• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck kijkt me aan met een ondeugende grijns en gaat nog iets dichterbij staan. Onze lichamen raken elkaar net niet. 'Dat weet jij zelf denk ik ook wel heel goed...' fluistert hij zwoel en speels tegelijk in mijn oor. Hij drukt een paar kusjes in mijn nek. Tussen elk kusje door zegt hij een woord terwijl hij langzaam een weg naar mijn sleutelbeen maakt en met zijn hand plagerig over mijn lichaam glijdt. 'Deze. Lieftallige. Mooie. Sexy. Dame. Kan,' hij zwijgt even en brengt zijn lippen weer naar mijn oor. 'bier voor me gaan halen'.
    Gelijk stopt hij met alles en als hij een paar stappen naar achteren heeft gedaan trekt hij met een brede grijns de onderkant van zijn kostuum weer aan.
    Okee, ik moet eerlijk toegeven dat de kusjes fijn voelden en dat ik het ergens wel jammer vind dat hij is gestopt. Toch staat er nog steeds een grijns op mijn lippen.
    'Oh, maar Beck. Dan heb je toch niet goed geluisterd. Ik zei dat ik iets voor je zou doen als je de onderkant van je kostuum ook uit zou houden maar ja,' ik werp een korte blik op zijn kostuum en kijk dan weer naar zijn gezicht. 'Daar is het nu te laat voor. Ik zóu het alsnog wel kunnen halen maar de kans bestaat dat het dan weer over je heen vliegt,' vervolg ik op een lieve en onschuldige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “Oh, maar Beck. Dan heb je toch niet goed geluisterd. Ik zei dat ik iets voor je zou doen als je de onderkant van je kostuum ook uit zou houden maar ja,” Ze wierp een korte blik op zijn kostuum en keek toen weer naar mijn gezicht.
    “Daar is het nu te laat voor. Ik zóu het alsnog wel kunnen halen maar de kans bestaat dat het dan weer over je heen vliegt,” Vervolgde ze op een lieve en onschuldige toon.
    “Maar lieve schat,” Zei ik toen ik weer naar haar liep, maar nog steeds op een klein afstandje stopte. “Het kan ook zijn dat jij eerst bier voor me haalt en dán mag je weer van mijn… uitzicht genieten?” Grijnsde ik plagerig groot.

    -geen inspi-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Micah

    Ondertussen is ook Matthew bij ons komen staan. Met een klein lachje knnik ik hem tegemoet maar kijk dan weer weg. Zoveel mensen, ze hadden gewoon gelijk. Ik had hier niet heen moeten gaan. Zachtjes zucht ik en nip ik verder aan mijn glas.
    "Dus, wie heeft wat gedaan deze vakantie?"
    Bas' stem schelt door mijn hoofd. Ik maak even mijn lippen vochtig voordat ik mijn mond open trek.
    "Nee," het is zeer nuttige antwoord wat eruit komt. "Niets bijzonders in ieder geval."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Björn Liam Sanford.
    Char ploft naast me neer, met veel elegantie.
    Terwijl ik naar haar kijk, zie ik haar blik naar de prachtige lucht gaan. Ik kijk er ook even kort naar.
    "Hoe was je vakantie?" Vraagt ze.
    Ik kijk haar aan en begin te vertellen. "Het was echt geweldig. Ik wist niet dat op vakantie gaan met de hele familie zó leuk kon zijn," Begin ik. "We zaten drie weken lang op een luxueuze cruise. Topkok's, fascinerende entertainers en ik heb mooie gebieden leren kennen. Eilandjes in de Middellandse zee, maar ook verschillende plekken in Afrika," Vertel ik tegen haar.
    "En hoe was de jouwe?"

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Maar lieve schat,' zegt Beck terwijl hij weer een paar stappen naar me toe doet maar wel op een afstandje blijft staan. 'Het kan ook zijn dat jij eerst bier voor me haalt en dán mag je weer van mijn… uitzicht genieten?' grijnst hij breed en plagerig.
    Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Okee, okee ik haal het al wel,' zeg ik. 'Maar alleen omdat ik lief ben en niet omdat ik "van je uitzicht wil genieten"'.
    Ik draai me om en loop richting het huis. Ik zie Char en Björn buiten zitten en mijn gezicht betrekt lichtjes. Char mag ik wel, alleen Björn niet echt. Ik loop verder naar de keuken waar een paar mensen zijn waaronder Haven en een jongen die volgens mij Sam heet. Als ik wat bier voor Beck heb gepakt ga ik weer terug naar de tuin.
    'Hier,' zeg ik tegen Beck terwijl ik hem het bier geef. 'En wat zeggen we dan?' grinnik ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    "En hoe was de jouwe?" vroeg hij, na zijn korte samenvatting. Ik zuchtte en sloeg mijn blik neer. Ik kon niks vertellen over leuke ouders. Ik had het gevoel dat ik geen ouders meer had, ze zochten geen contact meer voor zo'n vier jaar. Ik moest alles zelf oplossen..
    Mijn vakantie bestond voornamelijk uit wat geld bijverdienen, zodat ik nóg meer geld had. Door dat baantje ben ik rijk geworden.
    ''Ik ben met mijn zus naar Hong Kong en Rome geweest, het was echt geweldig. We hadden een eigen villa in Hong Kong, die was vroeger van mijn opa. We zijn daarna voor een weekje naar Parijs geweest.'' glimlachte ik, en hield wijselijk mijn mond over andere familieleden.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Ik ben met mijn zus naar Hong Kong en Rome geweest, het was echt geweldig. We hadden een eigen villa in Hong Kong, die was vroeger van mijn opa. We zijn daarna voor een weekje naar Parijs geweest," Vertelt ze met een glimlach.
    "Dat klinkt echt gezellig. Ik zou veel liever met mijn broer of zus op vakantie gaan dan met mijn ouders. Ik mocht niet echt veel, maar daar kwam al snel verandering in," Zeg ik geheimzinnig. " 's Avonds ging ik gewoon via het raam naar buiten en ging stappen. Mijn ouders zijn er niet achter gekomen," Zeg ik met een grijns.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    "Dat klinkt echt gezellig. Ik zou veel liever met mijn broer of zus op vakantie gaan dan met mijn ouders. Ik mocht niet echt veel, maar daar kwam al snel verandering in," Zei hij, met een geheimzinnige ondertoon. "'s Avonds ging ik gewoon via het raam naar buiten en ging stappen. Mijn ouders zijn er niet achter gekomen," grijnsde hij, en ik slikte.
    Zelfs het typische oudergezeik miste ik. Ik sloeg mijn ogen neer, en keek naar mijn handen. ''Dat deed ik vroeger altijd. Nu.. Woon ik op mezelf, dan gaat het al een stuk makkelijker.'' ik glimlachte kleintjes, en keek hem weer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Dat deed ik vroeger altijd. Nu.. Woon ik op mezelf, dan gaat het al een stuk makkelijker," Zegt ze en er vormt zich een klein glimlachje op haar gezicht.
    "Ik woon ook wel op mezelf, maar mijn ouders stelden het op prijs dat ik meeging," Bij het woordje 'ouders' lijkt het gezicht van Char wel te betreuren.
    "Is er iets met jou ouders?" Vraag ik voorzichtig. "Als je er niet over wil praten, moet je het zeggen," Voeg ik er aan toe.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    "Is er iets met jou ouders?" vroeg hij voorzichtig, en mijn adem stokte eventjes. Lichtelijk verbaasd keek ik hem aan. "Als je er niet over wil praten, moet je het zeggen," zei hij nog, en ik zuchtte eventjes. ''Het zal me denk ik wel goed doen om het een keer tegen iemand te vertellen.'' bedacht ik me hardop, en tuitte mijn lippen voordat ik met mijn verhaal begon.
