• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl

Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

- Sam "Eros" Russel.
    'Excuseer me er dan voor, maar ik ben niet degene die erover begon,' zei ze geniepig. Ik vernauwde mijn ogen.
    'Jíj was vroeg er op door.' siste ik zachtjes. In een teug dronk ik het glas leeg. Zo, nu was het genoeg. De cognac zorgde voor een warm gevoel in mijn beuk, het voelde niet slecht. We waren aan het opvallen, en daar had ik totaal geen behoefte aan. Zeker niet nu Haven iedereen zou kunnen vertellen dat mijn vader alcoholist is en me vervolgens onschuldig zou zeggen dat ze het verkeerd begrepen had.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Haven Lockwood

"Jij vroeg er op door." sist hij zacht naar me.
    Ik sla eigenwijs mijn armen over elkaar en kijk hem arrogant aan met mijn blauwe ogen, mijn lieflijke en onschuldige masker is nu geheel verdwenen. Geen leugens meer. Ik heb nu mijn wapen in handen en hij is het slachtoffer ervan, dus hij is degene die moet opassen.
    "Eigen schuld, had je maar niet zoiets moeten vertellen." zeg ik bot tegen hem.

Your make-up is terrible

- Sam "Eros" Russel.
    'Eigen schuld, had je maar niet zoiets moeten vertellen.' zei ze grof. Ik vergrootte mijn ogen. Ik had zin om haar een stomp in het gezicht te geven, maar wist dat het onmogelijk zou zijn in deze situatie.
    'Jij vatte het verkeerd op.' zei ik en keek haar witheet van woede aan. 'Hou erover op.'

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Beck Michael Bowen.
    “Hoe raar je het?” Grinnikte ze. “Ik leen dan alleen liever iets van zijn zussen, maar die hebben niet echt dezelfde lengte,” voegde ze er, nog enigszins nadenkend aan toe. “Omdat je zo schattig klein bent, bedoel je?” Grijnsde ik plagerig naar haar, terwijl ik tegelijkertijd de bovenste helft van het kostuum uitwrong en het water eruit druppelde.
    “En als je dan maar niet verwacht dat we in dezelfde ruimte gaan omkleden,” Lachte ze. Ik trok verward mijn wenkbrauw omhoog, terwijl ik naar haar opkeek. Huh? Hoe kent ze me zo goed? Ach ja, jongens voorspelbaar of zo… Haha.
    Toen gleed er een beledigde blik op mijn gezicht, maar het was gespeeld en dat was ook duidelijk te zien, “Niet eens? Nou zeg, ik had wel zin in een beetje plezier,” Lachte ik plagerig en gooide de bovenste helft van het kostuum over mijn schouder, terwijl ik even bedenkelijk naar de onderste helft keek, die nu ook zeiknat was. Toen haalde ik mijn schouders op en trok deze ook uit, waarna ik deze uitwrong. De zwarte boxer van mij werd zo zichtbaar voor iedereen, maar het boeide mij helemaal niets. Als ik een zwarte zwembroek aan had gehad zou niemand zo raar opgekeken hebben, dus wat maakt mij dit uit?

Quiet the mind, and the soul will speak.

Haven Lockwood

"Jij watte het verkeerd op." zegt hij en kijkt me aan met een woedend gezicht dat me onwillekeurig toch laat rillen. "Hou erover op."
    "Wat jij wilt." zeg ik nonchalant en glimlach lieflijk naar hem om hem extra te stangen, waarna ik de witte stof van mijn designer-toga gladstrijk. "Ik weet alleen niet wanneer het onderwerp nog eens ter sprake zal komen, en met wie." zeg ik zonder hem aan te kijken, volledig gericht op mijn kleding.

Your make-up is terrible

Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Omdat je zo schattig klein bent, bedoel je?' grijnst hij plagerig.
    Ik rol met mijn ogen. 'Voor de zoveelste keer: Ik ben níet klein,' zeg ik koppig.
    Er verschijnt een gespeelde beledigde blik op zijn gezicht als ik heb gezegd dat we niet in dezelfde ruimte gaan omkleden. 'Niet eens? Nou zeg, ik had wel zin in een beetje plezier,' lacht hij.
    Hij gooit het bovenste deel van zijn kostuum, wat hij net heeft uitgewrongen, over zijn schouders en trekt dan ook het onderste deel uit zodat hij alleen nog maar in een zwarte boxer staat.
    Ik kan het niet laten om zachtjes te fluiten. 'Zozo, ga je strippen Beck?' grijns ik. 'Ik wist niet dat die god ook bestond'. Mijn ogen glijden even over hem heen, eigenlijk zou het jammer zijn als hij nu andere kleren aan zou trekken. 'Hoe kan ik je overhalen om de rest van de avond zo rond te lopen?' vraag ik aan hem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

-Sam 'Eros' Russel.
    Wat dat kon ze niet menen? Glimlachend keek ze mij aan. Chanteerde ze me nou?
    'Wat? Dat meen je toch niet, Haven?' Zei ik bijna smekend. 'Niemand hoeft het te weten, oké? Wat moet je van me? Geld? Noem maar een bedrag.' fluisterde ik. Zenuwachtig tikte ik op het aanrecht. Ze had me in haar macht en dat wst ze, maar al te goed. Verschillende scenerios speelde zich af in mijn hoofd, dit mocht echt niet gebeuren. Nooit.
    (Ik zit op mijn telefoon, dus sorry voor de spellingsfouten en korte stukjes (: )

[Okay.]

Haven Lockwood

"Wat? Dat meen je toch niet, Haven?" zegt hij bijna smekend. "Niemand hoeft het te weten, oké? Wat moet je van me? Geld? Noem maar een bedrag." fluisterd hij. Zenuwachtig tikt hij op het aanrecht en ik kijk op van mijn jurk, met een kleine grijns. Geweldig, ik heb het weer voor elkaar.
    "Ik hoef niets van jou." zeg ik verafschuwend. "Nog niet in ieder geval. Maar je mag best aardig zijn." Mijn stem word zachter en vriendelijk naarmate ik verder praat.

Your make-up is terrible

-Sam 'Eros' Russel.
    Ik walgde van haar. 'I-ik, natuurlijk Haven. Zegt u het maar.' Ik beet hard op mijn lip. Hoe hadden de machtposities nou zo opeens kunnen veranderen? Het was allemaal een groot spel, het leven was een groot spel. 'Zo lang je het maar geheim houdt zorg ik voor alles wat je wilt.' Fluisterde ik zachtjes naar haar.

Haven Lockwood

"I-ik, natuurlijk Haven. Zegt u het maar." zegt hij en bijt op zijn lip. Ik ben redelijk verbaasd om hoe makkelijk hij is maar dat kan me geen ene reet schelen op dit moment.
    "Zo lang je het maar geheim houdt zorg ik voor alles wat je wilt." fluister hij zacht.
    "Oh wees nou niet zo'n pussy." zeg ik tegen hem. "Zorg gewoon dat je mij niets flikt, dat vertel ik ook niets door. Maar als je iets doet dat me niet aanstaat..." Mijn gezicht vertrok redelijk kwaad, maar ik herstel me al snel. "Kom, we gaan gewoon lol maken vanavond, vind je niet?" Die drank stijgt me wel een beetje naar mijn kop.

Your make-up is terrible

-Sam 'Eros' Russel.
    Ik kon natuurlijk niks anders dan knikken. 'Ja, wat wil je doen?' Vroeg ik en keek haar aan. Hopelijk was ze niks , ze had vast nog steeds in haar achterhoofd dat ze mij alles kon laten flikken. Ik zuchtte, soms was dit wereldje moeilijk. Ik zou blij zijn als ik thuis was. Als ik hier van af was. Maar vooral wanneer aks ik van Haven af was. Ik zette mijn brein aan het denken. Hoe kon ik ervoor zorgen dat ik Haven de mond snoerde?

