• Het is zegmaar meer een soort banner cover-achtig iets. Het moet langer zijn als dat hij breed is. Dat ik hem onder mijn verhaal kan zetten als ik een stukje heb getypt. En ook een normale grote versie die ik kan gebruiken voor evt. promoties?

    Misschien dat je het met deze foto's kunt doen?: 1en 2 En dan foto 1 vervaagd op de achtergrond het liefst dat je haar shirt niet ziet, en allebei in zwartwit en met een soort fairy-achtige letters: Gemstone erop?


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Ik wil het wel proberen voor je (:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Dank je. :D


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.


    Dit heb ik nu,


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb ook wat geprobeerd :D :



    Hope u like it (A)
    Linkje

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 22:10 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    @bovenme: waaaauw die is echt moooooi <3


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Hier mijn pogingen, sorry, maar er zitten ook wel met kleur mee...





    Hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    Mooi, ben alleenv an de eerste geen fan. Maar ik heb er aal een van iemand gebruikt (: toch bedankt!


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Wonderway schreef:
    Mooi, ben alleenv an de eerste geen fan. Maar ik heb er aal een van iemand gebruikt (: toch bedankt!


    Ik vond de mijne ook niet zo sterk xd. Had weinig tijd en mijn vader zat aan mijn kop te zeuren xd. Maar mooi dat de anderen wel genoeg tijd hadden en mooie covers hebben gemaakt (:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"