• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [Wtf, wie staat er nu bij Mike? Ik snap er echt helemaal niks meer van.]

    Finn
    'En wat brengt jou hier dan?' Hoewel ik de vraag verwacht had, weet ik toch niet wat ik moet antwoorden. Moet ik de ware reden van deze reis vertellen of houd ik het vaag. Ik haal mijn schouders op.
    'Ik had gewoon zin in een vakantie zonder ouders, weg van alles en iedereen.' Het antwoord is zeker niet gelogen, maar het verteld ook zeker niet alles.


    The truth may be orange!

    [Even eten, brb!]


    The truth may be orange!

    Austin

    Ik begon te lachen. "Arresteer ze !" schreeuwde ik door de bus, "Ze heeft én een groot ego én ze is te perfect, volgens haarzelf dan, dat is pas iets". Ze maakte een kalk-geluidje met mijn tong en klapte in mijn handen, "Proficiat, je verdient een lolly".

    [Felicia en Jacky zijn bij Mike. Felicia heeft zich net voorgesteld, zie vorig topic en zie vorige pagina voor nog een berichtje van Jacky]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Justin

    ''Ik had gewoon zin in een vakantie zonder alles, weg van alles en iedereen,'' antwoordt Finn. Het lijkt alsof hij iets verbergt, iets niet wil vertellen, maar ik ga er verder niet op in. ''Oké dan,'' antwoord ik. ''Dus je hebt er wel zin in, enzo? Al wat vrienden gemaakt?''


    The universal language of art.

    Jane
    'Ben ik dan niet perfect?' vraag ik met een pruillip. 'Proficiat, je verdient een lolly!' zegt hij en klapt in zijn handen. 'Echt waar? Is het er eentje met kauwgom erin? Dan mag jij hem hebben, die zijn niet lekker.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [eten,x]


    The universal language of art.

    Austin

    "Ik heb 2 soorten" fluisterde ik geheimzinnig, "Shtt niet verder vertellen !". Ik ging weer rechtop zitten en haalde een rugzak boven. Uit 1 van de zakjes haalde ik een paar gewone lekstokken -lolly's dus- en liet haar kiezen. "Ik heb ook nog toverballen, ken je dat ?" grijnsde ik.

    [Eten brb]

    Jane
    Ik keek geboeid naar de lolly's. 'Ik heb ook nog toverballen, ken je dat?' hoorde ik hem zeggen. 'No, serieus? Heb je dat je tong een kleur krijgt?' zeg ik enthousiast. 'Wacht even.' Ik spring op en haal me tas die ik meeneem naar mijn oude plek. Dan begin ik mijn tas overhoop te gooien totdat ik heb gevonden wat ik zocht. 'Kijk eens.' Ik houd een zak met snoep omhoog.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xIbiMalik schreef:
    [Felicia en Jacky zijn bij Mike. Felicia heeft zich net voorgesteld, zie vorig topic en zie vorige pagina voor nog een berichtje van Jacky]


    [Oké, dan begrijp ik het weer. Dankje!]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:38 ]

    [Bner weer :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanche schreef:
    [Wtf, wie staat er nu bij Mike? Ik snap er echt helemaal niks meer van.]


    [Felicia en Jacky staan bij je. En Jacky zei dit als laatste:
    Jacky
    'Volgens mij zit er nog een beetje slaap in je ogen.' zeg ik tegen Mike. 'Want ik zie er hier maar een en dat is Felicia. En nee, dit bedoel ik niet lesbisch]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mike Roberto Harrison.
    "Volgens mij zit er nog een beetje slaap in je ogen," Zegt Jacky.
    Ik wrijf even in mijn ogen. Deze worden helder en zijn weer kastanjebruin.
    "Felicia Jamesson," Antwoord het andere meisje.
    "Aangenaam kennis te maken.

    ['Want ik zie er hier maar een en dat is Felicia. En nee, dit bedoel ik niet lesbisch,'
    Dat negeer ik, want ik snap het niet. Jacky May White is een meisje?]

    [Ja, xD, Mike zei; ik droomde over mooie dames, en mijn droom kwam uit. Of zoiets. Dus ik zeg fat het enige mooie meisje Felicia is, omdat Jacky zichzelf niet als mooi ziet. Ze heeft geen minderwaardigheidscomplex of is onzeker, maar ze gelooft andere gewoon niet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.