• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl

Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Björn Liam Sanford.
    "Je kan veel hebben," Grinnikt ze. Hoe moet ik dat opvatten? Als een compliment of een soort lollige grap? Ach, ik kan het hebben.
    "Dankje," Bedankt ze en knikt daarna. "Frisse lucht kan ik wel gebruiken," Zegt ze en drinkt haar martini op.
    Ik drink ook mijn drankje op en zet het glas op het aanrecht neer. Ik wurm me voor Char uit naar de grote witte tuindeuren, die lijden naar de luxueuze achtertuin. Mijn blik glijd door de achtertuin. Er is een terras, zwembad en een lounge gedeelte.
    Ik laat me op de bank ploffen in het lounge gedeelte. "Ah, frisse lucht," Zeg ik met een grijns tegen Char.

- Sam "Eros" Russel.
    Ze twijfelde even en antwoordde toen. 'Ja. Doe maar,' zei ze. Ik schonk in haar glas ook een laagje. Ze keek me afwachtend aan, even trok ik mijn wenkbrauwen op. Ik nipte van mijn glas en leunde tegen de keukentafel.
    'Lekker?' vroeg ik toen ik zag dat zij ook haar eerste slok had genomen. Ik prutste wat aan mijn nagels en keerde me toen weer terug tot Haven. Ik wist niet wat ze had, ze gaf in ieder geval veel om haar status, zoals de meeste hier.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    ''Ah, frisse lucht.'' Grijnsde Björn, en ik plofte naast hem neer. De lucht was helder en de sterren en maan waren duidelijk te zien, terwijl het gedempte muziek op het achtergrond klonk. Ik grinnikte zachtjes. ''Hoe was je vakantie?'' vroeg ik hem toen maar, terwijl ik een paar donkere plukken uit mijn zichtsveld veegde.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Haven Lockwood

Ik neem een slokje en proef hoe sterk het is. Ik kan een grimas nog net binnenhouden en glimlach.
    "Lekker?" vraagt hij.
    Ik knik naar hem. "Eigenlijk wel. Wat is het?" zeg ik overtuigend en ik neem nog een slok ervan, dit keer nog kleiner dan de vorige. Zo valt het nog wel mee. Hoe onbeschoft ook, hij toont geen enkele interesse voor mij maar wel voor zijn nagels. Ergens doet hij me wel een beetje aan mij denken met die houding. Op dat moment kijkt hij weer naar mij en tover ik een gemaakte glimlach op mijn gezicht.

Your make-up is terrible

- Sam "Eros" Russel.
    'Eigenlijk wel. Wat is het?' zei ze en nam nog een slok.
    'Eens kijken,' zei ik en pakte de fles weer van het keukenblok. 'Een of andere jenever.' zei ik nonchalant en zette de fles weer terug. Het drankje zat bom vol alcohol, misschien dat ze dan nu wat losser zou komen.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Haven Lockwood

"Eens kijken." zegt hij en pakt de fles. "Eén of andere jenever."
    Hij zet de fles weer weg en als ik nog een slok neem, voel ik de alcohol pas echt aanslaan. Maar dit is dan ook mijn derde drankje in een relatief korte tijd. Ach, wie maakt het ook wat uit? Ik voel me wat lichter worden in mijn hoofd en er blijft een klein glimlachje op mijn lippen staan, wat ik niet eens doorheb.
    "Nog nooit eerder gehad." zeg ik. "Hoewel ik de meesten soorten toch wel achter over geslagen heb." Ik vraag me af waarom ik dat zeg.

Your make-up is terrible

- Sam "Eros" Russel.
    Ik grinnikte. 'Kan wel kloppen, jenever wordt vooral gedronken door oudere mannen. Ik weet niet waarom het hier staat, waarschijnlijk heeft Bas de kelder gewoon geplunderd.' zei ik en dronk mijn glas leeg, ik moest echt wat rustiger aan gaan doen. De alcohol werkte al goed op me in, ik praatte vloeiender en lette minder op. Ik vond het warm hier binnen. 'Ik ken dit soort alcohol alleen van mijn pa, die is er echt een tijd lang verslaafd aan geweest.' zei ik met een scheve grijns. Het leek erop dat alle gasten nu wel waren binnen gedruppeld.

[Ik moet nog wat hw maken, misschien dat ik later in de avond nog wat post.]

Haven Lockwood

"Kan wel kloppen, jenever wordt vooral gedronken door oudere mannen. Ik weet niet waarom het hier staat, waarschijnlijk heeft Bas de kelder gewoon geplunderd." zegt hij en drinkt zijn glas leeg, waarna ik een iets te grote slok neem maar het niet laat merken.
    "Ik ken dit soort alcohol alleen van mijn pa, die is er echt een tijd lang verslaafd aan geweest." zegt hij met een scheven grijns.
    Mijn roddel-voelsprieten komen overeind. Zijn vader alcoholist? Dat is iets wat ik moet onthouden, hopelijk kan ik dat nog na vanavond. Het kan nog van toepassing zijn.
    "Oh echt?" vraag ik, nu werkelijk geïnteresseerd. "Is hij niet meer verslaafd dan?"

