• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is goed, succes alvast! :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Daar,' zei ze met een licht vibrerende stem en trok me mee naar twee lange strakke benen. Er was zeker niks mis met deze dame, zelfs haar gezicht was perfect gevormd.
    'Ik snap je wel, hoor.' fluisterde ik in haar oor en keek naar de volmaakte vrouw voor me. Ze was niet ordinair, maar netjes was anders. Het meisje keek me arrogant aan. Een teleurgestelde zucht ontsnapte mijn mond. De vrouw keerde zich weer tot twee andere mensen voor haar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Dankjewel! (: Misschien kom ik tussendoor nog online..]

    [Haha is goed, neem je tijd (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haven Lockwood

    "Ik snap je wel, hoor." fluisterd hij in mijn oor. Het meisje keek hem aan, een blik van arrogantie en mijn mond valt een stukje open. Volmaakt gewoon, een meisje waarmee ik het bed níet zou delen omdat ik mezelf lelijk zou vinden. Ik hou wel van mooie meisjes maar zij is gewoon te perfect. Ze keert zich weer tot twee andere mensen en ik scheur mijn blik los van haar.
    "En nu?" vraag ik en ik doe alsof ik verveeld ben.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    Door de schoonheid van deze dame had ik niet eens gelet op de reactie van Haven. 'En nu?' vroeg ze en keek me verveeld aan, té verveeld.
    'Geef het maar op, ik zie het wel,' zei ik. 'En nu gaan we een gesprek aan, haar even van dichtbij bekijken.' zei ik geamuseerd, dit ging nog leuk worden. 'Zal ik het gesprek dan maar beginnen?' vroeg ik haar met een lichte grijns. 'Of wilde jij de eer?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Geef het maar op, ik zie het wel." zegt hij. "En nu gaan e een gesprek aan, haar even van dichtbij bekijken." Hij klinkt geamuseerd. "Zal ik het gesprek dan maar beginnen? Of wilde jij de eer?" Ik twijfel kort, spring niet meteen de lucht in met een antwoord.
    "Doe jij het maar." zeg ik nonchalant en kijk hem glimlachend aan. "Die eer hoef ik niet persé te hebben."


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Die eer hoef ik niet persé te hebben.' zei ze nonchalant.
    'Niet persé,' citeerde ik haar. 'Best.' Ik deed een paar stappen dichter naar de vrouw. Het meisje keek me met diezelfde blik aan, ik zou bijna een stap terug willen zetten maar bleef staan. Haven hield ik ondertussen scherp in de gaten.
    'Heei,' zei ik zo nonchalant mogelijk en keek haar met een scheef glimlachje aan. 'Ken jij Nicholas niet?' vroeg ik maar toen ik zag dat de vrouw me verontwaardigd aankeek, het was een van mijn basic openingszinnen aangezien bijna iedereen in deze buurt Nick wel kende.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Heei. Ken jij Nicholas niet?" Ik giechel zachtjes om zijn slechte openingszin en kom erbij staan. Ik kijk een naar Sam zodat hij kan zien dat ik mijn blik wel weg kan houden van het meisje, maar mijn blik vestigd zich toch weer op haar prachtige gezicht. Ik glimlach lief en veronschuldigend naar haar.
    "Sorry, hij denkt dat iedereen Nicholas kent." zeg ik lieflijk, maar mijn stem trilt toch licht van de spanning. Ik veeg mijn haar naar achter en betrap me erop dat ik een bepaalde houding aanneem.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    Ik zag dat Haven mij af en toe aankeek, maar al snel vestigde ze haar blik weer op de vrouw 'Sorry, hij denkt dat iedereen Nicholas kent.' zei ze lieflijk. Ik trok mijn wenkbrauwen verontwaardigd op en keek haar aan.
    'Nicholas?' vroeg ze met een duidelijk Brits accent. Dit meisje was gewoon meer dan perfect, bijna onmenselijk. Aan de blik van Haven te zien was ze het met mij eens.
    'Laat maar,' zei ik met half open mond en trok Haven mee. 'Bedankt,' riep ik haar nog vaag na.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Laat maar." zegt hij en hij trekt mij mee. "Bedankt!" roept hij haar na. Half struikelend hou ik hem stil, buiten gehoorafstand van anderen.
    "Ben ik nou geslaagd of niet? Al vraag ik me af of je wel op meisjes moet vallen om te zien hoe mooi die vrouw is." zeg ik. "Als je dat niet ziet ben je gewoon... blind." knik ik. Ik floep er alweer teveel uit, iets wat alcohol vaker met mij deed.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Ben ik nou geslaagd of niet? Al vraag ik me af of je wel op meisjes moet vallen om te zien hoe mooi die vrouw is. Als je dat niet ziet ben je gewoon... blind.' zei ze wijs.
    'Klopt, maar mij kun je niet wijs maken dat je een drankje met haar zou afslaan.' zei ik en keek haar grijnzend aan. Mijn blik dwaalde steeds af naar de Britse vrouw.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Klopt, maar mij kun je niet wijs maken dat je een drankje met haar zou afslaan." zegt hij en grijnst. Ik zucht er op.
    "Nee, niet als vríenden." zeg ik en ik zorg dat ik vrienden extra duidelijk uitspreek. "Sowieso zou ik niet in haar buurt willen komen." zeg ik gemeend. Van een afstandje kijke is wel prima. "Niet mijne type."


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Het zal wel,' zei ik zuchtend. Waarom kon ze het nou niet gewoon toegeven? Ik moest wel bij haar blijven, maar het liefst was ik nog even naar de engel gelopen. 'Nou, nu we dit hoofdstuk hebben gehad. Had je al andere plannen?' vroeg ik haar en keek haar met een scheef hoofd aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Nou, nu we dit hoofdstuk hebben gehad. Had je al andere plannen?" vraagt hij aan me. Ik ontwijk zijn blik en kijk om me heen. Andere plannen? Ik probeer na te denken. Met Sam lol hebben gaat moeilijk, vind ik. Straks let hij de hele tijd op of ik naar meisjes kijk!
    "Ja, maar niet met jou." snauw ik naar hem, hoewel ik helemaal geen plannen bedacht heb. "Je zoekt gewoon iets om mij op terug te kunnen pakken en dat ga ik je niet geven. Tot ziens." Ik draai me om en loop weer terug, de stof van mijn toga sierlijk achter me aan wapperend.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible