• Kom dit 'awesome' groepje joinen, we bijten niet. :Y)

    De leukste/liefste/gekste leden:

    * Nikki - MalikShake
    * Melissa - Yail
    * Famke - PausMouseCS
    * Mara - WhiteLips
    * Lieke - Aero
    * Sarah - CarrotKing
    * Lisanne - Clint
    * Lisette - Furler

    Verjaardagen van iedereen: -speciaal voor Melissa.-

    Lisette - 11december.
    Sarah - 5mei.
    Mara - 29mei.
    Famke - 2februari.
    Nikki - 3november.
    Melissa - 22januari.
    Lisanne - 1februari.
    En dan Lieke - 8maart.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:50 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WhiteLips schreef:
    (...)

    *scrollt naar boven*
    Jep. I'm screwed.
    Dear people who are going to read this,
    Sorry. I'm gonna mix you up too many times.
    Sincerely
    Me ;)


    Normaal zet ik altijd gewoon de quizletnaam neer als ik het niet weet xd maar nu zijn ze zo lief om een namenlijstje te maken(a)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    En btw, Mara, 'mijn topics' is superhamdig. Want dan zie je een lijst met alle topic waar je ooit hebt gereageerd en dan zie je heel snel of er ergens nieuwe reacties zijn en waar het laatst is gereageerd.
    (ik heb er heel lang over gedaan om te begrijpen wat die witte en gele flieperdingetjes zijn xD)


    Oeh, dat klinkt handig:) Maar waar zijn ze voor, want nu ben ik nieuwschierig, en heb geen idee xD


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    MalikShake schreef:
    (...)
    Stiekem zijn we drielingzusjes.
    En nee, nooit meegedaan aan RPG's. Niet op Q in ieder geval. Het lijkt me wel leuk maar ik heb het een klein beetje te druk Met onbelangrijke dingen om zoiets bij te houden xd aangezien ik mijn eigen verhaal al amper bijhoud.... :d


    Hahaha, die is goed ja. Gaan we aan Melissa vertellen. (A)
    Ik heb het ook veel te druk hoor ^^. Vanaf dinsdag 3weken lang op stage, iedere dag van 9tot16 uur.. Dus , maar straks was die vol en eens moet de eerste keer zijn ^^. Anyways, als je toch nog even wilt kijken: klik. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    (...)

    Normaal zet ik altijd gewoon de quizletnaam neer als ik het niet weet xd maar nu zijn ze zo lief om een namenlijstje te maken(a)


    Yu'up, wij zijn de liefste personen op aarde 8D.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WhiteLips schreef:
    (...)

    Oeh, dat klinkt handig:) Maar waar zijn ze voor, want nu ben ik nieuwschierig, en heb geen idee xD

    Voor elk topic staat een wit rondje met een geel of wit dingetje erin.
    Wit dingetje=jij hebt als laatste gereageerd.
    Geel dingetje=iemand heeft na jou gereageerd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vroeg me af (al een tijdje, eigenlijk) is een RPG gewoon hetzelfde als een meespeelverhaal als op de twi-hyve (wow, loooong time ago... must have been years. NIKKI IK KEN JOU FACKING LANG! Nog voordat Eclipse uitkwam in de bios:|)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WhiteLips schreef:
    Ik vroeg me af (al een tijdje, eigenlijk) is een RPG gewoon hetzelfde als een meespeelverhaal als op de twi-hyve (wow, loooong time ago... must have been years. NIKKI IK KEN JOU FACKING LANG! Nog voordat Eclipse uitkwam in de bios:|)


    Ik lees sommige rpg's wel is mee. (bloos) En omdat deze met One Direction is heb ik een rol gereserveerd en ga ik het dus is een keer proberen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Hahaha, die is goed ja. Gaan we aan Melissa vertellen. (A)
    Ik heb het ook veel te druk hoor ^^. Vanaf dinsdag 3weken lang op stage, iedere dag van 9tot16 uur.. Dus , maar straks was die vol en eens moet de eerste keer zijn ^^. Anyways, als je toch nog even wilt kijken: klik. c:

    Het ziet er wel tof uit :3 Maar ga niet meedoen, though.
    Ga het wel lezen ;D


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Voor elk topic staat een wit rondje met een geel of wit dingetje erin.
    Wit dingetje=jij hebt als laatste gereageerd.
    Geel dingetje=iemand heeft na jou gereageerd.


    Wow, das handig :) Thank you;)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    MalikShake schreef:
    (...)
    Het ziet er wel tof uit :3 Maar ga niet meedoen, though.
    Ga het wel lezen ;D


    Hahahaha, wil je niet gezellig met mij rpg'en? Loool c: . Ik kan ook nog aan Melissa en Sarah vragen c: .


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WhiteLips schreef:
    Ik vroeg me af (al een tijdje, eigenlijk) is een RPG gewoon hetzelfde als een meespeelverhaal als op de twi-hyve (wow, loooong time ago... must have been years. NIKKI IK KEN JOU FACKING LANG! Nog voordat Eclipse uitkwam in de bios:|)

    Theehee, yeah :3 ik kwam er tot dit jaar nog wel heel vaak, maar nu al een tijd niet meer x]
    anyhow, ik heb me er nooit in verdiept maar ik denk wel dat het hetzelfde als op de twihyve is ja.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    WhiteLips schreef:
    Ik vroeg me af (al een tijdje, eigenlijk) is een RPG gewoon hetzelfde als een meespeelverhaal als op de twi-hyve (wow, loooong time ago... must have been years. NIKKI IK KEN JOU FACKING LANG! Nog voordat Eclipse uitkwam in de bios:|)

    Theehee, yeah :3 ik kwam er tot dit jaar nog wel heel vaak, maar nu al een tijd niet meer x]
    anyhow, ik heb me er nooit in verdiept maar ik denk wel dat het hetzelfde als op de twihyve is ja.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oké, waarom deed ik dat twee keer?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb een keer perongeluk een reactie VIJF keer geplaatst... Gewoon probleempjes aan Quizeels.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    MalikShake schreef:
    Oké, waarom deed ik dat twee keer?


    Omdat het dan een 'nieuwe dag' word , en Q moet dan alles refreshen en dan verzend die het niet gelijk ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you