• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Wat bedoel je?' vraag ik terwijl ik hem niet-begrijpend aan kijk. Wat bedoeld hij met ''de echte waarheid''?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik hoop van niet," Zei ik fronsend en legde een hand op mijn wang. "Anders zouden ze het ons toch gemeld hebben, toch?"
    Mijn blik gleed van Kurt naar Blaine en weer terug.


    Mercedes

    Ik wilde net nog wat zeggen, toen ik merkte dat ik een smsje kreeg van Kurt.
    "Miss Bossy Pants, Rachel dus, is opgenomen in het ziekenhuis, al weet ik niet bepaald waarom. Ik ben nu, net als zowat de hele glee club, bij haar op de kamer. xxx M."
    Ik zuchtte en stak mijn mobieltje weg. "Is er nu iemand van plan om me uit te leggen wat er in hemelsnaam aan de hand is?"
    Ik plantte mijn handen in mijn heupen en keek iedereen licht afkeurend aan.


    [Ik moet even mijn nagels laten doen, ik ben binnen een uur of twee wel weer thuis....denk ik.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik kijk even naar Mercedes die afkeurend rondkijkt.
    Ik voel dat iknogstreeds er moe ben en na een paar tellen zakte ik weer weg in een droomloze slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik zucht, 'weet niet of je die ene gast nog herkent, Micheal, uit die achterbuurt. Hij had dus blijkbaar een crush op Rachel, maar hij wist dat ze niet voor hem ging kiezen als ze met jouw had. Dus omdat ik een van je vrienden was moest ik zorgen dat het uit ging. Hij was degene die de foto had bewerkt, en ik móest hem laten zien. Anders' zeg ik. En haal een hand langs mijn keel. 'Eigenlijk moest ik die optie ook kiezen.' sis ik.


    El Diablo.

    Kurt

    'Dat lijkt me wel.' zucht ik even overdreven als ik naar Blaine kijk en dan weer Quinn aankijkt. Dan merk ik dat ik al een sms'je terug heb van Mercedes. 'Oh. mijn. God.' zeg ik terwijl ik Quinn en Blaine geschrokken aan kijk. 'Het was Rachel..' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury
    Ik kijk even rond en zie dat de kamer al behoorlijk vol is geraakt. Ik leun naar Will toe 'Zullen wij maar gaan?' Fluister ik hem toe, om Rachel niet wakker te maken. Hij knikt en we staan op. We zeggen iedereen gedag en lopen de kamer uit op weg naar school.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Quinn

    "Wat?!" Zei ik geschrokken en legde mijn vingers op mijn lippen. "Weet je ook waarom?"
    Kurt had al mijn aandacht, maar dat was alleen omdat ik op de hoogte wilde blijven van alles.
    "Is ze in levensgevaar?" ik haalde mijn vingers voor mijn mond weg, maar begon vervolgens zachtjes op mijn onderlip te bijten.


    [Ok, nu ben ik echt weg maar ik laat mijn venster open staan. Betrek mijn personages er aub bij]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Mijn blik wordt zachter als Sebastian zijn verhaal verteld heeft. 'Ow.. Dat wist ik niet.' zeg ik terwijl ik meteen spijt heb van mijn felle reactie. 'Kun je niet naar de politie of zo?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte even en werd weer wakker, waarom kon ik niet langer slapen? Ik hoorde een klopje op de deur en de deur ging open. Het was een arts. "wilt u alsjeblieft de kamer verlaten ik zou graag met de patiente alleen willen spreken" zei hij wat luider.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet eten, ben zo terug]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd, en bijt kort op mijn onderlip.
    'Als hij in de gevangenis komt, krijg ik 10 van die andere gasten op me af' mompel ik.


    El Diablo.

    wie waren er bij rach, santana nog en mercedes toch die moeten dan ff weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Zodra iedereen op de gang was pakte de man een stoel en ging naast me zitten. "Hoe voel je je?"hij keek me aan. Ik dacht na "Goed eigenlijk" zeg ik zact. Hij knikt even " Je krijgt pillen die je 3 x per dag moet innemen en pillen mocht je je niet goed voelen. Ik vraag je om vandaag rustig aan te doen en veel te zitten" ik knik blij. Ik zou terug naar school kunnen en samen met Finn. "Maar ik zal toch stukken moeten lopen" ik kijk even naar de dokter die ja knikt. "We hebben rolstoelen die je mag lenen" ik grinnik. ik zag het al voor me, ik in een rolstoel met finn erachter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik frons even, ik heb echt te doen met Sebastian. Maar ik zou ook even niet weten wat ik zou kunnen doen voor hem. 'Als je me ooit ergens voor nodig hebt moet je dat maar zeggen,' zeg ik uiteindelijk maar.

    Kurt
    'Mercedes wist niet waarom.' zeg ik terwijl ik mijn hoofd even laat zakken tegen de stam van de boom. 'Ik vind het vreemd dat Finn niks heeft laten weten.' zucht ik. Hij is mijn stiefbroer en hij had me op zijn minst even kunnen sms'en of zo. Aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen dat hij met zijn hoofd even bij Rachel zat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.