• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jacky
    Hij keek me even aan. En hij trok me op schoot. 'Wie zegt dat ik dat wil.' Maar hij maakte een grapje. Voorzichtig drukte hij zijn lippen op de mijne, en het maakte me niets uit wat andere er van dachten. Ik vond het fijn dat het zo rustig was. Niet wild or whatever. Ik kuste hem terug. En toen een kleintje op zijn neus, en ik lachte lief naar hem.
    'Je hebt me bijna overtuigd om niet naar Justin te gaan, maar net niet helemaal.' zei ik.

    [GHehhe, jacky jacky jacky toch. Ik moet gaan slapen, goodnight peepz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Minstens even spannend" zei ik heel overtuigend. Ik keek de bus rond en maakte een klein 'Kabam' geluidje. Ik had toch gezegd dat Jacky iets ging worden voor Jasper. Ik besloot hem het er later in te wrijven en hem nu met rust te laten. "Achja, je denkt iemand te kennen, maar in werkelijk" zuchtte ik, "Het ergste van alles is dan nog dat ze nooit echt van me hield, echt puur omdat ik de looks had op school, of nouja, eigenlijk nog altijd heb, volgens hen dan".

    (Trusten)

    Jasper:

    Ik keek haar lief aan en streek haar haar achter haar oor. "Nou zeg daar moet ik dan maar snel iets aan doen." Zei ik stoer en trok haar wat dichter bij. "Het is dat we nog in de bus zitten." Ik glimlach even naar haar en geef haar een kusje op haar neus. "Je bent schattig."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Ik keek even naar de zoenende Jacky en Jasper. Ze waren echt schattig samen. 'Ze is zeker niet de slimste, jij hebt dus echt geen looks,' grap ik tegen Austin. 'Sorry, niet het goede moment, ik ben nogal goed in opmerkingen maken op het verkeerde moment.' Ik kijk hem aarzelend even aan. 'Ik vind je anders heel aardig en gezellig.'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 22:37 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Je bent niet de enige Jane, zeker niet xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hahaha (=]

    Austin

    Ik rolde met mijn ogen. "Zeg niet wat je denkt maar denk wat je zegt" zei ik wijs. Ik liet het even bezinken want ik zag dat ze helemaal in de war was en begon toen te lachen, "KABAM ! Ik heb én de looks én ik ben slim, zo'n perfectie moet verboden worden" bootste ik haar stem na.

    [Iemand online?]


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik keek hem lachend aan. 'Dan zijn we samen perfect, alhoewel ik nog steeds perfecter ben.'
    'Wil je ook zachte en lekker ruikende haren, net als Finnie?' Zonder antwoord begin ik al mijn tas door te zoeken naar het flesje met de spray. 'Gevonden.' Ik houd het flesje omhoog.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Mag Finn weer even met Jane praten? Jij bent namelijk de enige persoon online blijkbaar en ik verveel me ;p]


    The truth may be orange!

    [Is goed, kom er maar bij zitten. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Ik verveel me wat en besluit de bus rond te gaan op zoek naar een nieuwe gesprekspartner. Wanneer ik tussen de zetels doorloop, zie ik opeens Jane zitten. 'Janie!', gil ik vrolijk terwijl ik me lachend in haar armen stort. 'Ik heb je zo gemist joh!'


    The truth may be orange!

    Janie
    'Ik heb je zo gemist joh!' zegt Finn als hij zich lachend in mijn armen stort. 'Ahw, ik heb jou ook wel gemist hoor Finnie,' zeg ik lachend. 'Ik wilde Austin net de geweldige hair make-over geven.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Ik wilde Austin net de geweldige hair make-over geven.', zegt ze. Ik ga met mijn handen door mijn haren.
    'Wow, mijn haar is nog steeds zacht. Wat een wonderproduct.', zeg ik met een brede grijns.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ik werk alleen met wonderproducten,' lach ik. 'Snoepje?' vraag ik en geef hem het vieze snoepje dat Austin en ik beide verscrhikkelijk vonden. 'Hij is echt heel lekker. Doe je mond open.' Het snoepje hou ik tegen zijn mond gedrukt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    'Snoepje?', vraagt ze, 'Hij is echt heel lekker. Doe je mond open.' Aangezien ze het snoepje tegen mijn mond aangedrukt houdt, kan ik niet anders dan het opeten. Zodra ik begin te kauwen, proef ik een verschrikkelijke smaak. 'Bah, wat is dat?', zeg ik met een vies gezicht.


    The truth may be orange!