• ik vind een jongen al een tijdje leuk, het gaat al de hele tijd zo dan vinden we elkaar leuk dan hebben we dikke ruzie, dan weer vrienden,
    en ik vind hem nu dus weer leuk.
    alleen als ik hem leuk vond, dan kwam het nooit verder dan een beetje flirten, ik wil het hem zeggen maar hoe...
    en ik wil echt niet afgewezen worden alhoewel je altijd dat gevaar loopt, maar ik heb wel het gevoel dat hij me misschien leuk vind...
    who can help mee?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Huh?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Probeer eerst uit te vinden wat de aanleiding is naar al die ruzies, dan heb je dat probleem in ieder geval opgelost.
    Als hij ingaat op je geflirt, dan zal er toch niet veel fout kunnen gaan? Vraag hem mee naar de bioscoop -dan kan je eventueel wat aan elkaar wennen-, en ga daarna ergens wat eten (: misschien klikt het wel hartstikke goed tussen jullie, en dan kan je altijd nog verder plannen qua 'dates' enzo ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, ik word altijd gefriendzoned.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aragog schreef:
    Probeer eerst uit te vinden wat de aanleiding is naar al die ruzies, dan heb je dat probleem in ieder geval opgelost.
    Als hij ingaat op je geflirt, dan zal er toch niet veel fout kunnen gaan? Vraag hem mee naar de bioscoop -dan kan je eventueel wat aan elkaar wennen-, en ga daarna ergens wat eten (: misschien klikt het wel hartstikke goed tussen jullie, en dan kan je altijd nog verder plannen qua 'dates' enzo ;D.


    ja dat is wel een goed idee ja, nja opzich ken ik hem bestwel goed enz, alleen ik durf hem gewoon niet mee te vragen dan soort dingen $


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Limei schreef:
    (...)

    ja dat is wel een goed idee ja, nja opzich ken ik hem bestwel goed enz, alleen ik durf hem gewoon niet mee te vragen dan soort dingen $

    Gewoon..
    ''Zin om mee naar -film- te gaan?''
    Of begin 'subtiel..
    ''Ik wil -film- nog zien.''
    Zo moeilijk is het niet :3. En naar de bioscoop gaan is vrij normaal, toch? Dat doen normale vrienden ook :'D. En als hij jou ook leuk vind, zal hij vast met je meegaan (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Gewoon..
    ''Zin om mee naar -film- te gaan?''
    Of begin 'subtiel..
    ''Ik wil -film- nog zien.''
    Zo moeilijk is het niet :3. En naar de bioscoop gaan is vrij normaal, toch? Dat doen normale vrienden ook :'D. En als hij jou ook leuk vind, zal hij vast met je meegaan (:


    jah dat is waar, ik moet gewoon al mijn moed bijeen schrapen ahah, ik zal het proberen!


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Uneventful schreef:
    Nee, ik word altijd gefriendzoned.


    Believe in yourself.