• People, I need some help!
    Een titel en een cover.


    Samenvatting:
    Als de Amerikaanse Tylar, na een belangrijke missie op vakantie is in het wonderschone Catania, ontmoet hij de jonge, verlegen en Italiaanse Eliana. Direct staat zijn wereld op zijn kop, door haar oogverblindende schoonheid. En dit blijkt geheel wederzijds te zijn.De twee blijven contact houden, na hun liefdevolle zomer-romance. Brieven verschijnen over en weer. Maar wat als Italiaanse maffia hun zinnen hebben gezet op dezelfde schone, waar deze SEAL-getrainde zijn oog op heeft laten vallen. Tylar is genoodzaakt terug te keren naar Catania, maar ziet niet de zonnige plaatsen, die een toerist ziet. Hij en zijn SEAL-team worden genoodzaakt om op te treden tegen de sterke en donkere maffia troepen.

    Zelf zat ik te denken aan Mission Love, maar wil graag nog wat ideeën van jullie horen.

    En graag voor degene die goed zijn met een cover. Zou je er alsjeblieft één voor me kunnen maken?
    Ik wil graag deze foto erin: Tylar & Eliana Voor de rest wil ik graag een strand achtergrond, of iets degelijk (Verwijzing naar Catania)

    Ik dank degene hartelijk voor het verzinnen of maken!

    Liefs xVintage

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 11:44 ]

    Ik vind Mission Love best een leuke titel
    En ik ga een poging doen tot cover...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen



    Hopelijk vind je hem mooi
    Als de titel nog veranderd, laat het even weten, dan pas ik hem aan


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:51 ]

    De cover is nog niet helemaal wat ik zoek. In elk geval bedankt dat je de moeite hebt genomen.. Zijn er nog meer suggesties?

    Jammer...
    Nou ja, ik kan dan ook niet met fotobewerkingsprogramma's werken, misschien na de examens eens leren ;)
    Hij is gemaakt in powerpoint
    Maar als je kan zeggen wat er mis is (als je er geen andere krijgt), zoals verkeerde sfeer ofzo, mag je het gerust zeggen, dan kijk ik wat ik kan veranderen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oke, is goed. Dank je in elk geval! <3

    Hier mijn probeersel, hoor graag wat je ervan vind :]


    Klik plaatje voor grotere versie.

    titel : Letter in a bottle
    Aangezien ze elkaar op lange afstand berichten sturen en ze op een gegeven moment ook op moeten letten met wie het allemaal leest, daarom de bescherming van de fles eromheen ;] Ik ben nou eenmaal vaag in uitleggen XD
    Maar de titel Mission love is ook wel leuk ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:01 ]


    Credendo Vides

    Ik heb ook wat geprobeerd xD



    Hope u like it (A)
    Linkje


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    DreamerN Ik vind jou cover erg mooi. Zou je deze met Mission Love willen doen. Dan ben ik tevreden.