• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Emma Pillsbury
    Toen de ambulance wegreed heb ik me voorgenomen nog een uur te wachten. Na een uur van onzekerheid en heel veel piekeren heb ik de telefoon opgepakt. Ik pakte de leerlingenlijst erbij en liet mijn vinger over de lijst glijden tot ik 'Finn' tegenkwam. Ik typte zijn nummer in en drukte op het groene knopje. Angstig hield ik de telefoon aan m'n oor, bang dat ik zo erg slecht nieuws te horen kreeg.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Finn

    'Het komt goed, Santana en Sebastian zijn hier ook gekomen voor jou.' zeg ik waarna ik haar even zoen. 'Wil je me nooit meer zo erg laten schrikken?' vraag ik daarna. Precies op dat moment begint mijn mobiel te rinkelen. 'Momentje.' zeg ik tegen Rachel terwijl ik mijn mobiel opneem zonder te kijken wie het is. 'Hallo, met Finn.' antwoord ik een beetje versuft.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik knik en hij drukt zijn lippen op de mijne ik ginnik even door zijn opmerking. hij gaat bellen met ik zou het niet weten. " ik hou vaan je" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury
    Na een paar seconde hoor ik Finn zijn naam zeggen. 'Hoi Finn, met Emma Pillsbury, hoe is het met Rachel? Is er slecht nieuws?' Ik hou gespannen mn adem in, bang voor wat hij gaat zeggen.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Finn

    'Oh, hallo miss Pillsbury,' zeg ik al op een iets neutralere toon. 'Het gaat een stuk beter met Rachel, ze was in elkaar gezakt op school en de oorzaak is dat ze een lage bloeddruk en een te lage suikerspiegel heeft.' ik blijf even stil en kijk naar Rachel. 'Um, wilt u haar misschien zelf spreken?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury
    Ik liet met een zucht mijn lucht ontsnappen. Gelukkig, ze had niks ernstigs. 'Oh nee hoor Finn, ik wilde alleen weten hoe het ging, ik denk niet dat het handig is als ze nu aan de telefoon komt. Wens haar maar veel sterkte van mij en ik hoop dat ze binnenkort weer op school komt'


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Ik keek even naar Finn die dus met Pillsbury belde.
    Ik was moe en zuchtte even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké, ik zou het doorgeven, bedankt voor het bellen.' zeg ik kort voordat ik ophang. 'Het was miss Pillsbury, ze wenst je veel sterkte toe.' zeg ik terwijl ik haar mijn glimlacht schenk. 'Maar serieus, weet je dat je me bijna een hartaanval hebt bezorgd?' vraag ik meteen weer serieus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury
    Ik leg de telefoon weg en gooi mijn deur open om het tegen Will te vertellen. Ik denk dat hij er ook wel van zal schrikken. Nadenkend loop ik door de gangen.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Ik glimlach "sorry lieverd" zuchtte ik. "Toen ze me zonder jou meenamen begon ik hysterisch te gillen, daarom werd ik onder narcose gebracht" zeg ik stil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb moet ff iets uit het raam komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lama ik zit weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik werd anders ook aardig gek,' zeg ik terwijl ik mijn vingers door haar haren laat glijden. 'Maar nu is alles goed.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach, "Wat is er eigenlijk gebeurt?" ik kijk hem nieuwsgierig aan.
    Ik zuchtte vermoeid, ik wou niet slapen met Finn erbij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je viel ineens flauw toen we in gesprek waren met Santana en Sebastian.' zeg ik terwijl ik haar even aan kijk. Ze is erg vermoeid. 'Ga slapen,' zeg ik tegen haar. 'Ik beloof dat ik bij je zou blijven.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.