• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [Die opmerking gaat over 'mooie dames']

    Felicia

    Ik glimlach kort naar Mike. Zijn ogen zijn prachtig en ik kijk ernaar als hij iets tegen me zegt. Wat versta ik maar half, ik droom weg in zijn ogen. 'Ja.' zeg ik dan maar, maar ik heb geen idee waarop ik ja zeg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Finn
    'Dus je hebt er wel zin in, enzo? Al wat vrienden gemaakt?', zegt Justin.
    'Natuurlijk heb ik er zin in, hoe kan je nu geen zin hebben in een vakantie zonder ouders?', vraag ik grijnzend. 'Ik ken hier nog niet veel mensen. Ik heb even kort kennis gemaakt met Jacky en Jasper en daarnet heb ik een hele tijd met Jane zitten praten, maar verder niets.', zeg ik.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik zie dat Felicia dromerig naar Mike kijkt, en zomaar ja zegt, op wat ik zeg. Dat het enige mooie meisje hier van ons tweeën zij is. En bedankt, denk ik bij mezelf.
    'Ik ga even terug naar Jasper, oja, en Felies, ik spreek je vandaag of morgen nog even over de bruiloft oké?'

    Ik loop richting Jasper en ga weer naast hem zitten.
    'En, heb je me gemist?' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    Finn vertelt met wie hij allemaal al gepraat heeft, niet zoveel mensen, zegt hij. ''Ik ken ook pas drie mensen hoor, Megan, Allison en Jacky. Nou ja, en nu dus vier mensen, met jou erbij.'' Ik lach.


    The universal language of art.

    [Ghehehe, iedereen kent Jacky :p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Paradijs op aarde" lachte ik toen ik de zak zag. Ik stak een toverbal in mijn mond en wachtte wat het eerste kleur zou worden. "Wat wil jij ? Toverbal of Lolly ?" zei ik met volle mond. Het was een grote bal ! "Even ter info, als we aankomen is die zak waarschijnlijk zo goed als op".

    Jane
    'Wat wil jij? Toverbal of lolly?' zegt hij met volle mond. Ik lach even om hoe het eruit ziet. 'Toverbal natuurlijk,' grijns ik en stop er ook een in mijn mond. 'Even ter info, als we aankomen is die zak waarschijnlijk zo goed als op.' zegt hij. 'Dat is ook de bedoeling.' Het praten gaat lastig door de bal in mijn mond. 'Deze dingen zijn groot, heeft mijn tong al een kleur?' Ik haal hem uit mijn mond een steek mijn tong uit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en begon te lachen. Het was niet echt een zicht zonder hand ervoor. Ik begon vrolijk te knikken, "Lekker Paars" grinnikte ik. "En de mijne" zei ik moeilijk waarna ik mijn tong ook uitstak.

    Jane
    'Lekker paars, en de mijne?' vraagt hij. Hij stak zijn tong uit.
    'Het is rood!' lach ik en stop de toverbal weer in mijn mond. 'Jij hebt echt wat met die kleur he?' grinnik ik. 'Dat paarse staat me wel he?' Ik wriebel met mijn wenkbrauw. 'Alle kleuren staan me.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon te lachen en trok aan het kraagje van haar topje. "Het begint toch een beetje te spannen hé ?" grinnikte ik. Ik stak de bal in mijn linkerwang waardoor ik net een hamster leek. "Dit is vast zo'n goed beeld" lachte ik.

    [Jasperos is er weeeeeer ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja, xD, Mike zei; ik droomde over mooie dames, en mijn droom kwam uit. Of zoiets. Dus ik zeg fat het enige mooie meisje Felicia is, omdat Jacky zichzelf niet als mooi ziet. Ze heeft geen minderwaardigheidscomplex of is onzeker, maar ze gelooft andere gewoon niet.]


    [Ooooooooooh! Nu snap ik het weer! ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ooooooooooh! Nu snap ik het weer! ;D]

    [Nu al :p no, just kidding]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Hij stopt de bal in zijn wang, het ziet er grappig uit. 'Dit is vast zo'n goed beeld,' lachte hij.
    'Nee, jij ziet er altijd goed uit, ik zocht niet voor niets naar knappe jongens,' lach ik. 'Nee, dat loog ik, je ziet er niet uit, blijkbaar ben je toch niet zo perfect als je zelf denkt he?'
    Ik trok mijn vestje uit. 'Het wordt nu al warm.' Ik maak het raam open en ga op de stoel een rij naar achter staan. Vervolgens steek ik mijn hoofd naar buiten. Mijn haren worden meegevoerd door de wind 'Ik kan zo in een modellenblad he?' Grijns ik vrolijk en neem een paar overdreven poses aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mike Roberto Harrison.
    "Ja," Zegt ze dromerig en staart me aan.
    Ik klap in mijn handen. "Welkom terug op aarde," Lach ik en leg onopgemerkt mijn hand op de hare, die op de armleuning rust.
    "Ik ga even terug naar Jasper, oja, en Felies, ik spreek je vandaag of morgen nog even over de bruiloft oké?"
    "Bruiloft?" Vraag ik verbaasd.

    [Awwh. Arme Jacky. Nu wil ik met Mike bewijzen dat ze wel knap is! (:]