• Nou, na een lange tijd heb ik weer besloten om weer te gaan schrijven. Ik had wat ideetjes in mijn hoofd, die een leuk verhaal kunnen vormen, hoop ik. Ik ben nog niet helemaal erover uit wat ik precies met het verhaal ga doen, maar ik heb wat personages nodig, aangezien mijn personages vaak toch een beetje hetzelfde zijn en daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik kan trouwens niet beloven dat het verhaal wat wordt, maar met jullie hulp en misschien ideetjes voor het verhaal, zou het wel goed komen denk ik. En het verhaal staat nog niet online, maar ik ben al begonnen met schrijven, dus het gaat al de goede kant op (: En overigens volg ik niet echt precies de gebeurtenissen die in het echte leven zijn gebeurd, alleen een beetje de belangrijke, maar ik moet nog even kijken wat handig is.

    De verhaallijn zover ik nu verzonnen heb, dit kan nog veranderen, vooral het deel wat er na hun ontmoeting gaat gebeuren:

    Dawn O'Donnald is al vanaf jonge leeftijd het buurmeisje van Louis Tomlinson en vanaf dag één waren ze onafscheidelijk. Elk klein kind verandert heel snel van gedachten, Louis wilde de ene dag astronaut worden en een dag later wilde hij voetballer worden, maar Dawn wist al vanaf dag één dat ze wilde reizen, dat ze de wereld wilde zien. En die krijgt ze ook te zien, wanneer ze bijna twintig jaar is, gaat ze met een organisatie op reis en voor bijna één jaar is ze weg van huis, weg van de wereld die ze kent, haar vrienden, familie, kennissen. Louis is daarentegen al een paar weken eerder vertrokken om op tour te gaan. De twee beste vrienden zien elkaar bijna niet meer en zitten elk aan de andere kant van de wereld. Dawn reist bijna het hele zuidelijk halfrond af terwijl Louis in Amerika loopt te zingen met de beroemde band One Direction. Als Dawn thuis komt van haar vermoeiende lange reis, een paar dagen eerder als gepland, loopt ze tegen een bekend iemand aan. Louis, die al een tijdje terug is. Ze willen hun vriendschap meteen weer oppakken, maar Louis is veranderd, Dawn is veranderd, ze hebben compleet andere dingen meegemaakt, een compleet ander leven gehad, voelen zich anders als ze bij de ander zijn, hebben andere mensen ontmoet, ze zijn ouder geworden, hebben beide een ander leven gekregen. Blijven ze vrienden? Worden ze meer dan alleen vrienden? Of kunnen ze hun hele vriendschap wel vergeten?

    Ik weet het, het is een slechte samenvatting, maar ik heb vooral kleine random ideetjes in mijn hoofd en ik heb nog geen idee hoe ik die erin ga verwerken. In ieder geval, het stuk tot aan dat ze elkaar weer terug zien blijft waarschijnlijk zo, alles wat erna gebeurt, moet ik nog een beetje bedenken, beetje drama, beetje lachen, beetje idioterie. Maar ik heb wat rollen nodig, die ik erin zou kunnen verwerken. Ook gewoon foto's, namen voor personages, ideeën zijn welkom. Je mag ook gewoon voor een wat kleinere rol een foto en alleen een naam droppen, maar ik heb liever dat je het lijstje een beetje invult (: Ik kies trouwens de beste niet de eerste! Alvast heel erg bedankt! (:

    Ik heb nodig:
    - Beste vriendinnen van Dawn (kan variëren van 1 tot 3)
    - Goede vriend van Dawn
    - Jongen die sinds kort iets met Dawn heeft, die ze via het vrijwilligerswerk heeft ontmoet (beetje een badboy achtige)
    - Beste vriend van Louis van school
    - Broertjes van Dawn (Leeftijden ongeveer: 15, 14, 11, tweeling van 7) hierbij mag je ook alleen foto's + naam doen als je wilt.
    - Zusje van Dawn (Ongeveer 4 jaar) hierbij mag je ook alleen foto's + naam doen als je wilt
    - Beste vriendin van een van de jongens, die later waarschijnlijk iemands vriendinnetje wordt.
    - Mensen die vrijwilligerswerk deden met Dawn
    - Liam's vriendinnetje

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (foto verplicht):
    Extra informatie:
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint:
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Zusje van Dawn
    Naam: Emily Suzanna (Achternaam)
    Eventuele bijnaam: Emmie
    Leeftijd: 4 jaar
    Karakter:Emily is een lief meisje dat graag met haar grote broers en zus speelt. Ze wilt dingen ontdekken, maar is hier soms nog wat jong voor. Ze houdt van lolly's, poppenhuizen en haar familie
    Uiterlijk (foto verplicht): http://favim.com/image/791158/ Blauw-grijze ogen en blond haar. Vaak jurkjes of rokjes aan.
    Extra informatie: Emily loopt vaak weg, je vind haar dan vaak bij de hond van de overburen
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: Jaa, als je wil
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen: haar beste vriendinnetje heet Anna

    Rol:Liam's vriendinnetje
    Naam: Jill Hannah Williams
    Eventuele bijnaam: Jillz
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Jill is een lieve aardige meid. Ze durft veel en is erg stoer. Ze is voor bijna niks bang en houdt vooral van lol maken. Ze is erg actief en druk. Sommige mensen denken dat ze ADHD heeft maar dit heeft ze echter niet. Ze geeft veel om vrienden en ware liefde. Ze is wel eens verliefd geweest maar het is nooit uitgekomen op een serieuze relatie, tot ze Liam vond. Ze werd afgewezen omdat jongens haar vaak te druk en springerig vonden. Ze denk vaak positief maar vanbinnen is ze niet altijd de blije en springerige meid die ze van buiten is. Ze draagt vaak leuke vrolijke kleding. Ze ziet haar vader weinig omdat hij vaak op kantoor is. Haar moeder is op haar 6e overleden aan de gevolgen van borstkanker. Ze houdt veel van sporten en dan vooral voetballen, ook houdt ze veel van kleding, fashion, muziek, vrienden, familie en Liam
    Uiterlijk (foto verplicht): http://favim.com/image/789375/ Bruin haren, bruine ogen.
    Extra informatie:Jill houd heel erg veel van chocolade
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: ^^^^
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen: /

