• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (+foto)
    Verleden:
    Extra:

    We beginnen als alles is ingevuld!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 16:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Katherina Alice Distiny Moon
    Bijnaam: Kath
    Leeftijd: Katherina is al negentien jaar en zeven maanden jong. Over vijf maanden is ze dus alweer twintig.
    Karakter:Katherina is een meisje wat niet op de buitenkant wil worden beoordeeld, ze vind zelf namelijk dat de kaft van een boek vaak anders is dan de binnenkant van het boek en zo kun je Katherina ook omschrijven, van buiten is ze anders dan van binnen. Bij de kern komt het boek pas echt goed op haar plek en Katherina ook, ze voelt zich pas na een lange tijd bij iemand echt thuis, ze zal zich zelf niet snel laten zien, pas wanneer ze op haar plek is zal ze dat doen. Wanneer Katherina op haar plek is zal ze dat leuke en vrolijke meisje zijn die ze altijd van binnen is, dat meisje wat Kath word genoemd omdat ze dan zich zelf is, dan is ze het meisje wat vrolijk mee doet en vaak genoeg voor een spelletje in is en ook vaak genoeg voor een goed gesprek. Onze Kath is dan het meisje wat ze echt is, waar ze ook is, als ze diegene maar vertrouw en als die gene maar vertrouwen heeft in haar, dan is alles goed.Wanneer iemand haar verder als de kaft en de inleiding kent, dan ken je Katherina pas echt. Dan ben je bij de kern van dit meisje. (In het begin, als ze niemand kent, alleen is zal Katherina wat meer terug getrokken zijn, op zich zelf.)
    Katherina is ook een meisje wat wel nieuwschierig kan zijn, zolang ze zich zelf zoals zo vaak maar niet in de weg staat, dat is echt 1 van haar minpunten. Ze staat zich zelf en haar beloftes altijd in de weg. Maar ze zal zelf ook nooit zonder hulp haar eigen beloftes kunnen verbreken behalve als het in belang van leven is, ze zal pas een belofte breken wanneer er een leven op het spel staat. Er zijn zoveel beloftes die ze aan zich zelf heeft gedaan, haar dagboek staat er vol mee. Op de laatste bladzijdes van haar dagboek staan al deze lijsten, er zijn zelfs extra pagina's in geplakt door haar zelf.
    Ook kan Katherina zich nog al snel aangevallen voelen terwijl andere sommige dingen niet eens zo bedoelen. Maar dat komt doordat ze alles heel erg zwart en wit ziet, heel gemeen. Ze heeft nou eenmaal gewoon een rare kijk op alles en gelooft alles wat mensen zeggen, wanneer iemand zal zeggen dat ze een weerwolf is zal ze dat geloven, snel bijgelovig dus. Je kunt Katherina echt alles wijs maken, zelfs wanneer je tegen haar zegt dat ze dood is zal het nog wel eens kunnen geloven, een beetje een erg minpunt.
    Uiterlijk: (+foto)Katherina heeft niet het standaarte uitterlijk, ze is een meisje die nog al klein is, zeker niet de langste. Ze is namelijk 1,59 en ze groeit niet meer. Katherina heeft een erg dun en tenger lichaam, wat ze er ook aan doet, er gebeurd niks, ze blijft dan tengere en dune lichaam. Haar ogen zijn donkerbruin,. Katherina heeft donkere haren die meestal alle kanten op staan, haar haren zijn kort en bruin. Ze kan het overeind zetten in een grappig kuifje of het juist net met een paar extra klipjes ect. in een staartje krijgen.
    Verleden: Katherina werd arm opgevoed waardoor ze gedeeltelijk ook veel dingen zelf deed, op haar zesde stierf haar moeder waardoor ze met haar vader dus mee ging. Daar begonnen ze een nieuwe, maar weer arm leven en Katherina werd er niet bepaald vrolijker van. Ze raakte in een soort depressief waar haar vader niks aan kon doen. Maar hulp wou ze niet. Ook kwam ze langzaam dingen over haar kracht te weten waardoor ze weg moest, weg van haar vader die ze een week voordat ze hier aan kwam stierf... Ook komt Katherina uit een andere cultuur. In die cultuur liepen ze in lange jurken rond, lange zwarte jurken afgewerkt met net wit kant. Altijd hadden de vrouwen handschoenen en zwarte schoenen aan met een hoedje of iets anders op hun hoofd, kort haar mocht dan niet (maar Katherina heeft het er af gehaald zodra het kon) Zo liep ze daar elke dag rond terwijl mannen de baas speelden, ze vrouwen moesten alles doen wat zij maar wouden en dat was een moeilijke opgave voor Kath om zich zo netjes mogelijk aan de regels van de veel ijsende mannen te houden. Maar ze deed het elke dag in en uit wel weer goed, zoals het echter moest. Ook wisten ze daar niks van de buiten wereld, ze leefde in haar eigen wereld zonder tv of andere electische dingen, nee dat was er allemaal niet. Pas op haar tiende kwam ze in de ''echte'' wereld te recht
    Extra: Niks




    I'm a fighter, let me go.

    Hij lijkt een beetje op die van Nikki ;$

    Kan ik er één reserveren? Ik weet nog niet of het een jongetje of meisje word.. Ik kijk later wel van welke het meeste nog nodig is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik een meisje reserveren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    staat er allemaal bij :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmm doe mijn reservering maar dan bij de jongens ;d Dr zijn nou al een boel meisjes xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kan ik nog een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke staat er allemaal bij!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een jongen & meisje reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ehm. Ik heb nu nog liever dat iedereen 1 rol op zich neemt. Als er te weinig mensen mee willen doen zouden mensen meer rollen mogen nemen. Wil je nu dan een Jongen of een Meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reserveer wel een jongen dan ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    oke staat erbij ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb op Q nog nooit een rpg gedaan, maar wil wel graag ene poging wagen, als dat goed is (:
    Zou ik dan een jongen mogen reserveren? (a)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja tuurlijk ik zet je erbij. Als je vragen hebt stel ze maar ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nog meer mensen?


    I'm finally back, Finally after a Year break