Your make-up is terrible

- Sam "Eros" Russel.
    Haven veranderde plotseling van houding en keek me geïnteresseerd aan. 'Oh, echt?' vraagt ze verbaasd. 'Is hij niet meer verslaafd dan?' Ik slaakte een hoorbare zucht en rolde met mijn ogen. Wat dacht dat mens?
    'Bij wijze van spreken, hij vond het lekker en dronk het veel. Niet té veel.' zei ik bits en keek haar bitter aan. Ze moest uitkijken met haar felle reactie's, van dat soort mensen hield ik helemaal niet. Over mij mocht ze denken wat ze wilde, maar mijn familie liet ze met rust.

Haven Lockwood

Hij zucht duidelijk hoorbaar en doet niet zijn best om te verbergen dat hij met zijn ogen rolde. Duidelijk.
    "Bij wijze van spreken, hij vond het lekker en dronk het veel. Niet té veel." zegt hij bits en kijkt me aan. De bitterheid in zijn ogen zorgt ervoor dat ik een stap achteruit doe en mijn schouders nonchalant ophaal.
    "Dan niet." zeg ik. "Ik toon alleen wat... beleefde interesse in die oude pa van je." lieg ik.

Your make-up is terrible

- Sam "Eros" Russel.
    'Dan niet. Ik toon alleen wat... beleefde interesse in die oude pa van je.' zei ze nonchalant. Tandenknarsend keek ik haar aan, hoe durfde ze? Ik haalde diep adem en toverde een geforceerde glimlach op mijn lippen.
    'Bedankt, maar die "oude pa" is niet mijn favoriete gespreksonderwerp,' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Wat een brutaliteit, maar ik wist al waar het om ging. De roddels. En van die roddels moest ik niks hebben, tenminste, zo lang ze niet over mij gingen. Ik gaf me over aan de drang om nog een glas te pakken en schonk cognac in gooide er wat ijsklontjes bij.

[ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:31 ]

Bas

"Nee hoor. Je stoort niet want er is ook niets."
    Ik kijk even toe hoe Micah tegen de muur leunt. Ik ril even als hij zijn glas naar zijn lippen brengt en richt mijn blik snel op Michele.
    "Zie je, je stoort niet," zeg ik met een knipoog.
    Ik schrik me rot als ik een hand op mijn schouder voel en kijk vanuit mijn ooghoeken even. Dat is een mannenhand. Waarom zijn die jongens vanavond toch zo handtastelijk? Of ben ik nou zo preuts.
    "Hey."
    Ik zet een glimlach, hopelijk een geloofwaardige op en draai mijn gezicht.
    "Mattew, je liet me schrikken," zeg ik, ietwat opgelucht dat hij het is. Ik weet niet of ik het nog een keer zou overleven om onder de arm van Beck terecht te komen. Niet dat Mattew niet aantrekkelijk is.
    Niet aan denken.
    Ik weet even niet waar te kijken en neem nog een slok van mijn flesje.
    "Dus, wie heeft wat gedaan deze vakantie?" vraag ik zowel aan Micah, Michele als Mattew.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Uhm, ik zag in het rollentopic een lijst met een soort van bijnamen als ik het goed begreep, heeft Sam die ook nodig? :Y)]

Haven Lockwood

Met een geamuseerde glimlach kijk ik toe hoe hij van een getroffen uitstraling naar een geforceerde glimlach gaat, nadat hij diep adem heeft gehaald.
    "Bedankt, maar die "oude pa" is niet mijn favoriete gespreksonderwerp." zegt hij en haalt zijn hand door zijn haar. Als ik nog meer drinken inschenkt, kijk ik hem verbaasd aan. Hoeveel alcohol wilt die jongen aan het begin van de avond drinken? Maar ik hou hem echt niet tegen, het is zijn leven, zijn avond. Ik drink min glas leeg en zet hem weg, wetend dat ik nu even genoeg alcohol op heb. Mijn benen beginnen al vreemd licht aan te voelen.
    "Excuseer me er dan voor." zeg ik, nog altijd geamuseerd. "Maar ik ben niet degene die erover begon."

Your make-up is terrible

Trident schreef:
    [Uhm, ik zag in het rollentopic een lijst met een soort van bijnamen als ik het goed begreep, heeft Sam die ook nodig? :Y)]

[Ja, maar ik denk nog. Ik dacht iets in de zin van "Cupid" vanwege Eros :')]