• Ik had met 2 vriendinnen morgen afgesproken en we hadden het helemaal geregeld en alles nja zegt 1 van die vriendinnen nu net ff, ja ik kan niet ik ga naar de stad (cat). Toen dacht ik echt noh had je dat niet eerder kunnen zeggen ? als ik het niet gevraagt had wist ik het morgen pas ;o.

    Hebben jullie ook wel is gehad ?(cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ja. Maar dat is vergeven en vergeten.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    en die ander gaat ook niet meer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, maar ik weet het meestal nog ongeveer op voorhand zodat ik nog iemand anders kan vragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, soms ben ik even boos maar je kan er toch niks tegen doen dus dan laat ik het maar zitten.

    Ooooh, ik wilde ook een vrije middag op zaterdag (huil)


    Life is hard and then we die

    Fellatio schreef:
    en die ander gaat ook niet meer?


    I will be.

    Ik zou het gewoon erg leuk maken morgen met je andere vriendin. En later aan de vriendin die jullie heeft laten stikken, samen alles in geuren en kleuren vertellen (terwijl dat jullie ook veel aan het lachen zijn door de grappige dingen die er die dag zijn gebeurd) totdat ze stikjaloers is en erg veel spijt heeft dat ze heeft afgezegd op het laatste nippertje!


    If we had not a soul, music would have created it.