• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    'Je keek anders toch echt naar het plafond.' Mijn handen haal ik van zijn wangen. Ik wrijf even over mijn bovenarmen, die helemaal lam waren geworden. 'Waarom moet ik nou weer zo'n kabouter zijn?' mompel ik, het was meer in mezelf bedoeld.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ben over een half uur terug. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Ben je niet" zei ik serieus. Ik ging weer tegen het raam zitten met mijn rug en keek haar serieus aan. "Ik kan mensen die kleiner én ouder dan jou zijn, dus troost je" glimlachte ik.

    Jane
    'Nou dat is nog eens geweldig!' zei ik sarcastisch. Ik ging ook weer tegen de leuning aan zitten met mijn rug en gooide mijn hoofd naar achter waardoor ik naar het plafond keek. 'Dit is zo interessant, ik snap wel waarom je er naar keek.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Ben er weer ,ff teruglezen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te lachen. "Hey, niets tegen plafond hoor !" zei ik nep-beledigd. Ik klapte een tafeltje open en legde daar de zak snoep op. Heel subtiel, kuch, haalde ik een zak zoutchips uit mijn tas en deed die open. "Ik eet echt veel te veel" kreunde ik.

    Jasper
    Als Jasper echt gay zou worden, op Lars, zou ik Lars wat aan doen.
    'Maar.. hoe kan ik je overtuigen om niet gay te zijn?' lach ik lief.

    [ZOENEN, ZOENEN HAHAHAHAHHA XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]

    Mike Roberto Harrison.
    Ze grist haar handtas van een stoel en laat zich dan naast me neer vallen. "Nee, ze kenden elkaar niet voor deze reis. Net als die twee klefferds daar," Zegt ze met een knikje naar Jacky en een andere jongen. "Die geloven in liefde op het eerste gezicht, denk ik," Zegt ze met een grijns.
    "Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?" Vraag ik aan haar.

    Felicia

    'Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?' vroeg hij aan mij.
    'Niet echt, ik denk dat je dan toch vooral op het uiterlijk afgaat en ik vind het innerlijk ook belangrijk. En jij? Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Hij pakte een zak zoutchips uit zijn tas en legde die op de uitklaptafel. 'Ik eet echt veel te veel' kreunde hij.
    'Ik ook!' Ik pak de zak snoep en stop weer een snoepje in mijn mond. 'Blegh, deze is vies.' Ik trek er een afkeurende blik bij. Ik haal het snoepje uit mijn mond en gooi hem door het raam naar buiten. 'Hier moet je eens proeven.' Ik haal hetzelfde soort snoepje weer uit de zak en geef het aan hem. 'Je gaat ervan over je nek.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Helemaal niks. En trouwens als ik gay word met wie zou ik an trouwen?" Vraag ik heel serieus. "Austin, Mike of Lars?" Nog steeds kijk ik heel serieus en ik wrijf met mijn hand over mijn ontzichtbare-baard.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Kan ik er dan helemaal niets aan doen?' vraag ik, en ik denk gewoon aan iets zieligs, waardoor het net lijkt alsof ik echt emotioneel word.
    'Misery heeft je gezegd met een vriendin thuis te komen, en technisch gezien zijn Austin, Mike of Lars geen meisje.' zei ik. Met een lichte neppe droevenis door mijn stem.
    'Heb je haar eigenlijk nog gesproken?' vroeg ik.

    [GHeheh, 1-0 voor Jacky, hij had toch een beetje ruzie over Jacky met Misery? xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik stak het snoepje in mijn mond. Ik had de neiging om het echt direct uit te spuwen. "Hmm, heerlijk" zei ik overdreven. Ik haalde het snoepje heel (on)subtiel uit mijn mond en gooide het naar buiten. "Zie je wel, ik heb mooi mijn mondje leeggeten" grijnsde ik.

    [Wie moet er ZOENEN ZOENEN ZOENEN ?]

    Jasper:

    "Dat is oneerlijk. En ja. Ik heb Mis een foto van jou gestuurd. Ze zei en ik citeer: Als je met haar thuis komt moet ik wel een heel leuk vriendje vinden." Ik glimlach trots. En laat haar het sms'je zien. "Maar toch, ik wil Lars koppelen dus we moeten zowiezo iemand vinden."


    We've lived in the shadows for far too long.