• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xFreedom schreef:
    [Lol, ik word iedere keer hyper, als ik zie dat er hier een reactie is geplaatst. >.< Ah, wacht. Dat verklaard mijn hoofdpijn.]


    [En dat heb ik niet bij deze roleplay, maar wel bij twee anderen. ;D]

    [Nieuw topic]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Hmm, een multitant of ander wezen lijkt me nu wel erg aantrekkelijk. Omg, ook weer niet. Luca kan niet vluchten >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanche schreef:
    (...)

    [O MY GOSH. Wat een vies ex-klasgenootje had jij! O_O
    Het onweert hier niet & regent hier ook niet, maar het is wel warm & benauwd.]


    [ I KNOW RIGHT!? :O Ik snap niet dat mensen dat doen, serieus o.O. En xFreedom; hahaha ja inderdaad! Maar het zou wel een beetje zielig zijn voor Luca indd:P]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Volgens mij hebben we allemaal aan onze familie beloofd dat we terug zouden komen. Ik heb zo ook mijn drie zusjes en mijn ouders in de steek moeten laten. Ik denk dat iedereen hier wel naar huis wilt. Ik denk dat iedereen hier net zoveel om hun familie geeft als dat jij om je broertje en zusje geeft. Denk je niet dat we allemaal het liefst nu thuis bij hun zaten? Dat wij hier willen zijn? De enige manier om ons allen te herenigen met onze familie's is door de opstand door te zetten. Dan kan jij niet alleen bij je broertje en zusje zijn, maar ook wij," Ratelt Luca.
    "Zo.. daar heb je zeker lang over nagedacht," Mompel ik. Het klinkt misschien sarcastisch, maar zo is het niet bedoelt.
    "Mijn ouders, mijn broers... Ik heb zelfs mijn dochtertje moeten achterlaten,"
    Ik kijk Noëmi ongelovig aan. "Wat? Je hebt een kind?" Vraag ik ongelovig, maar ze negeert me compleet.
    "Wat jij hebt gedaan, Steef, daar word ik niet blij van. Niemand van ons. Al denk ik, nee, weet ik bijna zeker, dat jullie, hele andere bedoelingen hadden. Dit is een gevaarlijke samenkomst. Jullie hadden hier makkelijk op in kunnen hakken. En wat als het Capitool besluit hier een multitant op af te sturen, of zo? Het zou een slachtpartij worden,"
    Ik zucht even en wacht haar verdere verhaal af.
    "Wij willen allemaal hetzelfde; Leven en onze familie weer in de armen kunnen sluiten. Waarom zou jij of jij of jij, deze Opstand in de weg staan? Persoonlijk denk ik dat het de perfecte oplossing is," Ze werpt me nog een woedende blik toe.
    Ik steek mijn pols naar haar uit. "Als je niet langer wil dat ik je in de weg sta, vermoord me dan maar direct. Dan heb je geen last meer van me en kunnen jullie je plan vervolgen," Zeg ik kil en boor mijn ogen in de hare.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:09 ]

    xFreedom schreef:
    [Hmm, een multitant of ander wezen lijkt me nu wel erg aantrekkelijk. Omg, ook weer niet. Luca kan niet vluchten >.<]


    [Jaaaaa! Steef gaat Luca optillen & meenemen zodat hij iets goeds doet. XDD]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [ I KNOW RIGHT!? :O Ik snap niet dat mensen dat doen, serieus o.O. En xFreedom; hahaha ja inderdaad! Maar het zou wel een beetje zielig zijn voor Luca indd:P]


    [Idd, echt ranzig.. Ik moet er niet aan denken.. >.<]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Idd, echt ranzig.. Ik moet er niet aan denken.. >.<]


    [Wie weet.. *wbw*]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Wie weet.. *wbw*]


    [WAT?! Denk jij dat ik later ook in die industrie ga en op de site van Kim Holland kom?! Kijk naar jezelf, doordenker! :P]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Wat? Je hebt een kind?' vroeg hij vol ongeloof. Eerst negeerde ik hem, maar besloot er toen op te reageren.
    'Ja,' zei ik. 'Niet iedereen van de Tributen is ervan op de hoogte, alleen Fred, mijn District 12 genoot.'
    Toen luisterde ik naar zijn woorden, terwijl hij zijn pols boos naar me uitstak.
    'Als je niet langer wil dat ik je in de weg sta, vermoord me dan maar direct. Dan heb je geen last meer van me en kunnen jullie je plan vervolgen.' Zijn stem klonk kil.
    Meteen viel ik tegen hem uit. 'Denk je dat ik dat wíl, Steef!?'
    Ik greep zijn uitgestoken pols en liet mijn vingers in die van hem glijden.
    'Ik mág je,' vervolgde ik, redelijk kortaf. 'Maar ik mag je principes niet. Dat is geen reden om je pols door te snijden.'
    Ik duwde zijn hand weer van me af.

    Blanche schreef:
    (...)

    [Jaaaaa! Steef gaat Luca optillen & meenemen zodat hij iets goeds doet. XDD]


    [Steef slacht Luca x'D.
    Steef ontvoerd Luca. -dat gaat nogal moeilijk, aangezien ze hetzelfde wegen en ik kan mezelf al niet optillen. Oké, dat is nogal logisch. xd.-
    Steef sleept Luca aan zijn goede voet mee?
    Steef sleept Luca aan zijn armen mee? x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Wie weet.. *wbw*]


    [hahahha lol x'D van seks houden is een vrij natuurlijk proces, maar om jezelf dan gelijk als hoer te gaan verkopen op internet? :S nee, bedankt :P]

    [Zo'n oude vrouw in de tv-serie; Mr. Young; Ik wil iets doen, zodat ik morgenochtend wakker wordt vol schaamte en schuldgevoel.
    Lekker zinnetje in vergelijking met waar wij het over hebben.. $;]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:20 ]

    [omg geweldig!:P Echt zo'n quote die er lekker bij past, lol. Spijt hebben van een vrijpartij is niet chill. En ik snap dus niet dat je vrede met jezelf kunt hebben als je in die industrie zit, for real!]

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Steef slacht Luca x'D.
    Steef ontvoerd Luca. -dat gaat nogal moeilijk, aangezien ze hetzelfde wegen en ik kan mezelf al niet optillen. Oké, dat is nogal logisch. xd.-
    Steef sleept Luca aan zijn goede voet mee?
    Steef sleept Luca aan zijn armen mee? x'D]


    [HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Ehm.. ik sleep hem wel mee aan zijn voet, terwijl zijn hoofd tegen ieder rotsje knalt.]