    ''Mijn vader moest een keer naar Rusland voor zijn werk, voor een paar jaar. Op mijn zestiende kwam hij terug, maar het bleek dat hij daar een andere vrouw had gevonden.'' ik keek weg. ''We waren een gelukkig gezinnetje, we hadden genoeg geld en woonden in een prachtig huis, op een geweldige plek. Het.. Leek zo onwerkelijk. Niet lang daarna werd mijn moeder steeds depressiever, en op een gegeven moment was het zo erg dat ze niet meer in staat was om voor mij en mijn zusje te zorgen. We woonden toen op onszelf, en tot op de dag van vandaag heb ik nog niks gehoort van mijn ouders. Vier jaar lang.'' dat laatste was slechts een fluistering. Ik voelde me vergeten, verstoten. Ik moest toegeven dat er nu een enorme last van mijn schouders af was. Voorzichtig keek ik hem weer aan, en haalde mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beck Michael Bowen.
    Grinnikend schudde zij haar hoofd. “Okee, okee, ik haal het al wel,” Zegt ze, “Maar alleen omdat ik lief ben en nieet omdat ik “van je uitzicht wil genieten,”” Ja ja, dacht ik en grinnikte even, maar ze draaide zich al om en liep richting het huis, waardoor ik niets meer kon zeggen.
    In de tussentijd wrong ik het kostuum weer uit en gooide het weer over mijn schouder, waarna Skye alweer terug kwam lopen met wat bier. “Hier,” Zei ze en ik pakte het gelijk aan terwijl ik het open maakte en er een grote slok van nam. “En wat zeggen we dan?”
    “Hm.” Zei ik toen, terwijl ik wat dichterbij kwam en een kusje op haar wang gaf, “Moet ik nu mijn kostuum weer voor je uit doen?” Grijnsde ik plagend terwijl ik mijn wenkbrauwen wiebelde, omdat ik dondersgoed wist wat ze bedoelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Er zijn genoeg 'leuke' dingen maar ik denk niet dat Bas het op prijs stelt als dat in zijn huis gebeurd.' grijnsde ze. Even krulde er een glimlach op mijn lippen, maar snel verstrakte ik mijn gezicht weer.
    'Insgelijks als ik eerlijk moet zijn.' zei ik en keek haar aan. Ik hield mijn hoofd een beetje scheef en krabde op mijn achterhoofd. Het leek wel alsof het steeds warmer werd in de keuken, of lag dat aan mij?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    Ik zie de korte glimlach op zijn lippen en weet dat hij aan hetzelfde dacht. Ik vind het haast jammer dat hij zijn gezicht gelijk weer in de plooi trekt.
    "Insgelijks als ik eerlijk moet zijn." zegt hij en hij kijkt me aan. Met een scheef hofd krabt hij op zijn achterhoofd, het ziet er grappig uit waardoor ik zacht moet lachen.
    "Dan moeten we die leuke dingen maar buitenshuis doen." zeg ik plagerig maar niet gemeend.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    Ze grinnikte zachtjes. 'Dan moeten we die leuke dingen maar buitenshuis doen.' zei ze olijk. Ik schudde mijn hoofd waardoor mijn haar weer goed kwam te zitten.
    'Maar ik ben er net,' zei ik met een klein pruillipje, ik deed alles om Haven vriend te houden. 'Liever blijf ik hier nog eventjes, al is het alleen voor het hapjes of de drankjes.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Maar ik ben er net." zegt hij met een klein pruillipje waarom ik moet lachen. Eigenlijk is hij nog niet zo hatelijk maar wel schattig, besluit ik voor mezelf.
    "Liever blijf ik hier nog eventjes, al is het alleen voor de hapjes of drankjes."
    "Hm, ik heb nog geen hapjes gezien." bedenk ik me hard op en kijk even om me heen. "En trouwens, volgens mij heb jij wel genoeg drankjes op ondertussen."


    Your make-up is terrible