• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    "Björn," Groet ze me en nipt van haar drankje. "Vanwaar zo laat?" Haar ogen kijken me vragend aan.
    "Als ik eerlijk moet zijn," Begin ik lichtelijk beschaamd. Ik wil eerlijk zeggen waarom, maar bedenk met dat dat waarschijnlijk zwak overkomt.
    "Ik kwam er pas later achter dat het thema 'Grieks' was. Daarom liep ik net een paar minuten geleden nog in het centrum om een outfit te halen," Zeg ik tegen haar en nip van mijn drankje.
    "Was jij wel op tijd?" Vraag ik dan aan haar.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    ''Als ik eerlijk moet zijn,'' begon hij, en het leek alsof hij zich schaamde voor iets.
    ''Ik kwam er pas laat achter dat het thema 'Grieks' was. Daarom liep ik net een paar minuten geleden nog in het centrum om een outfit te halen.'' legde hij uit, en ik knikte.
    ''En je bent geslaagd.'' zei ik goedkeurend, en bekeek zijn outfit even. Ik grijnsde lichtjes. Griekse kleding voor mannen zag er altijd grappig uit, vond ik, maar bij de meesten bedekten het niet hun hele lichaam, dat was wat het leuk maakte.
    ''Was jij wel op tijd?'' vroeg hij me, en ik maakte een beweging met mijn hoofd wat half knikken en half schudden was. ''Het was in ieder geval rustiger toen ik aankwam.'' zei ik toen, en streek mijn jurkje even glad. Ik hield van uitdagende kleding wat niet trashy was, maar ook niet classy.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    - Sam "Eros" Russel.
    'Je naam komt me bekend voor, Sam Russel. En Nicholas ken ik, erg goed.' zei ze terwijl er een speelse grijns op haar gezicht speelt, maar die verdween al snel. Ik zuchtte licht, het was aardig vermoeiend om met Haven te praten. Ik knikte.
    'Je komt wel eens op feestjes van Nick, en de andere.' zei ik en glimlach lichtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Je komt wel eens op feestjes van Nick, en de andere." zegt hij en glimlacht licht, waarop ik knik.
    "Ja, die zijn altijd erg... vermakelijk, vind je niet?" zeg ik, nogal dubbelzinnig. "Daarvan ken ik je dus. Een vriend van Nick is mijn vriend Sam." zeg ik met een kleine glimlach.
    Nicholas is gewoon iemand van goede klasse die met de juiste mensen omgaat, daarom ga ik er ook best mee om, puur voor de status en andere prioriteiten.


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    'Vermakkelijk?' zei ik terwijl ik mijn lach probeerde in te houden. 'Ik doe maar alsof ik dat niet gehoord heb. Sam?' ik grinnik zachtjes. 'Ik wist niet dat er in deze omstreken nog een Sam woonde.' ik trok mijn wenkbrauwen op en dronk mijn glas leeg. Het feest ging ondertussen door, maar erg gezellig leek het er niet. Terwijl Bas meestal de beste feesten gaf.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Vermakelijk?" Ik hoor duidelijk hoe hij zijn lach probeerd in te houden. "Ik doe maar alsof ik dat niet gehoord heb. Sam? Ik wist niet at er in deze omstreken nog een Sam woonde." Hij trekt zijn wenkbrauw op en neemt een slok waardoor zijn glas leeg is. Mijn glas is ook leeg en ik draai de laatste druppeltjes rond in het glas zelf.
    "Je hebt me verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat als jij een vriend van Nick bent, je ook een vriend van mij bent." zeg ik. "Je moet wat minder drinken." voeg ik er plagerig aan toe.


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    'Oh,' zei ik verbluft. Ik grinnikte opnieuw.
    'Je moet wat minder drinken.' zei ze met een plagerige ondertoon. Ik bloosde zachtjes en zette het glas snel terug op het keukenblok.
    'Ik moet misschien minder drinken, maar dit geld niet voor jou natuurlijk. Kan ik wat voor je inschenken?' vroeg ik haar terwijl ik naar de drankjes liep. Ik keek haar weer glimlachend aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [what did i miss]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Oh." zegt hij en hij grinnikt weer.
    "Ik moet misschien minder drinken, maar dit geld niet voor jou natuurlijk. Kan ik wat voor je inschenken?" vraagt hij en loopt naar de drankjes. Ik loop achter hem aan met mijn lege glas, hij kijkt me glimlachend aan.
    "Natuurlijk, maar al te graag." zeg ik en overhandig hem mijn lege glas. "Misschien word dit feestje er wel iets leuker van."


    Your make-up is terrible

    [Sorry ik ben er weer, ik moest even iemand helpen met dozen in pakken, etc. Dus het duurde wat langer..
    En ik vind het geen probleem hoor, kom maar!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    - Sam "Eros" Russel.
    'Natuurlijk, maar al te graag. Misschien word dit feestje er wel iets leuker van.' zei ze en gaf me haar glas aan. Ik mixte wat en gaf het terug aan Haven.
    'Van alcohol wordt alle-' midden in mijn zin stopte ik en slikte. 'Euh, niks. Ik bedoel. Proost!' en tikte met mijn lege glas tegen het hare. 'Dat het dan maar een leuke avond mag worden.' stuntelde ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Morticia schreef:
    [Sorry ik ben er weer, ik moest even iemand helpen met dozen in pakken, etc. Dus het duurde wat langer..
    En ik vind het geen probleem hoor, kom maar!]


    [Hij is al naar Haven dus Skye en Beck blijven gezellig met z'n tweetjes a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Björn Liam Sanford.
    "En je bent geslaagd," Zegt ze met een kleine grijns.
    "Ik draag een jurk!" Roep ik verontwaardigd uit. "Alhoewel, eigenlijk heet het een toga," Mompel ik dan.
    Ik trek mijn kleding even recht, dat door het haasten scheef is gaan zitten. Met mijn handen woel ik door mijn haar.
    "Het was in ieder geval rustiger toen ik aankwam," Zegt ze kort en strijkt haar jurkje glad.
    Ik word afgeleid door het model van het jurkje. Een inkijk, maar niet té. Kort, maar niet zo kort dat wanneer je bukt, je lingerie duidelijk te zien is.
    "Je ziet er prachtig uit," Zeg ik tegen haar. "Heb je zin om naar buiten te gaan?" Stel ik voor.

    Haven Lockwood

    Hij mixt wat spul en geeft het terug aan mij.
    "Van alcohol word alle-" Ineens stopt hij en slikt zichtbaar genoeg voor mij om het te zien. "Euh, niks. Ik bedoel. Proost!" Hij tikt zijn lege glas tegen die van mij en nu is het mijn beurt om te grinniken. "Dat het dan maar een leuke avond mag worden." Ik hoor zijn gestuntel duidelijk.
    "Je mag best zeggen wat je denkt hoor." zeg ik met een glimlach en buig me iets zijn kant op, zodat alleen hij hoort wat ik zeg. "Ik zal het tegen niemand verder vertellen." Met een grijns leun ik terug. "Proost." Ik hef mijn glas een klein stukje en neem ik een flinke slok van het drinken, het brand een beetje in mijn keel maar ik laat niets merken.


    Your make-up is terrible

    [Ik moet nu naar zangles, schrijf morgen weer (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."