• Ily.


    Reality's overrated.

    Ola.
    @ Marlijn, ik denk dat je het niet wil weten, maar Ness gaat het toch wel vertellen.
    @ Noek, nee ik ben echt niet boos. Haha. En waarom wil je blijven zitten. Idgi?


    Danmarks Dynamite.

    Omdat ik het niet meer kan. I'm exhausted.


    Reality's overrated.

    Snap ik. Kan je er niet met school over praten?


    Danmarks Dynamite.

    Jasper -twilight- heeft echt zo'n sexy grijns. Unf.


    Danmarks Dynamite.

    Hm. Twijfel.. Zal ik het doen?


    That is a perfect copy of reality.

    Wat Deeems, oh wacht, je nummer. Als je het stiekem doet. Je ouders komen er niet achter, tenzij ze je mobiel checken.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Wat Deeems, oh wacht, je nummer. Als je het stiekem doet. Je ouders komen er niet achter, tenzij ze je mobiel checken.


    Checken ze niet, but still :c


    That is a perfect copy of reality.

    Keaton schreef:
    Snap ik. Kan je er niet met school over praten?


    Ik weet niet hoe ik dat vermeld: 'Ja, ik ben zo moe en stort in en red het niet meer en blablabla?' Idk. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen. Sowieso niet.


    Reality's overrated.

    Ik zit er ook niet in. Ik weet wel dat het niet erg zal zijn als ik mijn nummer zou geven, maar ik voel me er niet prettig bij. Mijn ouders willen het niet en weten niets van jullie. Op het concert gaat het nog moeilijk worden om te meten, waarschijnlijk zal ik alleen maar kunnen zwaaien. Ugh, ik haat het.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En met Mick erover praten Noekie? Hm. :c
    Deemsie, er zal niet veel gebeuren denk ik, maar denk er goed overna haha.


    Danmarks Dynamite.

    ClafIin schreef:
    Ik zit er ook niet in. Ik weet wel dat het niet erg zal zijn als ik mijn nummer zou geven, maar ik voel me er niet prettig bij. Mijn ouders willen het niet en weten niets van jullie. Op het concert gaat het nog moeilijk worden om te meten, waarschijnlijk zal ik alleen maar kunnen zwaaien. Ugh, ik haat het.


    Maar in het vak kan ik je toch wel knuffelen? In de arena? Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    ClafIin schreef:
    Ik zit er ook niet in. Ik weet wel dat het niet erg zal zijn als ik mijn nummer zou geven, maar ik voel me er niet prettig bij. Mijn ouders willen het niet en weten niets van jullie. Op het concert gaat het nog moeilijk worden om te meten, waarschijnlijk zal ik alleen maar kunnen zwaaien. Ugh, ik haat het.


    Dat is mijn enige quote :')

    Keaton schreef:
    (...)

    Maar in het vak kan ik je toch wel knuffelen? In de arena? Hehe.


    Haha, dat doet me aan THG denken :'D

    Botje schreef:
    (...)

    Haha, dat doet me aan THG denken :'D



    Lol Aline. Wij denken hetzelfde. :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, natuurlijk. Maar ik zal naar jullie komen, want anders ziet mijn moeder me. Daarna zeg ik gewoon dat ik jullie twee ken van et concert. Stiekem meeten we in een hokje op de plee, HAHAHA MET ZIJN VIEREN


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."