• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck komt proestend weer boven en begint te lachen. 'Wilde je zo graag samen met mij in het water liggen? Zeg dat dan meteen, joh!'
    Ik rol met mijn ogen. 'Tuurlijk, ik wil niets liever,' zeg ik op een sarcastische toon en ik kan het niet laten om daarna mijn tong naar hem uit te steken.
    Daarna zwem ik het kleine stukje naar de kant en klim ik uit het zwembad. Ik probeer zo goed als het kan mijn kostuum uit te wringen maar het blijft kletsnat en plakt tegen mijn lichaam. Ik krijg echt het idee dat ik eruit zie als een verzopen kat. Gelijk schijnt het witte kostuum niet zo erg door als ik eerst had verwacht, dat scheelt dan tenminste een beetje.
    'Kom je er nog uit of blijf je er in zitten?' vraag ik aan Beck.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trident schreef:
    - Sam "Eros" Russel.

    [Iemand die wat met Sammy wil kletsen? :3 ] [/i]


    [He could join Skylar&Beck?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)
    Sure! ;D.
    Ze staat in de keuken wat te drinken, en Cris is bij haar; Char mag haar alleen niet zo en het gesprek is dood, dus kom maar gerust :').


    [Oké, dan komt hij eraan! (:]

    [Is goed (: Als Beck het ook oké vindt?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    [Is goed (: Als Beck het ook oké vindt?]


    [hmmm Beck/Morticia/Nyssa is offline maar ik denk dat ze zo wel weer komt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ze is eventjes iets van 20 minuten weg en dan weer terug.
    Is er nog iemand die iets met de bitchy Haven wilt doen?]


    Your make-up is terrible

    [Zal ik anders naar Haven komen?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Graag! Ze is in de keuken.]


    Your make-up is terrible

    Björn Liam Sanford.
    In de keuken aangekomen worden mijn ogen al snel afgeleid door al het drinken. Op het gigantische aanrecht staan verschillende flessen. Ik schenk voor mezelf een drankje in en loop verder. Prachtig al die meiden in jurkjes en rokjes. Alleen is het allermooist natuurlijk in bikini of lingerie.
    Met een glimlach loop ik naar Charline - Beter bekend als Char - toe en bij haar staat ook Cristela.
    "Goedenavond," Zeg ik met een charmante grijns en neem een paar slokken van mijn drankje.

    Assassin schreef:
    [Ze is eventjes iets van 20 minuten weg en dan weer terug.
    Is er nog iemand die iets met de bitchy Haven wilt doen?]


    [Hmm.. dat is wel een uitdaging voor Björn. ;D]

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    ''Goedenavond.'' hoorde ik, en een tikkeltje verveeld keek ik op. Een geamuseerde grijns sierde mijn gezicht vrijwel meteen toen ik zag dat het Björn was. ''Björn.'' groette ik hem, en nam een nipje van mijn martini toen ik hem aankeek. ''Vanwaar zo laat?'' vroeg ik hem, doelend op zijn aankomst. Het was al druk, normaal gesproken kwam Björn niet zo laat. Ik haalde even een hand door mijn donkere haren terwijl ik hem vragend aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    - Sam "Eros" Russel
    Na een tijdje gedanst te hebben vind ik het wel weer genoeg. Ik loop met mijn lege glas terug naar de keuken en schenk een drankje in. Dan zie ik Haven staan, veel van mijn vrienden hadden contact met haar. Ik loop een stukje naar haar toe.
    'Haven, was het niet?' zei ik vragend en probeerde haar blik te vangen. Ik nam een slok van mijn Tequila en beet zachtjes op mijn lip, haar arrogante houding maakte me onzeker.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    Ik drink net het laatste beetje van mijn drinken op als ik een stem hoor, waardoor ik fronsend opkijk en een jongen zie staan, die ik vagelijk herken, maar zij naam herinner ik me niet.
    "Haven, was het niet?" Hij bijt op zijn lip en komt lichtelijk onzeker over.
    "Ja." antwoord ik kortaf en laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Hij heeft een mooi kostuum aan.
    "Wie ben jij?"


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    Haven keek me onderzoekend aan.
    'Ja. Wie ben jij?' vroeg ze afstandelijk.
    'Sam, Sam Russel. Je kent Nicholas Wright, toch?' vroeg ik en krabde op de achterkant van mijn hoofd. Ik speelde met een pluk van mijn haar en keek haar afwachtend aan. Ik bleef me even onzeker voelen in haar aanwezigheid.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Sam, Sam Russel. Je kent Nicholas Wright toch?" vraagt hij en krabt aan de achterkant van zijn hoofd.
    Ik glimlach even. Ja, zijn naam komt me bekend voor een Nick ken ik maar al te goed. Mijn houding word iets minder afstandelijk maar toch blijft er iets hooghartigs in zitten.
    "Je naam komt me bekend voor, Sam Russel." zeg ik tegen hem. "En Nicholas ken ik, erg goed." Een klein grijnsje speelt om mijn lippen maar ik trek mijn lippen al snel weer samen.


    Your make-up is terrible