• Nevermind mensen, ik heb met hem gepraat, iedereen hier thuis is pissed op me om dat ik degene ben die "moeilijk doe" dus ik ga een paar uur slapen en daarna een rondje racen.

    Thanx for the help anyway.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:42 ]


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Ik vind het heel gemeen dat je hem blokkeert enzo. Hij heeft waarschijnlijk heel veel moed bij elkaar moeten rapen voor dat hij het durfde te zeggen en dan reageer je zo. Leg hem gewoon eerlijk uit dat je niets voor hem voelt en dat je gewoon vrienden wilt blijven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik snap jouw situatie wel. Maar het is sneu om die jongen nu te gaan ontlopen. Dan weet hij ook niet waar hij aan toe is.
    Misschien is het beter als je gewoon echt even een gesprek met hem aangaat, en verteld hoe jij over hem denkt.

    Je kan 't hem beter uitleggen en dan met een enigszins gerust hoofd aan je proefwerkweek beginnen. Want een verklaring verdient hij wel. Ik zou me ook behoorlijk klote voelen als een gast die ik leuk zou vinden zoiets met mij uithaalde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen dat je vrienden wilt blijven maar dat je gevoel niet wederzijds is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik vind het nogal sneu voor hem dat je hem geblokkeerd hebt en hem ontloopt
    ik snap dat je op dat moment niet wist wat je moest doen, maar dit is ook niet de oplossing
    praat met hem, dat lucht op, vertel hem rustig dat jij niks voor hem voelt
    dat is beter voor jullie allebei

    Poor friendzoned guy :c


    Shoganai i ne~

    Ook al vind ik het gemeen, ik ben geen haar beter.
    Ik kan je dus niet verder helpen. Veel succes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Amused schreef:
    Ik vind het heel gemeen dat je hem blokkeert enzo. Hij heeft waarschijnlijk heel veel moed bij elkaar moeten rapen voor dat hij het durfde te zeggen en dan reageer je zo. Leg hem gewoon eerlijk uit dat je niets voor hem voelt en dat je gewoon vrienden wilt blijven.


    I'll lick the poison from right off your kiss