• Jaja, afgelopen weekend en dit weekend lekker wezen markten, en ik dacht: laat ik er eens een paar foto's van maken (: - Van de boeken heb ik geen foto's omdat dat eigenlijk alleen maar thriller pocket boekjes zijn..





    Wie heeft er ook nog nieuwe aanwinsten?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:27 ]


    Believe in yourself.

    Dickinson schreef:
    Wat hebben al die meisjes ineens met die Amerikaanse dingen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Leuk, alleen heb ik het niet zo op die Amerikaanse dingen, maar dat horloge is gaaf :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Starships schreef:
    (...)

    Die lichte zijn moeilijk te vinden ja, tenzij je in Amerika woont. Ik wil er ook eentje van Engeland, maar die haal ik wel volgende jaar daar vandaan. :') Maar de leuke dingen die je op foto's/video's ziet, zijn alleen in Amerika verkrijgbaar.

    Jaa, echt jammer! Die vind ik namelijk veel leuker! Ik ga misschien met mijn moeder deze zomer naar Londen dus misschien haal ik er dan ook daar wel één (:


    Believe in yourself.

    Dickinson schreef:
    Wat hebben al die meisjes ineens met die Amerikaanse dingen?

    Ik vond ze leuk tot iedereen ze had ..

    Heb net nieuwe galaschoenen gekocht!
    Oke, hier kan ik echt sws niet op lopen..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Ik vond ze leuk tot iedereen ze had ..

    Heb net nieuwe galaschoenen gekocht!
    Oke, hier kan ik echt sws niet op lopen..


    Ahw die zijn schattig!
    Ik moet nog een leuk outfit vinden voor examen feest en zo..

    Maar ik ga nu nog eventjes terug naar de markt om een sjaal te halen van de Engelse vlag (;


    Believe in yourself.

    Ik zou ze zelf leuker hebben gevonden met een Engelse vlag.. (cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik zou ze zelf leuker hebben gevonden met een Engelse vlag.. (cat)

    Nouja, zoals ik al zei: Die heb ik dus veel liever, maar nergens te vinden D: (t-shirt dan..) De zonnebril had ik ook gezien alleen die was niet zo heel leuk..


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Nouja, zoals ik al zei: Die heb ik dus veel liever, maar nergens te vinden D: (t-shirt dan..) De zonnebril had ik ook gezien alleen die was niet zo heel leuk..


    Ik heb een wel een shirt met de Engelse vlag *O* Gekocht in den Bosch, ergens in een winkel.

    Dat shirtje is leuk! Voor met een shortje :3 Het is zo'n kort model niet? Ik heb helaas geen nieuwe aanwinsten.. Examens :/ Dan heb ik geen tijd om te shoppen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Timor schreef:
    (...)

    Ik heb een wel een shirt met de Engelse vlag *O* Gekocht in den Bosch, ergens in een winkel.

    Hmm Den Bosch is een beetje ver weg om naar toe te gaan D:
    Mááár ik heb nu een sjaal met de Engelse vlag! Alleen als ik hem om heb lijkt het net de Nederlandse vlag omdat het precies dezelfde kleuren zijn en zo, maar maakt niet uit! - Én hij was duurder dan de Amerikaanse.. echt vaag.

    @Above, ja het is de kortere! Er zat daarom ook een donkerblauw topje bij (:


    Believe in yourself.

    Ik heb mijn schoolagenda voor volgend jaar al een een boek. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, bij ons kan je overal de Engelse vlag kopen.
    Ik vind het model van die shirtjes echt leuk maar ik heb een hekel aan die updruk, I hate mainsteam.


    Your make-up is terrible

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Ja maar ik wilde hem al zó lang, haha! Eigenlijk wilde ik er liever één van Engeland, maar die kan ik dus echt nergens vinden! En van die Amerikaanse had ik liever die hele lichte gehad net zoals Ke$ha heeft in één van haar clips, maar die kan ik ook niet vinden..


    Ik wou de Engelse sjaal, had ik die op de markt gevonden, had die lil van een verkoper tot de Amerikaanse meegegeven. Dus die draag ik nu soms, maar ik houd het bij mijn andere sjaals en union jack-tas. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dickinson schreef:
    Wat hebben al die meisjes ineens met die Amerikaanse dingen?

    Vroeg me dat ook af. Bovendien is Rusland zo veel gaver :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    (...)
    Vroeg me dat ook af. Bovendien is Rusland zo veel gaver :Y).





    +1000000000


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."