    Rol: Beste vriendin van een van de jongens, die later waarschijnlijk iemands vriendinnetje wordt.
    Naam: Fiona Elizabeth Button
    Eventuele bijnaam: Fioon
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Fiona is een rustig meisje die van de dingen om haar heen geniet. Ze is een dagdromer en laat vaak dus niet op. Ze is wel behulpzaam en vriendelijk. Ze zal haar vrienden nooit in de steek laten.
    Uiterlijk (foto verplicht): [url] http://favim.com/image/634541/[/url] Blond haar, bruine ogen
    Extra informatie: /
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: ^^
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen: /

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:11 ]

    Rol: Liam's vriendinnetje
    Naam: Ellah Jade Champbell
    Eventuele bijnaam: Elly/Ell
    Leeftijd: Ze is geboren op 17 juli 1994, en is nu dus 19 jaar oud.
    Karakter: Ellah is erg verlegen. Tenminste, dat is je eerste indruk als je haar voor de eerste keer ziet. Ze is altijd heel zenuwachtig om nieuwe mensen te ontmoeten, omdat ze weinig zelfvertrouwen heeft. Maar als je haar beter kent, en een friend van haar bent, dat kan ze soms erg hyper zijn. Soms iets té hyper, en is het erg vervelend.
    Uiterlijk (foto verplicht): KLIK
    Extra informatie: Ellah houdt erg veel van dansen en zingen. Ze kan het eigenlijk ook nog heel erg goed. Ze overweegt vaker om auditie te doen voor een talentenjacht, maar omdat ze weinig zelfvertrouwen heeft, doet ze dat dus niet.
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: Gaag.
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen: Als ik iets tegenkom, laat ik het weten.


    Cute as a button, every single one of you !

    Rol: beste vriend dawn
    Naam: Kenan Jackson
    Eventuele bijnaam: Ken, teddy
    Leeftijd: 22
    Karakter: Kenan is een vrolijke, hyperactieve jongen die meestal als enige lacht om zijn grapjes. Soms wilt hij nog wel eens chagrijnig doen, maar dan zit hij 'in zijn rode maand.' zeggen ze dan maar altijd. Het is totaal geen Agressieve jongen, hij is lief, gevoelig, emotioneel. en je kan flink met hem knuffelen. Maar hij heeft zijn hart wel op zijn tong liggen. elke opmerking die bij hem opkomt moet eruit en vaak beledigd hij er dus mensen mee en heeft hij toch een flinke ruzie aan zijn broek hangen
    Uiterlijk (foto verplicht):

    Kenan is een behoorlijk goed uitziende jongen met de mooiste ogen die er zijn. Hij heeft een best mooi lichaam en bloed mooie lippen (al zeg ik het zelf) Zijn kleding stijl is simpel, gewoon een jeans en er zitten regelmatig gaten is. verder draagt hij liever vesten dan zijn mooie lichaam aan de wereld te laten zien
    Extra informatie: ze denken dat hij homo is. (maar dit kan je natuurlijk zelf in vullen)
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: ja hoor :D
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen: humm neej sorry.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dank jullie wel voor het invullen! c:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: beste vriendin van de jongens die later wss iemands vriendin wordt
    Naam: Avelyn Fields
    Eventuele bijnaam: Ave
    Leeftijd: 22
    Karakter: Ave is een jonge plichtsgetrouwe vrouw die altijd haar belofte nakomt en leeft voor waarin ze gelooft. Ze heeft een hele sterke wil en is moeilijk om mee te discussieren omdat ze erg koppig is. Ave is heel mensenschuw, dit komt omdat ze walgt van het menselijke ras, ze is van mening dat mensen de wereld kapot maken en het de enige dierensoort is die elkaar voor hun eigen plezier uitmoort. Ave is ook heel objectief, iets waar veel mensen niet tegen kunnen, ze is heel erg eerlijk en denkt niet aan de gevoelens van anderen als ze haar vragen om haar mening. Hoewel dat veel mensen afstoot, trekt dit ook mensen aan, want ze zijn in elk geval zeker dat ze eerlijk is en niet achter hun rug kletst.
    Verder is Ave geen slechte vriendin, en ze heeft nooit echt de bedoeling om mensen echt te kwetsen. Ze weet dat ze niet perfect is en ze probeert haar minpunten zoveel mogelijk op de achtergrond te houden
    Uiterlijk (foto verplicht):

    of


    De gezichtsbeschrijving zie je op de foto. Ave heeft een normaal postuur, heupen billen en borsten zijn zeker aanwezig, maar ze is zeker niet dik met haar 56 kilo en 1m70. Het speciale aan haar lichaam is een grote brandwond op haar rug, die ze heeft opgelope in door een brandende frituurpan toen ze 12 jaar was. Ze schaamt zich voor dit stuk en draagt dan ook altijd kleding die het bedekt. Haar kledingstijl is casual maar toch modieus.
    Extra informatie: Ave heeft een hondje, een Yorkse terrier genaamt Lola. Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft met beide geen contact meer, enkel haar jongere broer belt soms nog
    Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint: JAAA
    Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 14:05 ]


    Made in China