• Iedereen heeft problemen met vriendjes. Iedereen gooit het er nu uit. Sorry dat ik het zeg, jongens, maar blijf positief en wees blij dat je een vriend hebt. Dat hij je een 'dom wijf' noemt om een stom akkefietje, so what, houd dat bij je, in plaats van het op het forum te gooien. Ik begrijp dat mensen problemen hebben, maar internet is niet de meest slimme manier om het te uiten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goed gezegd!


    Out of dreams.

    _O_

    Ik heb nog nooit problemen gehad in een relatie want ik ben al mijn hele leven singel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo mee eens. Man, ik probeer nog altijd die ene jongen voor me te winnen! <3


    ars moriendi

    Yehhhh

    dude
    brofist


    I live for the applause, you will die for it.

    Eh, vind ik niet.
    Ik vind dat ze dat lekker mogen doen als ze ermee zitten.


    Your make-up is terrible

    I'm single because I'm just to awesome for the rest. Sorry, maar ze moeten maar blij zijn dat er iemand altijd voor hen klaarstaat. Gosh. x


    cupcake unicorns

    Ehm nou ik ben der niet echt mee eens.

    Misschien kunnen ze in het reallife niet goed vertellen tegen anderen, dan is het toch makkelijker op internet hea. (niet rot bedoelt)


    What is youre favo scary movie?

    Assassin schreef:
    Eh, vind ik niet.
    Ik vind dat ze dat lekker mogen doen als ze ermee zitten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sowieso nooit aan jongens beginnen haha.


    live the life you love

    Sommige overdrijven, anderen hebben het nodig. ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Disagree (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Eh, vind ik niet.
    Ik vind dat ze dat lekker mogen doen als ze ermee zitten.
    Idd, waarom moeten wij perse onze familieproblemen vertellen (sommigen kicken hierop en willen dan gelijk in contact blijven), maar is het erg om relatieproblemen te vertellen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    De vind van wel de ander van niet, als je het irritant vind reageer er niet op? :3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:14 ]


    Only those who listen can hear