Pirates schreef:
    Omg, maakt ze daar een topic over hahahaa.


    Hahahha, ja, ik heb geen leven weet je nog?:'D


    everything, in time

    CrazyChicken schreef:
    Nou ja, ik vind het nooit zo erg als mensen doorhebben dat ik 'genante' muziek zing.
    En ik vind HSM gewoon koel (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Omdat mensen in de klas bij mij die liedjes zingen, begin ik die ook te kennen terwijl ik het origineel nog nooit gehoord heb. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    MICKEY schreef:
    Ja, best wel vaak. Dan kijkt me zus me aan van 'Wtf' en dan heb ik zoiets van: 'Zong ik zojuist serieus dat? Schiet me neer.'


    Moonshine, take us to the stars tonight ~