• Kom dit 'awesome' groepje joinen, we bijten niet. :Y)

De leukste/liefste/gekste leden:

* Nikki - MalikShake
    * Melissa - Yail
    * Famke - PausMouseCS
    * Mara - WhiteLips
    * Lieke - Aero
    * Sarah - CarrotKing
    * Lisanne - Clint
    * Lisette - Furler

Verjaardagen van iedereen: -speciaal voor Melissa.-

Lisette - 11december.
    Sarah - 5mei.
    Mara - 29mei.
    Famke - 2februari.
    Nikki - 3november.
    Melissa - 22januari.
    Lisanne - 1februari.
    En dan Lieke - 8maart.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:50 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

"Sorry sorry sorry. Ik mag er niet om heen draaien. Ik heb jullie verwaarloosd, laten wegpieteren en weet ik veel wat. Ik ben gemeen. Ik kan nu wel allemaal smoesjes verzinnen, zoals te veel huiswerk, te druk met school, ook nog wat tijd voor mezelf willen... Maar dat doe ik niet. Ik vindt mezelf on-ge-lo-fe-lijk stom. En ik vind jullie onwijs mega super enorm gigantisch vreselijk lief en trouw. Dat wilde ik even zeggen omdat ik van jullie allemaal, stuk voor stuk, hou. Het liefst zou ik jullie allemaal een Vermenigvuldiger cadeau doen en een brief van Zweinstein sturen.
    Dan even iets heeeeeel anders. Ik heb een abo op deze HP story en ik vind dat dit meisje veeeeel meer abo's en kudo's verdiend. Niet dat ik haar ken ofzo, maar gewoon. Dit is de allergeniaalste story die hier op Quizlet bestaat:http://www.quizlet.nl/stories/39955/tpu--twitter-post-uil/?message=312
    Ik zal echt proberen om morgen weer bij deze (mijn eigen story dus) story een hoofdstukje te plaatsen.
    En, don't forget: I love you sooooooooo much!"

SLIJMSLIJMSLIJM. En dan ook nog een d/t fout, tsk.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Aero schreef:
    OH GOD HAHAHAHA. OMFG. (':

Ik sluit me aan bij deze gedachte.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Clint schreef:
    "Sorry sorry sorry. Ik mag er niet om heen draaien. Ik heb jullie verwaarloosd, laten wegpieteren en weet ik veel wat. Ik ben gemeen. Ik kan nu wel allemaal smoesjes verzinnen, zoals te veel huiswerk, te druk met school, ook nog wat tijd voor mezelf willen... Maar dat doe ik niet. Ik vindt mezelf on-ge-lo-fe-lijk stom. En ik vind jullie onwijs mega super enorm gigantisch vreselijk lief en trouw. Dat wilde ik even zeggen omdat ik van jullie allemaal, stuk voor stuk, hou. Het liefst zou ik jullie allemaal een Vermenigvuldiger cadeau doen en een brief van Zweinstein sturen.
    Dan even iets heeeeeel anders. Ik heb een abo op deze HP story en ik vind dat dit meisje veeeeel meer abo's en kudo's verdiend. Niet dat ik haar ken ofzo, maar gewoon. Dit is de allergeniaalste story die hier op Quizlet bestaat:http://www.quizlet.nl/stories/39955/tpu--twitter-post-uil/?message=312
    Ik zal echt proberen om morgen weer bij deze (mijn eigen story dus) story een hoofdstukje te plaatsen.

Uit welk(e) verhaal/verhalen komt dit? (:

Jaha, weer een stukje niet vanuit Albus pov geschrevenxD .
    En wéér een abo verloren :(
    Ach ja, zo is het leven, helaas.

DAFUQ DID I JUST READ

Clint schreef:

Hahahaha, Lisanne, dit maakt stiekem wel mijn dag goed. :W

MalikShake schreef:
    (...)
    Uit welk(e) verhaal/verhalen komt dit? (:

Mijn eerste verhaal D:

"Ja, tijdelijk gepauzeerd.
    Sommige hadden het misschien al gezien.
    In ieder geval hebben jullie het gemerkt.
    Maar ik kan het niet meer aan om elke dag te schrijven.
    Daarom ben ik nu hard bezig om gewoon stukjes te schrijven, en die nog niet te activeren.
    Waarschijnlijk ga ik dus activeren (en nog verder schrijven) aan het eind van november.
    Dus sorry.
    En ik vind het stom dat degenen die hun abo hebben verwijderd hier geen begrip voor konden opleggen.
    Amen.

xxx."

OH MY GOD

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:31 ]

En goed, toen ben ik dus gestopt met le story^^

Clint schreef:
    "Ja, tijdelijk gepauzeerd.
    Sommige hadden het misschien al gezien.
    In ieder geval hebben jullie het gemerkt.
    Maar ik kan het niet meer aan om elke dag te schrijven.
    Daarom ben ik nu hard bezig om gewoon stukjes te schrijven, en die nog niet te activeren.
    Waarschijnlijk ga ik dus activeren (en nog verder schrijven) aan het eind van november.
    Dus sorry.
    En ik vind het stom dat degenen die hun abo hebben verwijderd hier geen begrip voor konden opleggen.
    Amen.

xxx."

OH MY GOD

Bwhahahaha, 'amen.' WHAHAHA xD

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:34 ]

Ghehe :3. Gelukkig doe je dat niet meer nu toch? Ik deed dat met die abo's ook als ik er weeral een verloor, nhihi. c;

Aero schreef:
    Ghehe :3. Gelukkig doe je dat niet meer nu toch? Ik deed dat met die abo's ook als ik er weeral een verloor, nhihi. c;

Niet meer nee, pfoe.
    Wat een arrogant mislukt creatuurtje was ik. Seriously.

Clint schreef:
    En goed, toen ben ik dus gestopt met le story^^

Aha. Anyways, je bent zelf ook een dikke smekerd. So, I'm not ashamed of it(A)
    Well.....just a little bit, maby...
    Ik ben ook met twee verhalen gestopt, alleen de-activeer ik ze niet. Ik heb ze gewoon op pauze gezet (Hoe zeg je dat?)

OPGELET: Lieke heeft heeeeel spijtig nieuws, vanaf morgen 29 mei heeft zij stage tot 15 juni. In deze tijden zal zij minder online zijn dan normaal. Want haar werktijden zijn abnormaal. Hoogstends is ze 's avonds even online, maar dat ligt eraan. Bye, dit moest ik even informeren. (':

Clint schreef:
    (...)
    Niet meer nee, pfoe.
    Wat een arrogant mislukt creatuurtje was ik. Seriously.

N'aaaahw <3. Nu ben je natuurlijk veel beter. (A)

Aero schreef:
    OPGELET: Lieke heeft heeeeel spijtig nieuws, vanaf morgen 29 mei heeft zij stage tot 15 juni. In deze tijden zal zij minder online zijn dan normaal. Want haar werktijden zijn abnormaal. Hoogstends is ze 's avonds even online, maar dat ligt eraan. Bye, dit moest ik even informeren. (':

AWWW )=
    I'll miss you!