• Ik zat foto's van Zac Efron te kijken op twitter. En toen zag ik dus een foto waarop hij helemaal naakt is. En toen had ik eerst zoiets van wtf?! en toen ben ik heel snel verder gegaan naar de volgende foto.

    Maar hebben jullie wel eens een naakt foto gezien van een bekend/beroemd iemand en waren toen ook geschokt/in shock? *just asking*


    Physics is awesome

    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    Your make-up is terrible

    Lol. :'D
    Heel veel van de beroemdheden die ik tof vind zijn alternatief en zitten in de fetisj wereld. Daar zie je wel eens wat naakte of deels naakte lichamen voorbij komen, ja. 8D
    En wel meer sterren ook. Mij boeit het niet zo zeer of schokt het niet zo. Vind het bij sommigen -zoals dus zulke modellen- juist wel leuk. 8D


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    Precies. Al vind ik vrouwenlichamen vaak wel mooier dan van mannenlijven. Piemels zijn niet echt zeer charmant. :')


    Til hug og blod.

    Oh, die zag ik op Tumblr.
    I was reminded of why i like girls so much.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had de foto daarstraks ook gezien.
    Achja, ik ben niet echt in shock, Zaf Efron is niet lelijk & hij scheert zich tenminste.
    Ik zou eerder in shock zijn moest het een naaktfoto van een of andere onhygiënische dikzak zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Precies. Al vind ik vrouwenlichamen vaak wel mooier dan van mannenlijven. Piemels zijn niet echt zeer charmant. :')


    Piemels flubberen altijd zo D:


    quidquid excusatio prandium pro

    En daar ben jij al van in shock? Er zijn ergere dingen dan een naakt lichaam hoor. Stel je niet zo aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Precies. Al vind ik vrouwenlichamen vaak wel mooier dan van mannenlijven. Piemels zijn niet echt zeer charmant. :')


    Hallo, ik ben nogal iemand die zeer preuts is. En ja, een mens word naakt geboren maar toch


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hallo, ik ben nogal iemand die zeer preuts is. En ja, een mens word naakt geboren maar toch


    Yay!


    Til hug og blod.

    Peyrac schreef:
    En daar ben jij al van in shock? Er zijn ergere dingen dan een naakt lichaam hoor. Stel je niet zo aan.


    Zoals ik al eerder zei, ik ben redelijk preuts en dus niet gewend aan andermans naakte lichaam en zeker niet het naakte lichaam van een man

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:56 ]


    Physics is awesome


    8D


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    Bad decisions make good stories.