• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    (Jullie schrijven veel te snel. Nou Jasperos en Lars. Met wie en waar zijn ze?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Megan was bij Lars xs]

    Megan

    "Ik ga maar eens" zei ik waarna ik rechtstond. Ik stapte rustig naar mijn plaats maar viel over iets. Een gesmoorde kreun verliet mijn mond. "Oké, wie heeft die tas daar gezet ?!" riep ik boos. Toen een aantal ogen mijn aankijken werd ik rood en liep vlug terug naar mijn stoelen waar ik veilig indook. Jup, ik bleef nog altijd verlegen.

    Austin

    "Nee, totaal niet, blijkbaar ben je ook niet zo perfect als je dacht he ?" aapte ik haar stem na. Ik deed onbewust een soort van hair-flip aangezien dat iets is als ik me stierlijk verveel of als ik te lang moet rijden. Ik nam de zak snoep en stak mijn toverbal in een plastiekje. Ik begon van de snoepjes te eten en keek triomfantelijk naar Jane. Ik ging in het gangpad staan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:56 ]

    [WoopWoop, ik krijg morgen een nieuw lekker groot bed dat zelfs in de breedte groter is dan mij ! Wat niet moeilijk is aangezien ik net iets groter ben dan 1m60 ...]

    Felicia

    Als hij zijn hand op de mijne legt trekt er een schok door mijn lichaam heen en meteen ben ik weer terug op de wereld. 'Bruiloft?' vraagt hij verbaasd. Ik knik. 'Ja, overmorgen tussen Jane en Finn geloof ik, blijkbaar zijn ze gemaakt voor elkaar. Iedereen moet in bikini en zwembroek komen.' leg ik uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik word wakker van geschreeuw. "Het zou wat stiller kunnen." Zeg ik droog en ga rechtop zitten. "Weet iemand waar we zijn?" Vraag ik droog en pak mijn mobiel. Uhg, zo lang waren we nog niet ondereg. I begon tempelrun te spelen, ik was een beetje verslaaft, een beetje maar. "O ja, wie heeft mijn tas gezien, die ligt hier ook ergens..."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jacky kwam net terug bij Jasper met de tekst: En, heb je me gemist? Dus dat klopt dan niet meer xD tenzij je jouw tekst aan past :p sorry, ik ben lui :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik sprong op. "Bedoel je die tas daarzo waar ik net over ben gevallen" vroeg ik een beetje droog. De jongens was Jasper geloofde ik. I don't know. Ik nam de tas en stak hem omhoog. "Als dat het geval is dan heb je geen goede eerste indruk gemaakt" lachte ik.

    Jane
    'Je liegt, dit kan geen modellenbureau aan hun neus voorbij laten gaan.' Ik doe nog een paar laatste poses en plof dan weer naast op de stoel neer. 'Model zijn is zwaar zeg,' lach ik. Hij doet een soort van hair-flip. 'Ahw, doe dat met je haar nog eens, dat was schattig!' Geammuseerd kijk ik naar zijn haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Toen merkte ik Jacky op. "Hé, dus met wie heb je gepraat." Ik kon niet op het antwoord wachten want er stond een meisje met mijn tas. "O kijk mijn tas. Geef, ik heb honger, jij mag ook wel wat hoor." Zei ik en rijkte mijn armen naar mijn tas. Ik was net een klein kind zo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Hé, dus met wie heb je gepraat.' vroeg Jasper. Maar op dat moment kwam Megan met zijn tas, ze was er over gestruikeld.
    'O, kijk mijn tas. Geef, ik heb honger, jij mag ook wel wat hoor.' zei hij. En hij reikte naar zijn tas.
    'Wie mag wat eten, Megan of ik, want ik sterf van de honger.' en ik doe net alsof ik sterf. Grijp naar mijn keel, en doe net alsof ik geen adem meer haal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. "Neeh, je krijgt hem niet" plaagde ik hem. Uiteindelijk gaf ik dan toch toe aangezien ik bang was dat hij zou beginnen huilen ofzo. Ik liep al huppelend terug naar mijn plaats en plofte neer.

    Austin

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op. "Oké dan" lachte ik. Ik deed opnieuw mijn hair-flip. Een ontblote glimlach kwam op mijn gezicht te staan. "Zo goed ?" lachte ik. Ik stak nog een snoepje in mijn mond en kauwde er vrolijk op.

    Jane
    Hij deed de hair-flip opnieuw. 'Zo goed?' lachte hij en stopte nog een snoepje in zijn mond.
    'Perfect,' grijns ik en ga over de stoel hangen.
    'Je gaat die zak mooi niet in je eentje opeten, geef mij er eens een.' Met mijn handen probeerde ik de zak vast te pakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik hield de zak wat verder van haar handen en keek haar lachend aan. "Vraag het lief" lachte ik. Ik stak ondertussen nog maar een snoepje in mijn mond, want ik had echt honger. Zonder ik het zelf echt besefte deed ik mijn flip opnieuw. Zoals ik al zei, het was een soort tik.

    Jasper:

    Ik schudde even mijn hoofd. Mijn haar zat plat op mijn hoofd, ijn de gel was eruit. "Jullie mogen beidde. De koks waren volgens mij bang dat ik zou verhongeren." Lachte ik. En liet de inhoud van mijn tas zien.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mike Roberto Harrison.
    "Ja, overmorgen tussen Jane en Finn geloof ik, blijkbaar zijn ze gemaakt voor elkaar. Iedereen moet in bikini en zwembroek komen,"
    Er komt een frons in mijn wenkbrauwen. "Meen je dit serieus?" Vraag ik met een grijns.