• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanche schreef:
    [Samenvatting? $:]

    [Er is niet echt een samenvatting, iedereen is een beetje met elkaar aan het praten en er is niet echt iets gebeurd, behalve dat Skye Beck mee het water in heeft getrokken en ze nu allebei kleddernat zijn. Als je meer wilt weten over de anderen, dan moet even iemand anders antwoord geven (':
    Je kunt gewoon inspringen. Just walk up to someone, gehe.]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meade schreef:
    [Er is nog niets gebeurd eigenlijk, sommige staan op de dansvloer, feest is net begonnen en je kan nog gemakkelijk inspringen. Ik ga naar m'n examen toe nu, haha, x]


    Your make-up is terrible

    [Waar zijn de meesten?]

    - Sam "Eros" Russel.
    Stressend tikte ik met mijn vingers op de tafel.
    'Sarah? Heb je het al gevonden?' vroeg ik geïrriteerd. Het bleke gezicht stak de in loop kast uit.
    'Wat? Oh, nee. Sorry meneer Russel.' zei ze schuldig en slaakte haar licht blauwe ogen naar de grond.
    'Ik ben al zeker een dik kwartier te laat, en ik ben er nog niet eens!' siste ik naar haar. Snel dook ze de kast weer in. Ik vroeg me af of ze wel echt aan het zoeken was naar mijn kostuum. Op de zelfde dag dat ik hoorde dat Bas een feest ging geven had ik er al een besteld. Hij moest perfect zijn, en dat was hij. Maar dan moest die verschrikkelijke trut hem wel vinden.
    'Gevonden!' jubelde ze en kwam de kast uit. Snel griste ik het pak uit haar handen en duwde haar de deur uit. Snel kleed ik me om en wierp nog een laatste blik in de spiegel. Het kostuum zat als gegoten. Ik rende mijn kamer uit en trok mijn jas aan, liep de deur uit en opende de deur van mijn vaders witte Porsche, startte de motor en reed naar Bas zijn huis, belde aan en wachtte geduldig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aragog schreef:
    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    ''Hoi.'' hoorde ik heel vaagjes, en terwijl ik een nipje nam van mijn martini keek ik op. Het was Cris, een meisje dat ik niet zo mocht; simpelweg omdat ze qua karakter redelijk veel op mij leek. ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant, terwijl ik haar even bekeek. Er zat haar iets dwars, maar ik kon niet bedenken wát.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan iemand de deur voor Sam openen? :3 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [En voor Haven, die staat ook voor de deur haha.]


    Your make-up is terrible

    [Deur staat gewoon open. Aurélie, de zus van Bas staat bij de ingang om de mensen te verwelkomen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    Ik hang verveeld voor de tv en zap langs de verschillende zenders.
    "Björn!" Hoor ik iemand roepen.
    Wanneer ik opkijk, zie ik dat het Louise is. Ze is mijn bediende.
    "Noem me bij mijn achternaam!" Schreeuw ik naar haar. Helaas voor haar, maar ik heb er een hekel aan als ik bij mijn voornaam genoemd wordt, door een minderwaardig persoon.
    "Meneer Sanford, het spijt me, maar ik ben uw afspraak vergeten," Verontschuldigd ze zich.
    "Welke afspraak?" Kaats ik terug, maar schenk haar geen blik waardig.
    "Vanavond is er een thema feest bij Sebastièn," Meldt ze me.
    "En dat had je me niet eerder kunnen vertellen?" Woedend spring ik op van de bank en ren de trap op, naar mijn slaapkamer waar het kostuum klaar hangt.
    Snel trek ik hem aan en bekijk mezelf in de spiegel. Ik spuit nog even een luchtje op en doe mijn haar goed.
    "Prachtig, meneer Sanford," Complimenteert ze me.
    Ik weiger haar om te bedanken en ren het huis uit, om vervolgens in de oude, donkerblauwe Amerikaanse truck te stappen. Met behoorlijk hoge snelheden rij ik naar Bas toe.
    Op de gigantische oprit voor zijn huis parkeer ik de auto. Ik spring eruit en loop naar de deur, die uitnodigend openstaat.
    "Welkom," Begroet Aurélie, de zus van Bas me.
    "Hey," Groet ik en loop door naar binnen, door de hal, naar de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:19 ]

    Haven Lockwood

    Ik keur het meisje bij de deur, voor zover ik me kan herinneren is ze het zusje van Bas, geen blik waardig en loop zo door naar de feestgangers. Ik kijk even in de rondte en spot genoeg mensen die ik ken, maar die me geen reet interesseren. Ik vraag me af waar de interessante mensen gebleven zijn. Ik zucht kort en loop naar de keuken, met een drankje erbij worden er al gauw meer mensen interessant.
    In de keuken aangekomen schenk ik mezelf wat in, gelukkig geeft Bas goede feestjes met goede drank, niet van die vieze College-parties met bier, bier en wijn. Ik nip aan mijn drankje en kijk even in het rond. Wat zal ik eens gaan doen?


    Your make-up is terrible

    [Iemand mag wel naar Char komen, hoor :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beck Michael Bowen.
    “Mijn ideeën werken altijd,” Grinnikte ze, waarna ze een stap dichterbij doet om vervolgens haar vingers even over mijn buik te laten glijden. “Geen ego krijgen, hé, dame,” Antwoord ik, waarna ik vrijwel gelijk aangename tintelingen voel doordat haar vingertoppen mijn lichaam raakten.
    “Het is inderdaad niet meer plakkerig.”
    “En daar ben ik blij mee,” Grijnsde ik gelijk terug. Ze stond nu dichtbij en ik kon gemakkelijk mijn ogen even over haar heen laten glijden.
    Ze glijd uit over een plasje water en valt hierna tegen mij aan, waarna ze een ‘sorry’ mompelt en het hierna weer probeerde om een stap naar achteren te doen, maar gleed alweer uit en pakte mijn arm vast om ervoor te zorgen dat ze niet viel.
    Al was dat niet zo’n goed idee, omdat ik nog een beetje in gedachten was met haar lichaam in mijn hoofd, waardoor we dus binnen een paar seconden beide in het water lagen. Ach, what can you say? I’m a guy, and she’s got a nice body.
    Proestend kwam ik daarna weer boven, maar kon het niet laten om daarna weer even te lachen. “Wilde je zo graag samen met mij in het water liggen? Zeg dat dan meteen, joh!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    [Iemand mag wel naar Char komen, hoor :3]


    [Björn? ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Björn? ;D]

    Sure! ;D.
    Ze staat in de keuken wat te drinken, en Cris is bij haar; Char mag haar alleen niet zo en het gesprek is dood, dus kom maar gerust :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    - Sam "Eros" Russel.
    Er staat een vrouw bij de deur, ze was nog jong en hete me welkom. Waarschijnlijk een van de bediende van Bas. Ik duwde de deur open en keek de gang door. Ik liep de gang deur en hing mijn jas aan een over vollen kapstok. Ik streek mijn kostuum glas en haalde nog een keer een hand door mijn haar, toen stapte ik de woonkamer binnen. Ik zag wat mensen van school, maar de meeste van mijn vrienden zaten op een school aan de andere kant van de stad. Het was aardig druk. Onzeker keek ik om me heen. Ik zag de keuken en liep die richting in, schonk een cola in -ik wilde niet gelijk aan de alcohol, aangezien ik mezelf kende- en liep de woonkamer weer in.
    [Iemand die wat met Sammy wil kletsen? :3 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."