• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18, nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?
    xxx een onzeker meisje van 10

    HAHAHAHA oké bedenk iets grappigs wat je graag naar zo'n helpcollum in een tijdschrift zou willen sturen, t mag overal over gaan. En post het hier maar. Ik zou trouwens: help ik ben m'n kut kwijt willen insturen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, -out-

    Omg :|

    Niet normaal dat bericht. Ze worden steeds jonger :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Omg :|

    Niet normaal dat bericht. Ze worden steeds jonger :O

    Dat bericht is een grapje : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -ik weet niks haha ik heb geen humor 8D-

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 17:11 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Haha kom op allemaal, leef je uit!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lieve ....

    Gisteren ben ik met Alex Gaskarth van All time low naar bed geweest.
    Ik wou het heel graag, maar toen werd het opeens een gangbang met de anderen bandleden, en was ik heel bang.
    Nu ben ik heel bang dat ik zwanger ben van 4 kinderen, omdat ze allemaal in me zijn geweest.
    Wat moet ik nu doen!!!
    Hulpeloos Alex lovertje.

    XD

    ik zou zeggen:

    blablabla *uitkleden*
    blablabla *GEEN ZORGEN MAKEN* just do it XD


    -

    Amerricka schreef:
    Lieve ....

    Gisteren ben ik met Alex Gaskarth van All time low naar bed geweest.
    Ik wou het heel graag, maar toen werd het opeens een gangbang met de anderen bandleden, en was ik heel bang.
    Nu ben ik heel bang dat ik zwanger ben van 4 kinderen, omdat ze allemaal in me zijn geweest.
    Wat moet ik nu doen!!!
    Hulpeloos Alex lovertje.

    Hahahaha Lotte je bent zo grappig! (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Hahahaha Lotte je bent zo grappig! (lol)


    Ik wou nog wat verzinnen met 3 verschillende baarmoeders. en of haar mond zwanger kon zijn, maar ik vond dit wel lollig genoeg haha.

    Amerricka schreef:
    (...)

    Ik wou nog wat verzinnen met 3 verschillende baarmoeders. en of haar mond zwanger kon zijn, maar ik vond dit wel lollig genoeg haha.
    Hahahah dat klinkt ook grappig (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    er was eerder zo'n topic gemaakt, maar die werd gesloten
    dus ik kende m al, maar t blijft wel grappig xD

    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!


    Everything is worse without music.

    SchoenVeter schreef:
    er was eerder zo'n topic gemaakt, maar die werd gesloten
    dus ik kende m al, maar t blijft wel grappig xD

    Dat zou best kunnen ja ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1988 schreef:
    Omg, -out-

    Seduce schreef:
    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!

    Hahahahaha OMG HOE ZIJN ZE DAAR OOIT OPGEKOMEN!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.