• Hoe kom je van een jongen af die je stalkt op Facebook en Twitter? :Y)
    En steeds zit te zeuren om mijn nummer, die ik niet geef, natuurlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op beide sites kan je hem blokkeren. Alhoewel ik dat van Twitter niet zeker weet, maar op Facebook kan je hem sowieso blokkeren.

    Verwijderen als vriend, unfollowen, Blokeren?
    Zeggen 'Hoi, ik mag je niet en nee je krijgt mijn nummer niet, doei. Laat me met rust?' (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Precies wat die mensjes zeiden =D

    BLOKKEN DIE HANDELL >;]


    Pretty is just a pretty word.

    'Rot op'?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cooper schreef:
    Verwijderen als vriend, unfollowen, Blokeren?
    Zeggen 'Hoi, ik mag je niet en nee je krijgt mijn nummer niet, doei. Laat me met rust?' (cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mhehehe, dat is ook weer zo gemeen. Kan ik het niet wat subtieler doen? :'D
    Ik vind het altijd zo lullig om mensen te kwetsen. Dat is best vaag, want hij is degene die mijn privacy zo schaadt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daar heb je de blokkeer- en meldknop voor 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Negeren, of bot doen. Is niet zo radicaal als verwijderen maar werkt wel. Oh, en op FB kun je jezelf offline voordoen voor iemand, dus dan kan hij niet meer zien of je online of offline bent. Dat helpt misschien ook wel.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 14:51 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Negeren, of bot doen. Is niet zo radicaal als verwijderen maar werkt wel. Oh, en op FB kun je jezelf offline voordoen voor iemand, dus dan kan hij niet meer zien of je online of offline bent. Dat helpt misschien ook wel.


    Tell me about it, stud.

    Twitter afschermen, diegene blokkeren en/of jou laten unfollowen. Op FB kan ik je niet helpen lol, ik doe er niets mee. Gewoon blokkeren?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 15:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Negeren, of bot doen. Is niet zo radicaal als verwijderen maar werkt wel. Oh, en op FB kun je jezelf offline voordoen voor iemand, dus dan kan hij niet meer zien of je online of offline bent. Dat helpt misschien ook wel.

    Hmm, dat is wel een handige tip! Bot doe ik sowieso al, hehe.
    Dat is mijn specialiteit!


    "Well, well. Look who we've got here!"