Haven Lockwood

"Ja, wat wil je doen?" vraagt hij aan me, waarop ik om me heen kijk.
    Dat is nog eens een goede vraag, wat wil ik doen? Ik schenk mezelf nog iets in wat ik in één keer achter over sla, dat heb ik wel nodig als ik nog een tijdje met Sam ga doorbrengen. Gewoon, om hem te stangen.
    "Er zijn genoeg 'leuke' dingen maar ik denk niet dat Bas het op prijs stelt als dat in zijn huis gebeurd." grijns ik naar Sam. Oké Haven, niet te losbandig worden.

Your make-up is terrible

Beck Michael Bowen.
    Opeens hoor ik zacht gefluit en ik kijk op, waardoor ik zie dat Skylar de dader is voor dit. “Zozo, ga je strippen Beck?” Grijnsde zij, waardoor ik automatisch mee grijnsde en mijn wenkbrauwen wiebelde.
    “Dat weet je toch? Voor jou altijd, zeker omdat ik nu in een erg gulle bui ben,” Ik verwierf er een speelse toon door en wiebelde weer met mijn wenkbrauwen, waardoor ik daarna grijnsde.
    “Ik wist niet dat die god ook bestond.” Ze doet nu niet echt bepaald tactisch, want ik merk heel goed dat haar ogen duidelijk over mijn lichaam heen glijden.
    “Dan weet je het nu, en toevallig heet die god ook Beck Bowen! Sexy, hé?” Een ondeugende jongensgrijns sierde mijn gezicht, terwijl zij weer wat anders zei.
    “Hoe kan ik je overhalen om de rest van de avond zo rond te lopen?”
    Met een paar passen was ik bij haar, het onderste kostuum nog in mijn hand, maar mijn vrije hand verstrengelde een natte haarlok om mijn wijsvinger.
    “Ik kan me wel een aantal dingen bedenken…” Fluisterde ik.

Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Ik grinnik zachtjes als hij zegt dat die god ook Beck Bowen heeft.
    Beck doet een paar stappen naar voren en komt vlak voor me te staan. Ik kan de waterdruppels op zijn borstkas nu duidelijk zien.
    Hij heeft nog steeds zijn kostuum vast en met zijn vrije hand wikkelt hij een natte haarlok om zijn wijsvinger.
    'Ik kan me wel een aantal dingen bedenken...' fluistert hij.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn lippen en ik kan het niet laten met mijn tong over mijn lippen te likken terwijl ik hem aanblijf kijken.
    'Zoals wat?' vraag ik op een onschuldige toon terwijl ik met mijn vingers wat druppels van zijn borstkas en buik haal.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Beck Michael Bowen.
    Er verscheen een kleine grijns op haar lippen en ze streelde even met haar tong over haar lippen, terwijl ze me nog steeds aan bleef kijken. Nog even en je lippen zitten op die van haar, Beck, nog even de kleine centimetertjes overbruggen en… Nee, inhouden.
    “Zoals wat?” De onschuldige toon waarmee ze het vraagt, maakt het voor mij nog moeilijker te concentreren, zeker omdat ze tegelijkertijd met haar vingers wat druppels van mijn borstkas en buik haal.
    Met een ondeugende grijns keek ik haar aan en ging nog wat dichter naar haar staan, zodat onze lichamen elkaar net niet raakten en ik boog mijn hoofd een beetje schuin, zodat ik bij oor kon komen en hierin fluisterde. “Dat weet jij zelf denk ik ook wel heel goed…” Ik probeerde mijn stem zo zwoel en tegelijkertijd speels mogelijk te laten klinken, terwijl ik het in haar oor fluisterde, waarna ik in haar nek sommige kusjes kon plaatsen, terwijl ik een woord tussen elk kusje zei.
    “Deze. Lieftallige. Mooie. Sexy. Dame…” Ik maakte langzaamaan een weg naar haar sleutelbeen, en liet mijn hand plagerig over haar lichaam glijden. “kan…” Ik hield even een pauze om haar te pesten, maar fluisterde hierna toen weer in haar oor. “bier voor me gaan halen,”
    Abrupt stopte ik toen ook met alles en met een grote grijns op mijn gezicht stapte ik een paar stappen naar achteren, terwijl ik de onderkant van mijn kostuum weer aandeed.